Премини към съдържание

Мицубиши - има ли шанс в България?


jolly_roger

Препоръчано мнение

Проблема е доколкото разбрах е че са имали предварителна уговорка с БС 2-3 дни преди това, значи те е трябвало да се подготвят за тази уговорка-среща ......нали така??? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Проблема е доколкото разбрах е че са имали предварителна уговорка с БС 2-3 дни преди това, значи те е трябвало да се подготвят за тази уговорка-среща ......нали така??? :icon_hmm:

И аз така разбрах :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Естествено, че са имали такава. Едва ли са влезли от вратата и са тропнали с крак, че искат тест драйв. Тези неща стават с предварителна уговорка.

Шефката на Теди влезна във Форд с 3 милиона лева за покупка на коли и ванове и тези вместо да затворят офиса започна почти същата история.

И какво, сигурно трябваше да ги стреля с клашник?! http://www.kolobok.us/smiles/user/lex_06.gif

Но тя беше достатъчно зряла и си прецени момента. На другия ден и докараха Фокусите и Транзитите във офиса и готово.

Сега да водим тука лекции по това какъв е живота, е излишно.

Но само едно нещо искам да кажа - търпението е важно. Също така и преценката на момента. Като не стане днес и утре е ден!

Това важи и за двете страни в случая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че са имали такава. Едва ли са влезли от вратата и са тропнали с крак, че искат тест драйв. Тези неща стават с предварителна уговорка.

Шефката на Теди влезна във Форд с 3 милиона лева за покупка на коли и ванове и тези вместо да затворят офиса започна почти същата история.

И какво сигурно трябваше да ги стреля с клашник?! http://www.kolobok.us/smiles/user/lex_06.gif

Но тя беше достатъчно зряла и си прецени момента. На другия ден и докараха Фокусите и Транзитите във офиса и готово.

Сега да водим тука лекции по това какъв е живота е излишно.

Но само едно нещо искам да кажа - търпението е важно. Също така и преценката на момента. Като не стане днес и утре е ден!

Това важи и за двете страни в случая.

Ами не си много прав...........след като са имали уговорка , значи трябва да се спазва ако са сериозни, в случая те са се изложили май......., но си прав че в България нещата не са такива каквито трябва да са ..............за съжаление...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам ,че ако наистина искам да взема даден автомобил и съм се спрял точно на него, такава случка няма да ме откаже от намеренията ми :mitsu-smiley: Просто тези господа бизнесмени, от самото начало не са искали тези коли. Поне аз така мисля. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бе искали - не искали... Можело е да им се обадят и да им кажат, че не може днес, поради наводнение в Тамбукту, или нещо друго, а на другия ден да ги поглезят с нещо и така. не става въпрос за :mitsu-smiley: , или друг автомобил! Телевизор да е - все там! Лошото в България е, че обслужването навсякъде е под всякаква критика! навсякъде! Пък особено в София. В Практикер Търново само не ме целуваха, за да купя диван, провериха дали е наличен тук в София, казаха ми в кой магазин го има - евалла! Дойдох тук, половин час обикалях да търся консултантите, после 5 минути поне ги чаках да се наговорят къде ще е купона довечера, кой какво ще носи, ядосах се и си го купих от друго място. Не става дума само за БС, или за коли само. Дори и с диваните е така, и с всичко друго. Да, проблеми, промени и всичко останало се случва. Има телефони, извинения, компенсации, отстъпки - всичко само и само да е доволен клиента. Има го, ама някъде другаде!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами ако човек се колебае между два автомобила? ей така... не всички са вманячени като нас... повечето хора се колебаят. (ех, да имах парички за един Аутлендър, голямо колебание щеше да падне!) Но не с всички е така... ей на, жените казват - искам червена кола... ходи се оправяй. Мойта не харесва Галантите. Какво ли не съм и обяснвал по въпроса за най-красивата кола, произвеждана някога? Тц, не ги харесвала.....

Та Биг Бос, ей тва е психологията - дори, когато се о*ере човек - да го позамаже малко, да звънне преди това, а ако ще да каже, че е катастрофирала колата, но утре ще му донесем на крака другата, а между другото - блондинка, или брюнетка да ви я докара ;-)

С такъв подход ще продадат и ЗАЗ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох темата няколко пъти и не можах точно да разбера какво толкова е станало.

