Премини към съдържание

Нов член на клуба


volen

Препоръчано мнение

Много съм щастлив да кажа, че от днес съм горд собственик на страхотен автомобил Mitsubishi lancer Station Wagon Diesel 95 година на производство. Заслуга за това дело има Светльо с който сме съседи врата срещу врата от много години и след два дена търсене намерихме точно това от което имам нужда.

Искам да кажа, че преди време аз бях привърженик на гермнаските автомобили, но ден след ден започнах да се осъзнавам като гледах как Светльо си кара японските коли и не им отваряше капаците дори за проверка на маслото с месеци. А аз лежах през ден под непрекъсно развалящия се Ford Escort и след многогодишни изтезания си казах: " Край.Стига вече мъки" . И реших да търся Тойота Корола Комби. Отидохме да я пробваме и ми се стори супер. Обаче преди два дена ми звънна Светльо и ми каза ,че в мобиле.бг е намерил Лансер Комби за мене и разбира се веднага отидохме да я видиме.Беше малко далечко, чак до Драгичево обаче отидохме заедно.

само искам да ви кажа, че Лансер-а е светлинни години на д Корола-та.Много по-се усеща колата на пътя, мотора е много по-динамичен, а на всичкото отгоре колата има абсолютно всички екстри без клима. Страхотия е тая кола. Не ми се слизаше от нея след пробата.След като отидохме да я погледне майстор в сервиз Рубин беднага я взех!!!

Вече с нетърпение чакам първата си среща с клуба и много, много съм радостен,че имам Митсубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много съм щастлив да кажа, че от днес съм горд собственик на страхотен автомобил Mitsubishi lancer Station Wagon Diesel 95 година на производство. Заслуга за това дело има Светльо с който сме съседи врата срещу врата от много години и след два дена търсене намерихме точно това от което имам нужда.  

Искам да кажа, че преди време аз бях привърженик на гермнаските автомобили, но ден след ден започнах да се осъзнавам като гледах как Светльо си кара японските коли и не им отваряше капаците дори за проверка на маслото с месеци. А аз лежах през ден под непрекъсно развалящия се Ford Escort и след многогодишни изтезания си казах: " Край.Стига вече мъки" . И реших да търся Тойота Корола Комби. Отидохме да я пробваме и ми се стори супер. Обаче преди два дена ми звънна Светли и ми каза ,че в мобиле.бг е намерил Лансер Комби за мене и разбира се веднага отидохме да я видиме.Беше малко далечко, чак до Драгичево обаче отидохме заедно.

само искам да ви кажа, че Лансер-а е светлинни години на д Корола-та.Много по-се усеща колата на пътя, мотора е много по-динамичен, а на всичкото отгоре колата има абсолютно всички екстри без клима. Страхотия е тая кола. Не ми се слизаше от нея след пробата.След като отидохме да я погледне майстор в сервиз Рубин беднага я взех!!!

Вече с нетърпение чакам първата си среща с клуба и много, много съм радостен,че имам Митсубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:D Честито Волене още веднъж и добре дошъл в клуба :first: немога да повярвам, че имаш Лансер :icon_doh: такъв заклет фен на немските автомобили..... Но колата е супер наистина :icon_thumbup: Днеска като я тествах съм слабо казано очарован от Лансера. Браво :icon_clap: страхотен избор. Имаше и късмет. Изключително трудно се намира толкова запазена кола, още повече Мицубиши :icon_doh:

Сега трябва да смениш консумативите ( два ангренажни ремъка, евентуално ролките, масло, горивен и маслен филтър) , семеринг на коляновия вал, ляв накрайник. Това е засега :D

Утре да ми се обадиш да ги смениме тези неща :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Честито и от мен. :icon_clap: Пожелавам ти много безаварийни километри. Страхотен избор и бъди сигурен, че нямa да помислиш повече за немски автомобил. :D Със здраве да си караш Лансерчето :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен...........много безаварийни км, за което не се и съмнявам де..... :D С този си избор ще се откажеш от немските и въобще от европейските коли.............. :icon_thumbup: Хайде екато има среща ще дойдеш да видим за какво става въпрос................и едно кръкче да ми дадеш..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен,честита ти прекрасна ДИЗЕЛОВА кола :icon_clap: Добре дошъл в клуба :icon_thumbup: От сега нататък следват само удоволствия :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Лансера днес неприятно ни изненада на каналите в КАТ. Задните дискови спирачки почти не работеха :icon_hmm: Много чудно как не съм забелязал това? За мене лично колата си спираше перфектно. Ръчната също не сработва добре :unsure: Ще я видиме тази работа. Дано само не са задните апарати, защото работата става дебела :icon_dance:

