aga Публикувано 28 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2008 Здравейте, моя Галант също е закупен от малко немско селце и това е "фактурата" която получих от автокъщата:извинявам се за качеството, но без скенер толкова :icon_blush: Не съм много на ти с немския, но нещо и нямам много доверие на тази бележка...виждат ми се малко парите за ангренаж и ролки....пък и цена за труд май невиждам :icon_hmm: Надявам се да съм бил полезен :mitsu-smiley: И аз не видях за труд.Ти с 2.0 ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Странно е че няма калкулиран труд, но за частите няма нищо странно, просто не са използвани оргинални резервни части, а алтернативни, за съжаление снимките са зле и не може да се разчете добре нито един номер, но ако ги препишеш ще може да се разбере на коя фирма са. За галант номерата на оргиналните ремъците и ролките обикновенно започват с номера MR или MD и след това са шест цифри, всичко различно от такъв номер е алтернативна част. :mitsu-smiley: ...Ще ги препиша и ще ги постна утре...Видя ми се странно, че смяната на ангренаж с ролки е 170евро - горе долу колкото в България. Ако разбирасе изброените части са ангренажен ремък и ролки де...с немския хич ме няма :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2008 Странно е че няма калкулиран труд, но за частите няма нищо странно, просто не са използвани оргинални резервни части, а алтернативни, за съжаление снимките са зле и не може да се разчете добре нито един номер, но ако ги препишеш ще може да се разбере на коя фирма са. За галант номерата на оргиналните ремъците и ролките обикновенно започват с номера MR или MD и след това са шест цифри, всичко различно от такъв номер е алтернативна част. Не само това, ами и самият документ не е със стандартен формат като горните 2-3 издадени от оторизиран сервиз. Няма км, няма година, няма сериен номер на колата, няма нищо. Спокойно може да се отнася за която и да е друга кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 В тази фактура няма агренажен ремък.Това е било някакъв междинен ремонт,покраи смяната на маслото.Затова е толкова евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Не само това, ами и самият документ не е със стандартен формат като горните 2-3 издадени от оторизиран сервиз. Няма км, няма година, няма сериен номер на колата, няма нищо. Спокойно може да се отнася за която и да е друга кола. :icon_hmm: Така е! И на мен ми се вижда прекалено формална. Има регистрацията на колата - тази временната. Не му се доверявам много на този лист, защото пише че маслото е сменяно, а като го сменях имаше прекрасният черен цвят. За съжаление дори и в Германия можеш да попаднеш на хора с манталитет близък до този на повечето нашенски търговци! :mitsu-smiley: Иначе да с 2.0 двигател съм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2008 В тази фактура няма агренажен ремък.Това е било някакъв междинен ремонт,покраи смяната на маслото.Затова е толкова евтино. Верно, няма zahnriemen :icon_blush: Маслото и то е много евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Верно, няма zahnriemen :icon_blush: Маслото и то е много евтино. Май ще си сменя всичко да ми е мирна главата. Някой сменял ли е скоро ангренаж и всичко около него в ЕС (в частност България :D ) и има ли представа колко излица това удоволствие? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasetokab Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 В България цените за сега са поносими, а и имаме хора, който разбират - колегите от форума.Макар да не карам :mitsu-smiley: - за сега :rolleyes: заслужават пълно доверие, защото съчетават работата с любовта към марката, а такива хора са по-големи провесионалистиот майсторите в ЕС. П.С.Не се чудете на цените в ЕС - много е "просто":1. Колите са много запазени.2. Все пак говорим за :mitsu-smiley: , ако не вземат пари за редовното обслужване,ще УМРАТ ОТ ГЛАД :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 С оргинални части ако се смени всичко - двата ремъка, трите ролки и обтегача излиза около 500лв (обтегача струва около 180лв - смяната е препоръчителна, но в зависимост от състоянието му може и да не се смени), самата смяна зависи от сервиза който ще я прави, трябва да провериш на място в сервиза който си избереш. Miroslav, мерси за бързия и изчрпателен отговор! Значи в по-добрия случай около 320лв за оригинални части ще ме оправят и това за 90 000км. Ако мислим далновидно и ги разделим цена/километри се пада по 0.003555лв. на км. :rolleyes: :icon_dance: 2. Все пак говорим за :mitsu-smiley: , ако не вземат пари за редовното обслужване,ще УМРАТ ОТ ГЛАД :icon_thumbup: Така е! :rulez: Но без редовно обслужване, големи главоболия се получават понякога :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Miroslav, мерси за бързия и изчрпателен отговор! Значи в по-добрия случай около 320лв за оригинални части ще ме оправят и това за 90 000км. Ако мислим далновидно и ги разделим цена/километри се пада по 0.003555лв. на км. :rolleyes: :icon_dance: Така е! :rulez: Но без редовно обслужване, големи главоболия се получават понякога :icon_blush:Бе я си смени и обтегача... или да го види някой, който наистина им разбира на пущините..... Но ако замине и се наложи по-късно смяна... сервиз, труд.... От опит ти го казвам. Смених ремък през юли, а септември смених водна помпа. Дори беше просълзил и семеринга на коляновия вал тогава. Затова много правилно според мен в ЕС (особено имайки предвид цените на труда там) сервизите включват смяна на всичко. щото семеринга е десетина лева, а като прокапе - спиране няма и влизаш в бокса за един ремонт, колкото за смяна на ремъка (то си е същото) и честито. Затова - следващия път - всичко ще с меня. Наред Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 90 000km или 5 години (за ремъците), но без смяна на обтегача не ти го препоръчвам, такива са препоръките и от Митсубиши. :icon_hmm: Прави сте! Ще се доверя на пълния комплект... Като се прави нещо поне да е като хората...p.s. Има ли някакъв начин да се разбере дали му е дошло времето, все пак? Или е прекалено рисковано :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 питай DJ, сигурно има, ама той да си каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 питай DJ, сигурно има, ама той да си каже. Е ми DJ-я има тежката дума :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Е ми DJ-я има тежката дума :icon_blush:Ами аз още лятото ти казах да си направиш някои неща , но ти чак сега се сещаш.............