Някакви господа бизнесмени щели да купуват Аутлендъри и станало така, че не можели от БалканСтар да им осигурят точно на часа такива коли за тест. Те подадени на емоцията отказали покупката и се отказали от Мицубиши.

И какво толкова е станало, че не мога да се сетя? Емоции, вълнения, гняв - пагубен е за бизнеса!

:mitsu-smiley: Ами нищо не се е случило Светльо. Нека да продължават в същия дух от Балкан Стар. На емоциите се поддадох единствено аз и се извинявам, че използвах обиди към тях. За мен това, че щяхме да имаме 2 служебни Аутлендъра значеше много. И бяха вложени усилия в тази насока. Това друг няма как да го разбере. На всеки му е криво, когато е положил усилия и накрая нещата се провалят по най-елементарен начин. :mitsu-smiley:

 

На такива бизнесменчета ако им пропадне някоя сделка за маслини например, сигурно започва бой!? Хайде моля ви се сега. Глупости на търкалета.
:mitsu-smiley: Тук си в много голяма грешка. Никъде не се споменава дума бизнесмени. Става дума за коректни клиенти. :mitsu-smiley:

 

Ще отидат на другия ден или от БалканСтар ще им закарат колата за тест след няколко дена.

Като не искат - прав им път! Да ходят да купуват Тойота в ТМ Ауто, които ще им скъсат нервите още повече! Или в Хонда - там какво чудо е не е за разправяне.

:mitsu-smiley: За съжаление наистина ще идат в други фирми. Но защо трябва да се изпускат 2-ма готови клиенти, които са отишли с пари в ръка? :mitsu-smiley:

 

А от БалканСтар нека си направят поука, защото има сигнали и от други места, че нещо там работата им куца!

Според мен трябва да се подбират кадри с необходимата компетенция и професионализъм!

Дори да не може да се осигури кола за тест, така да се поднесат нещата, че клиентите да не си отидат вбесени от случката, а с усмивка на лицето.

Психология е това и тя в много случаи се оказва решаваща. :rulez:

:mitsu-smiley: Клиентите не са били вбесени от случката, просто им е станало ясно на какво могат да разчитат в бъдеще ако си бяха закупили тези коли. Разочаровани са от отношението. Пак ви казвам: яд ме е, че трябваше само да се качат, да покарат малко за да се убедят в това, което сме им обяснявали няколко месеца. Този тест-драйв беше уговорен 2-3 дни преди това. Ако за пръв път там сменят гуми бих ги разбрал, но едва ли е така. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хахаха!

Много ми харесва мнението на Роско!

 

Според мен наистина продавачите трябва да застават на глава за да угодят на клиента. Защото те това работят. Както аз заставам на глава за да се харесам на моите клиенти. Тогава нямам проблеми с шефовете, не ме боли корема, не съм спала лошо, а съм перфектна, приветлива, услужлива и цял ден съм си мечтала те да дойдат, за да ми обърнат с главата надолу целия дизайн. Такъв е животът в днешно време.

 

Такова пораженческо мислене - клиента не е искал, затова не се е върнал, въпреки че аз се държах с него неадекватно.. Не минават вече. Няма го вече соц-времето, дето продавачката ти беше най-добрата приятелка и ходиш да й се мазниш, за да ти бутне нещо по-хубавичко под тезгяха. Това е минало. Овче, малодушно поведение. Време е да го забравим. Омръзна ми да слушам оправдания. Защото мене никой не ми дава да се опрадавам - няма - или владееш ситуацията, или се издънваш - няма "ама" - затова и аз съм безпощадна към лошо обслужване.

 

Аз като знам какви скандали въртя за една рокля, ако сумата надхвърля 3-4 учителски заплати, а продавачките ми вирят нос и се правят че не ме виждат, та представям си ако някой ден имам възможност да купувам нова кола, при това не една.. такова чудо ще направя, че до Япония ще се чуе, ще ги строя да подтичват всичките търговчета пред мене по Резбарска, а аз ще ги гоня с Аутлендъра, може и по джанти, че да мятам и искри, докато бълвам огън и жупел.