Иначе човека си смени маслото, горивен и маслен филтър. Този двигател 4D68 събира 4.5 литра и работи много динамично и равномерно. Хубава кола :) Ако намеря читав Лансер като този, но да не е комби, Королата веднага отива на Горубляне :icon_angel: Просто разликата е осезаемо голяма в полза на Лансера :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаам...........стара песен препята 1000 пъти........... почти съм убеден че са спирачни апарати........клеасват, разджасват и блокират......сега не знам случая какъв е при вас, но при мен беше следното..........скъсани маншончета, в резултат на което вода , кал, и прочие си влизало там и съответно буталцето разджасва толкова,колкото се е подавало, а това зависи от накладките колко са износени, ако са нови, буталцето излиза съвсем малко, но ак оса стари и износени, то там е дебела работата, защото разджасват вече в обсега на действие и като туриш новите накладки, трябва да върнеш буталцето навътре, а това е вече кофти, защото ръждата ще прецака оринга вътре в цилиндърчето........... Освен това има и конденс вътре в самия спирачен апарат и той почва да яде чаркаляците вътре, и апарата блокира и вече не работи ...........

И в двата случая се нуждае от разглабяне на апаратите, почистване хубаво, раздвижване,смазване и смяна на всички гумени щуротии......... Така ще я закрепиш за 2-3 години и пак същата процедура............. :mad: На моята вече 2 пъти ги разглабям и ги раздвижвам, но при мене вече материала е на кратерчета от ръждата и в този случай има два варианта или други, втора ръка или нови, но при първия случай надали ще намериш читави такива........

Тази процедура трае около 1 ден (ремонта де.......) :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Днес ходихме да видиме в сервиза какво е положението със задните спирачни апарати. Оказа се точно това което описа DJ Tymbi. Аз преди години имах същия проблем с предишния ми Нисан. Проблема се оказа в гуменото маншонче на задния спирачен апарат. С течение на времето то се скъсва и започва да пропуска кал, вода, лед прах и т.н. Съответно апарата клеясва и не отпуска накладките от спирачните цилиндърчета. При положение, че диска е 10мм., задният десен се беше изтъркал до 5.8 мм :icon_doh: почти пред счупване :icon_doh: за този модел диска е 236мм външен диаметър с четири болта , 13' , 10 мм дебелина. Добре, че сме вкарали във форума много телефони с магазини които ни помогнаха да намериме дискове. Ще ни ги докара утре Тошко от Автогарант за 55 лв диска (за сравнение цена в Ратола- 136 лв за диск) :icon_blush: Купихме и накладки за 46 лв. Само че откъде ще намерим такова маншонче :unsure: DJ Tymbi помагай! Ти си стара къща. Случайно да имаш някъкво такова или да знеш откъде да намериме? Как да го затвориме там това място да не влиза вода и боклуци? Само с грес да го "нашляпам" не става?

Какво стана днеска с Галанта? Ходи ли да го гледаш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са бели кахъри :D колата толкова ми харесва,че просто нямам думи.Утре ще смениме дисковете,ще промиеме и смажеме спирачните апарати и готово :first: Вчера си смених маслото и всички филтри.В понеделник ще ми сменят двата ангренажни ремъка и трите ролки :plane:

Обаче Лансера си е истинска кола.Супер е :first: .DJ Tymbi ще дойдеш ли да се запознаеме утре в сервиза?Светльо ми каза, че е говорил с тебе да дойдеш.Тъкмо да видиш апаратите и да си кажеш мнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

DJ Tymbi, лявото жило на Лансера не отпуска добре. Другото в което се съмняваме е ,че пружината на левия апарат който връща жилото е разхлабен но е малко вероятно. Утре ще се обаждаме по телефоните за ляво жило за ръчната. Дали се продават отделно или заедно това незнам :icon_blush: Ти как мислиш дали има някъква вероятност да е от апарата?