чакай докато се скапе съвсем и после му мисли........... :rolleyes: Ремъка визуално мога да определя дали е за смяна ,но това нищо не значи- т.е. не давам никаква гаранция за това...........защото ако ти кажа че ремъка е добре ,а след седмица ти изпусне масл. обтегач тогава ти ще кажеш - "ама DJ-я ми каза че нямало страшно"..........тази операция със смяната на агр. ремък, масла и конумативи отодавна трябваше да я направиш.............и сега ти казвам пак - смени ги тези неща за да няма проблеми после............да не стане като с амбряжната помпа........ Не ти казвам задължително да идваш при мен да ти ги сменям,( защото останах с впечатлението че ти си мислиш че аз те лъжа - но това е твой проблем какво си мислиш ти за мен.......) казвам ти да ходиш да ги смениш тези неща...........При теб са 2 ремъка и три ролки........да речем че ги правиш с качествени части , ще ти стъпи около 320-350 лв. без масл. обтегач.........и още 170-200 лв за него и станаха 550 лв. и труд -около 70-80 лв. и си направи сметката............освен това е жлателно да смениш и пистовите ремъци ,които са окол о50-60 лв. грубо............така че действай :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Ами аз още лятото ти казах да си направиш някои неща , но ти чак сега се сещаш.............чакай докато се скапе съвсем и после му мисли........... :rolleyes: Ремъка визуално мога да определя дали е за смяна ,но това нищо не значи- т.е. не давам никаква гаранция за това...........защото ако ти кажа че ремъка е добре ,а след седмица ти изпусне масл. обтегач тогава ти ще кажеш - "ама DJ-я ми каза че нямало страшно"..........тази операция със смяната на агр. ремък, масла и конумативи отодавна трябваше да я направиш.............и сега ти казвам пак - смени ги тези неща за да няма проблеми после............да не стане като с амбряжната помпа........ Не ти казвам задължително да идваш при мен да ти ги сменям,( защото останах с впечатлението че ти си мислиш че аз те лъжа - но това е твой проблем какво си мислиш ти за мен.......) казвам ти да ходиш да ги смениш тези неща...........При теб са 2 ремъка и три ролки........да речем че ги правиш с качествени части , ще ти стъпи около 320-350 лв. без масл. обтегач.........и още 170-200 лв за него и станаха 550 лв. и труд -около 70-80 лв. и си направи сметката............освен това е жлателно да смениш и пистовите ремъци ,които са окол о50-60 лв. грубо............така че действай :icon_bye: Изчерпателно както винаги! Сменил съм всичко по колата, остана само ремъка, но до толкова ми стигат средствата, пък и само с желание нестава... :icon_blush: Предписанията които ми дате ми бяха полезни и лека-полека ги изпълнявам. Помпите се оказа, че са наред, просто лагера на съединителя се беше скапал и се наложи смяна на целия комплект - сега е екстра...За доверието, съжалявам че си останал с такова впечатление! Просто неможех да чакам събота или неделя, пък през седмицата работя...и не само тогава и колата ми трябва постоянно. Дисковете още не съм ги пипал...карам по приоритети! Главно ползвам колата в града и за сега не ми пречи, но ще дойде и тяхния ред. Ремъка много ме мъчи и искам да го смня, защото немога да си я карам спокойно така!Мерси за изчерпателния пост и сори ако съм те засегнал с нещо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Аз не съм ти казал че имаш проблем с помпите, а ти казах че е желателно да направиш профилактичен ремонт предвид цвета на течността и лекото стържене на педала ...........на почти всички Галанти го препоръчвам това.........за да няма в най неподходящия момент неприятна изненада ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 30 януари 2008 Сподели Публикувано 30 януари 2008 Аз не съм ти казал че имаш проблем с помпите, а ти казах че е желателно да направиш профилактичен ремонт предвид цвета на течността и лекото стържене на педала ...........на почти всички Галанти го препоръчвам това.........за да няма в най неподходящия момент неприятна изненада ......... Явно съм те засегнал! Пробвах да ти се извиня, за нещо което съм направил несъзнателно, а именно да те карам да си мислиш такива неща....явно си прекалено горд, но възпитанието, поне моето, изисква, ако обидиш някой, дори и несъзнателно да му се извиниш, което и направих! Съжалявам че не го приемаш, но това пък вече си е твой проблем! И няма нужда да се оправдаваш за неща, за които никой не те опреква...! Сигурно разбираш от това което правиш :mitsu-smiley: , не се съмнявам! p.s. Съжалявам, че Ви развалихме темата! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2008 Сподели Публикувано 30 януари 2008 Явно съм те засегнал! Пробвах да ти се извиня, за нещо което съм направил несъзнателно, а именно да те карам да си мислиш такива неща....явно си прекалено горд, но възпитанието, поне моето, изисква, ако обидиш някой, дори и несъзнателно да му се извиниш, което и направих! Съжалявам че не го приемаш, но това пък вече си е твой проблем! И няма нужда да се оправдаваш за неща, за които никой не те опреква...! Сигурно разбираш от това което правиш :mitsu-smiley: , не се съмнявам! p.s. Съжалявам, че Ви развалихме темата! :icon_blush:Някъде да звучи като засягане ..........?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 30 януари 2008 Сподели Публикувано 30 януари 2008 Да сме живи и здрави и да си караме колите! Другото са минали работи, поне за мен! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.