 

Било е много, много неправилно да не се обадят от БС че има проблем с тестдрайва. Много неправилно. Да не цениш времето на другия, още повече ако става дума за потенциален клиент, е израз на крайно неуважение. И говори най-малкото за лошо възпитание в личните отношения, а когато става дума за фирма и фирмена политика.. просто нямам думи. Мисля си, че дори един търговец на маслини не би си позволил такова скандално поведение - ако следваме примерите на ББ.

 

P.S. уфффф чакай да си редактирам, че се сетих че тоз' младеж продавача чете тука и да не се сдуха съвсем, че е между чука и наковалнята, да не му се привиждат сега Аутлендъри с огнени колела (wheels of fire). Ееее издънил се е малко, щом не е убедил хората да се върнат, ама не може да взема еднолично решения, какво да се прави. Проблемът според мен е, че фирмата му очевидно няма отработена система за реагиране при такива неприятни ситуации. А би трябвало да има.. при работа с хора се случва какво ли не. Слаб, слаб мениджмънт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
На господата им предложих днеска да отида до техния офис лично да направим тест на колата, те отказаха :no2:

 

Когато бяха при мен за да излезна от положение, запалих една нова кола без номера и я покарахме отзад.

Така, че съм направил всичко, което ми беше по силите в тази ситуация.

 

Ами значи излиза, че са карали колата. Тогава какъв е проблема?

Темата стана като латиноамерикански сериал. Всеки е като собствена радиостанция и започват безконечни теми на разсъждения, без да се чете какво точно е писано (казано)! :gore:

Всъщност не знам какво точно се е случило и тук си пишем ли пишем. Дори истината да е по средата, клиента винаги има право! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи излиза, че са карали колата. Тогава какъв е проблема? ....

Карана е, но само на паркинга в Балкан Стар. Това може ли да е тест-драйв? Колата не е имала номера и няма как да се движи по улиците. Николай е извадил нов Аутлендър, евала за което. Но такова стечение на обстоятелствата не би трябвало да се получава отново. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В такъв случай смятам, че са били обслужени според ситуацията и вина нямат служителите на БалканСтар в случая, освен ако е имало некултурно поведение, в което се съмнявам!

Аутелндър са карали, като им е било предложено да тестват детайлно на другия ден. Не може с кола без номера да се излиза на улицата.

Тогава емоциите в темата са излишни, а повечето от писанията смятам за неоснователно обвинителни.

Не взимам страна на никой, но така мисля в следствие на фактите, без да съм бил свидетел на случката. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Абсолютно си прав Светльо. Балкан Стар са действали според ситуацията, и са се представили много добре. Не е имало некултурно поведение нито от едната, нито от другата страна. Неприятното е, че се е стигнало до такава ситуация и то след като бях предупредил, че това са над 90% потенциални купувачи. Още по-неприятно ми стана, когато разбрах, че са взели пари да капаросат колите. За емоциите съжалявам много, но казана дума - хвърлен камък. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искрено се надявам, че случаят е резултат от неблагоприятно стечение на обстоятелствата. Както преди малко писах в друга тема, тези дни закупих от Балкан Стар автомобил на жена ми и мога да кажа, че съм истински доволен от отношението на хората от фирмата. Бяха повече от учтиви и стоически изтърпяха всичките ни колебания и капризи.....а те доста се проточиха във времето:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светльо мисля че не схвана главната причина за отказа от по нататъшно тестване на колите:

  • смяна на гуми с часове. Представи си че се случи някаква повреда и колата като сервизна трябва да влезе в Балкан Стар за ремонт. Сам можеш да си представиш какви цифри като дни/седмици са си представили че ще трябва да чакат за ремонт. А това са служебни коли .. ползват се и липсата им е загуба на пари в един или друг случай
  • уговорката си е уговорка. Момчето Николай няма какво да се оправдава .. не е направил всичко възможно .. всичко възможно е да е бил направил така че тия гуми да са сменени преди пристигането за тест драйва.