 

П.С: Намери ли си чистачки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може пружината да е разхлабена или да не е сложена както трябва....може и жилото да е клеасало и това да е проблема..........а може и двете........ :icon_blush: Ако е пружината, то вижте от другата страна дали е по натегната от лявата и ги сравнете..........ако има разлика ,то ще е вече към края, преди да опре палеца в ограничителя, ако има разлика то вижте дали е закачена както трябва и се пробвайте да направите още една навивка и тогава да го закачите, по този начин ще натегнете пружината още и така може да се връща жилото до края....... Ако е жилото, то трябва да се провери.........като го разкачите от двата му края и от единия край се хване с ръка и го бутай/издърпай, и т.н. ......... ако не усетите някакво по голямо съпротивление или запъване, то жилото си е наред , но за всеки случай пак го сравнете с другото , колкото едното се движи с подходящо усилие, толкова и другото трябва да се движи.......с това усилие...... но ако не се движи както трябва или трудно ,то трябва да се види...........може по кожуха да е ударено и той да се е сплескал, а това пък да държи жилото, може вътре да е клеасало, в този случай се пръска в ВД40 или там нещо друго и се раздижва..........ако може и с компресор да се продуха е още по добре и т.н............ Или пък със спринцовка се слага масло в кожуха на жилото , желателно е маслото да протече от другата страна,макар и да е голяма играчка..........

Преродих се с тия чистачки, да знаеш.............взех си 530мм. две ..........сега е съвсем друго, ни се чуват ,ни тракат , ни удрят по джама......... Малко на магия ги купих, щото захващането е съвсем различно от всички накрайници, каде ги имаше в новия комплекс, ма аз се оправих де......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е.. а честит лансер - екстра избор.

За тия дребни проблеми не бери грижа - само оригинални части взимай..ма нали Боса те е взел под крилото си, той си знае работата :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

DJ Tymbi, гледахме пружината обаче мняма как да я измериме. Единственото което се сещам да я измериме с динамометър, но така само ще си играеме на стражари и апаши и пак нищо. Вероятно дясното жило не отпуска добре от навлезлите боклуци с течение на времето. Ради ги е свалил и е пръскал с WD 40 и с колорфреш и като отидохме после го раздвижихме с клещите и всичко изглеждаше ОК :icon_thumbup: Обаче после като качихме апарата пак не връщаше докрай :icon_blush: дам, намирисва ми на нови жила. Обаче те са две- едното не отпуска а другото е със скъсан маншон. Явно ще трябва Волен да купи и двете. Другото което забелязахме е теч от семеринга на коляновия вал. Там работата не е сериозна. Вчера го купихме от Зиат и струва 8 лв. Ще се смени когато се сменят и ангренажите, обаче ти си прав, че може да тече и от дивтунгата. Така немога да го разбера :icon_blush: явно ако не спре от семеринга ще трябва да се сложи нова. Със смяната на тези неща Лансера ще бъде напълно обслужен и готов за безгрижни нови минимум 60 хиляди. Много е запазена тази кола и е хубава. Аз лично я харесвам много :icon_clap:

Браво за чистачките :icon_thumbup: Алса ли си купи? Държачите с един винт ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какви задни дискови спирачки говорите? Аз имам същия Лансер комби дизел (2,0 TDI), но моя е с барабани отзад. Преди имах Лансер от по-стария модел (91г), имах и два Галанта (92г и 95г), но с нито една от тези коли не съм имал проблеми със спирачките. Напротив, винаги съм се чудел как е възможно да бъдат направени толкова добре спирачките им. Колите спират перфектно, като с ABS, без да имат такава система. Ръчните спирачки на всичките работеха перфектно и можех да ги задействам само с един от пръстите на ръката си. Аз ли съм късметлия, или повечето леки автомобили на Митсубиши са така? Доскоро си мислех, че на всички Митсубишита спирачките им са перфектни, но явно има и изключения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има изключения,ти си бил с барабани, а те са :first: и безпроблемни, но ако са с дискови отзад............то ще има изключения.............за съжаление.......... :icon_blush:

Иначе няма спор..............спирачките на Мицубишитата са номер едно, просто перфектни..............както и всички възли по колата.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
За какви задни дискови спирачки говорите? Аз имам същия Лансер комби дизел (2,0 TDI), но моя е с барабани отзад. Преди имах Лансер от по-стария модел (91г), имах и два Галанта (92г и 95г), но с нито една от тези коли не съм имал проблеми със спирачките. Напротив, винаги съм се чудел как е възможно да бъдат направени толкова добре спирачките им. Колите спират перфектно, като с ABS, без да имат такава система. Ръчните спирачки на всичките работеха перфектно и можех да ги задействам само с един от пръстите на ръката си. Аз ли съм късметлия, или повечето леки автомобили на Митсубиши са така? Доскоро си мислех, че на всички Митсубишита спирачките им са перфектни, но явно има и изключения.

 

Лансера на Волен е с дискови спирачки. DJ Tymbi и той видя колата, и дойде да се запознае с човека :icon_dance: даже пристигна в сервиза точно като бяха разглобени задните спирачки и даде ценни съвети.

Проблема е от разкъсан маншон на дясното жило на ръчната. Тя не е отпускала добре и беше " изпекла" феродото на накладките съответно беше изпилила диска на 5.8мм при минимално допустимо 8.9мм. Обаче сега ядове ни дава лявото жило. Не връща само около 0.5 см и задържа. Раздвижвахме го, но напразно :no2:

Обаждахме се за нови жила. Сруват 200 лв двете в магазина! В понеделник ще ходиме до Княжево да ги направят за 30-35 лв и готово.

Аз също бях изненадан, защото като проверихме и предните накладки, и те бяха почти без феродо :icon_doh: Добре поне, че са запазили диска. Задните почти не работеха, а колата си спираше идеално. Даже въобще не разбрахме,че задните спирачки имат проблем. Разбрахме чак на уредите в КАТ за това. В понеделник ще ги оправиме. То и сега колата спира перфектно, но ръчната не покрива нормите на "валяците" . Проблема е ,че в КАТ ни дадоха срок от един месец за да оправиме проблема. Издадоха и временен талон за същото време.

Представям си сега като ги оправиме какво чудо ще бъде :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, а мен ми е интересно защо тази кола е с дискови спирачки отзад? Тя не е ли като моето комби?

Двигателя би трябвало да е 2000 кубика, 68 коня, атмосферен дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пак ме върнаха от КАТ :icon_doh: Задните спирачки работят идеално но ръчната не държи докрая.Днес ще ходя до Княжево да намеря къде правят жила за ръчната ще ги сменя и вече няма да имам грижи :icon_n_whistling: Иначе смених всички консумативи по колата.Ангренаж,ремъци,масла.Готова е за много безгрижни километри.Само едно нещо ме притеснява.Онзи ден като ми сменяха ангренажа в Ратола ми казаха,че е безмислено да ми сменят семеринг на коляновия вал,защото съм имал луфтове.Голям проблем ли е това или не?Моля ви да ми кажете,защото нищо не разбирам.Много ми харесва колата и искам да си я направа да бъде в добро състояние. :icon_n_whistling:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми принципно не е голям проблем, но ще ти тече там........... :mad: което означава че винаги ще ти е омаслен мотора, но трябва да привикнеш с това,...........проблема е, че там кадето семеринга се опира по кол. вал, го изяжда, и на коол. вал прави улейче с течение на времето.....после с новия семеринг не ляга както трябва защото той ще се падне пак на улея и пак ще тече.......... Има няколко варианта но .........дали си заслужава, ако тече много , то тогава трябва да се пробват някои от тях но...... :icon_blush: Първия е изключен.................трябва да се навари кол. вал на износеното, и после се обработва и цементира .................става като нов, но трябва да съм се повредил нещо за да свалям кол. вал само за това...... :D Втория: търси се друг семеринг, който външния диаметър да е еднакъв с оригиналния , а вътрешния да е малко по малък, но не знам каде може да има такива............има всякакви размери, но...... А третия вариант е ,имало някакви силиконови лепила, които са точно за тази цел, да уплътнят тези луфтове, но аз такива не съм виждал........ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...