И аз нямам никаква търпимост, към лошо обслужване. Вдигам скандали, подавам оплаквания и т.н.. Миналата седмица, мениджърка в Първа Инвестиционна Банка ми се молеше да не подавам оплакване, защото щели да уволнят една касиерка, понеже имала провинения и преди .. Ще дойде момента и аз да отида в БалканСтар за нова кола ... дано да са готови за мен, защото аз съм готов за тях :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светльо мисля че не схвана главната причина за отказа от по нататъшно тестване на колите:

смяна на гуми с часове. Представи си че се случи някаква повреда и колата като сервизна трябва да влезе в Балкан Стар за ремонт. Сам можеш да си представиш какви цифри като дни/седмици са си представили че ще трябва да чакат за ремонт. А това са служебни коли .. ползват се и липсата им е загуба на пари в един или друг случай

 

Определено това е вярна хипотеза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм жалка българска история. Не мисля , че проблема е в самата марка :mitsu-smiley: ....и как се продава в България от БС. Проблема е далеч по-прост - в създалата се ситуация БС си имат вина. Няма нужда да споменавам , че "клиента е винаги прав" това е доста стара максима. БС имат пряка и косвена вина в случая , независимо дали клиентите са щели или не са щели да капарират (първото само отежнява вината на БС) колите. Пряката вина е , че никой не си е направил труда да провери дали колите ще са готови за уречения час (просто обаждане в сервиза) и това трябва да е човекът отговорен/поел ангажимент към тези клиенти. Косвената е , че никой не е създал нужната организация тези неща да се проверяват навреме , така , че и търговците и сервизните техници да знаят какво и кога да правят. Реално какво трябваше да се случи ? Търговеца казва на сервиза - колата ще се кара в 10:00 (примерно) , а те му казват , че в този случай няма да могат да сменят гумите навреме . Хубаво - няма да ги сменят или ако вече са почнали , ще се обадят спешно на клиента и ще му обяснят , за да не се разкарва като малоумен , защото това е най-лошата реклама, която можеш да си направиш. ВСЯКАКВИ други оправдания са ЖАЛКИ и НЕАДЕКВАТНИ. Та реално , шефа на "Продажби" в БС може спокойно да спретне една среща с колектива си и да обясни колко важна е вътрешната и външна комуникация и как липсата и ще се отрази зле не само на продажбите на коли , а и на тях самите. Начините за мотивация на един колектив би трябвало да са ясни на всеки добър мениджър..

Това може да е невинен случай с 2 Аутлендъра, реално може и клиентите да са се отказали по други причини (не им е харесала колата достатъчно, сторила им се е скъпа , и тн...) , всичко може да се случи , но задачата на БС е да е направи всичко възможно, още повече - да си изпълни поетите ангажименти , така че клиента да се убеди, че БС е една добре смазана машина в която се работи качествено и коректно на всяко ниво - търговци, приемчици, сервизни техници и т.н , и т.н..... (продажбата на коли не е като продажбата на тоалетна хартия, ама това всички го знаят)...и реално, ако реши да се откаже от покупката на дадената стока , то БС - да са последната причина в списъка с "против" покупката, ама и това всички го знаят , тогава какво изобщо се говорят глупости ? Не става дума за кардинални изводи - в този случай , няма какво да се коментира - издънка ли е? издънка е - просто не трябва да се повтаря и всички ще са щастливи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм жалка българска история.

 

Мани, не само българска. В световен мащаб има и отличници, има и тройкаджии. Работа се дава на всички.

 

На мен ми е писнало от сервизите на Мицубиши в Грац. Работят добре, но ми се струва, че да малоумни. Най-пресен случай ще ви разкажа. Миналата година ми правят годишен преглед и казват че гумите са за смяна. Старите гуми са зимни. Пиша им по имейла какви зимни гуми предлагат, казват Бриджстоун, викам ОК слагайте. Получавам си колата, гумите са Ласа. Е побеснях, те културно викат сори грешка е станала, ние само Ласа имаме. (Всички дилъри на Мицубиши тук пробутват най-долно качество гуми. Такива които ÖАМТС или ADAC класират на последно място, допълнителен имидж :mitsu-smiley: !). Понеже бързах, и не беше люта зима в момента, реших да ги взема тези и да ги карам (т.е. жена ми) докато видя че не стават. Какво стана сега: Падна сняг, и ние спокойни, гумите са скапани, но са все пак зимни. Вчера за малко да се пребия с тях, добре че аз взех колата на жена ми да пазарувам. Преди отбивката за нас бия спирачка и пропуснах отбивката с поне 30 метра, шейна! Слизам по наклонен път, като се пързулнах пак пропуснах врата на двора и спрях в горичката на около 50 метра надолу, в стил "шус", на късмет. Гледам и не вярвам: Гумите били летни, а са ми продадени изрично като зимни. Вероятно ще кажете, ти си глупак да не погледнеш и проучиш с какви гуми караш, обаче аз мисля че имам правото да не знам абсолютно нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да има толерантност и от двете страни! Има хора да не ги посочвам са с постояното желание да направят конфликт и това не е правилно всеки прави грешки... Прощаваме и продължаваме!

 

P.S. Аз имам лошо мнение и за Ratola, колкото и да не ми се иска... писал съм за това и вече не ми се пише!!! :plane: :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, за което aga разказва е вече небрежност, която граничи с престъпността. Изумен съм, че се случват такива неща....те въобще не могат да се съизмерват с онова, което бе повод за темата, по която пишем тук. Проваленият тест-драйв може и да е уронил престижа на БалканСтар пред някого, но издънката с гумите би могла да коства човешки живот. Да, aga...ти имаш правото да не се завираш по калниците на колата си, а да разчиташ, че когато отидеш да си купиш зимни гуми, то на колата ти ще бъдат сложени именно такива. Ако трябва сами да проверяваме всяка част, която ни поставят на автомобила, то по добре да ги няма всичките тези сервизи. Вече не се изненадвам, че ни приеха така лесно в Европа....ето, че там действат по начин, който ние бихме определили като "типично български" :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече не се изненадвам, че ни приеха така лесно в Европа....ето, че там действат по начин, който ние бихме определили като "типично български" :icon_crying:

 

Има доста неща които са само "типично български", например ако се оплачеш, някой да те напсува или заплаши от фирмата.

Това тук не може да се случи, но поводът - нискокачествена услуга - е налице, и едната усмивка и любезност, макар и допринасяща откъм моралната страна, не оправя нещата от фактологична гледна точка.

 

Само това да е, сега се дръж за стола: Помолих за смяна на свещи, те упорито отговарят "Ще проверим и ще преценим". Казвам им, моля, свещите са на над 30 000км, сменете за да не сменям бобини скоро. Казват, ще видим. Звъня по телефона, какво става със свещите. -Нищо им няма, имат още ресурс. -Колко им остава, това са обикновени свещи? - Няма проблем още 1000км (хиляда!). :icon_rock: Това е на годишен техн. преглед! :icon_blush: Е как да не хвана един Калашник! В единия от сервизите (Denzel, най-добрия) след като "майсторът" приключи, идва един тип с костюм и прави качествен контрол :icon_blush: Обаче това е само маркетингов трик, защото например видях как майсторът ми сложи маслен филтър. Докато си говореше с колегата, отвори кутийката, извади го и без да го погледне го зави. Това да погледне отвора, да позабърше, да види уплътнението на новия, да го намаже с масло, да се постарае... След това изведнъж този с костюма нареди: Вдигайте пак колата за преглед на окачване :icon_blush: Казвам, "благодаря, но няма нужда, а и бързам". "Не, специално на всички Галанти проверяваме." Клатиха носачи, това добре, обаче сметката, сметката... Просто обир посред бял ден.

 

Та исках да ви кажа, да не казвате "българска работа"... Навсякъде е тaка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е човек да има възможност да си "сверява часовника"...и да се възползва от тази възможност:) Ти определено ни помагаш доста в това отношение...на мен поне със сигурност:) И не крия, че доста ме изненадаха нещата, които разказваш..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аа, чак пък скандали - не вдигам. ЗАвършил съм хотел и ресторант и като студент съм се нагледал на скандали по кръчмите от капризни клиенти. Просто купувам или не купувам, ходя в този магазин, или не. Точка. да им вдигам скандали - ама никакъв смисъл няма, само аз си рутя нервите, от което няма смисъл. Докарахме я дотам с обслужването и отношението към клиента, че да се впечатляваме, когато ни сервират добра и топла храна, да се впечатляваме от добро обслужване..... щото са единици случаите. А трябва да е обратното

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е човек да има възможност да си "сверява часовника"...и да се възползва от тази възможност:) Ти определено ни помагаш доста в това отношение...на мен поне със сигурност:) И не крия, че доста ме изненадаха нещата, които разказваш..

И какво толкова те изненада? И там работят хора. А и не е тайна, че (особено там) - автомонтьори не стават отличниците. Колко са МАЙСТОРИТЕ, дето им е призвание? Ако човек се е отнесъл мърляво към себе си, обучението си, образованието си - ще се отнася мърляво и към работата си. Такава ми е работата, че през последните години обучихме стотици безработни. Ей до този извод стигнах.

А и там е така. Познавам повечето образователни системи на Европа. И там е трагедия. Изследванията показват, че в Германия над 60% от десетокласниците сричат. И това ми го заяви лично зам. министъра им на образованието. (те нямат зам министри, директор дирекция проф. обучение). Та навсякъде е така, за жалост. Което ни най-малко не трябва да ни успокоява. Ни най-малко!!!!!! Щото при тях огромните проблеми са с емигрантите - дори второ, трето поколение - все са си такива. Като нашите. И като добавим недотам умните местни - процентът е ясен. Лошото е, че и при нас става така, при това с нашите деца...

Мениджър на риска на Австрийските железници е българка на 26 години, която отказа да стане мениджър на риска на Австралийските железници за двойно повече пари, че и идвало далеч.... И така ще бъде. За жалост. Нашето читаво ще им служи на тях, а ние може да почнем да внасяме вече хора, щото недостигат..... Глобализация.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво толкова те изненада? И там работят хора. А и не е тайна, че (особено там) - автомонтьори не стават отличниците. Колко са МАЙСТОРИТЕ, дето им е призвание? Ако човек се е отнесъл мърляво към себе си, обучението си, образованието си - ще се отнася мърляво и към работата си. Такава ми е работата, че през последните години обучихме стотици безработни. Ей до този извод стигнах.

А и там е така. Познавам повечето образователни системи на Европа. И там е трагедия. Изследванията показват, че в Германия над 60% от десетокласниците сричат. И това ми го заяви лично зам. министъра им на образованието. (те нямат зам министри, директор дирекция проф. обучение). Та навсякъде е така, за жалост. Което ни най-малко не трябва да ни успокоява. Ни най-малко!!!!!! Щото при тях огромните проблеми са с емигрантите - дори второ, трето поколение - все са си такива. Като нашите. И като добавим недотам умните местни - процентът е ясен. Лошото е, че и при нас става така, при това с нашите деца...

Мениджър на риска на Австрийските железници е българка на 26 години, която отказа да стане мениджър на риска на Австралийските железници за двойно повече пари, че и идвало далеч.... И така ще бъде. За жалост. Нашето читаво ще им служи на тях, а ние може да почнем да внасяме вече хора, щото недостигат..... Глобализация.....

Това, че "навън" много от хората са с по-ограничени познания и възможности от средния българин го вярвам, защото не един път съм имал възможността да го усетя в реалността. Впрочем, това доскоро беше така, но едва ли ще е задълго. Защото глобализацията неизбежно ще окаже своето влияние, както ти казваш. Факт е обаче, че във всяко общество има повече и по-малко можещи и знаещи. Без това да означава, че системата би следвало да свежда качеството си до това на най-ниско квалифицирания персонал. Точно за това е система, за да има нива на компетентност, и винаги да се задейства нужното за съответния случай ниво. Не особено умелия майстор, би следвало да бъде контролиран от такъв, който може и знае повече...и на когото се плаща добре за това. А когато става въпрос за система, в която се разпределят доста пари и конкуренцията е изключително силна (както е в автомобилния бизнес), то би следвало това да е абсолютно задължително. Така поне си мисля аз и понеже реалността очевидно се разминава с очакванията ми, си позволих да се изненадам:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...