Премини към съдържание

Реших да купя Мицубиши


Препоръчано мнение

Здравейте!

Позволявам си да пусна темата като запитване, тъй като досега никога не съм имал досег с марката Mitsubishi. Причината затова е, че реших да сменя колата. След почти 2 месеца сондиране на мнения, случайно преди няколко дни попаднах на този форум (най-вероятно поради това, че не съм мислел никога да попадна на Mitsubishi). Изчетох форума, но все още не мога да се ориентирам като цяло.

Явно трябва да направя изборът между Каризма и Галант. Затова ще помоля, който е запознат с Mitsubishi и ако има време да драсне няколко сравнения за двата модела. Имам и няколко други въпроса:

- Ако избера Каризмата, на коя да се спра - GDI, TDI;

- Кой е добре шумоизолиран - не можах да попадна на тема, в която се обсъжда шумоизолацията в колата;

- Разбрах, че разходът на гориво е изумително малък, имайки предвид досегашните лапачи, които карах;

- Какви са цените на частите?

- От прочетеното останах с впечатлението, че вътре купето е доста просторно - така ли е наистина?

- Как стои въпросът с климатизацията - и за топло и за студено;

- Има ли проблеми с конденза;

- Автоматик или ръчна;

- Интериорът как е - има ли много пластмаса, която трябва да събирам?

- Окачването?

- Возията?

- Какво е поведението на колата в зимни условия - сняг, лед, дъжд?

- Притеснява ме, че в немската система TUV, от 110 автомобила за надеждност, Мицубиши Каризма за 2003 година е на 94-то място, като това била една от причините през 2004 година да я спрат от производство.

 

А сега накъде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здравей. Според мен изобщо не си прегледал форума. За разлика от много други, тук има тонове полезна информация. Достатъчно е да използваш бутона Търсене. :)

 

Няма да повтарям стотиците редове, които сме писали за Мицубиши и статиите в сайта ни.

Относно безаварийноста на Carisma виж ТУК класирането и на 4 място от 100-те най-надеждни автомобила за последните 10 години.

 

http://www.picvalley.net/u/143/35698_146.GIF

 

Виж и класирането на Space Star, която си е Carisma.

 

http://www.picvalley.net/u/143/35699_150.JPG

 

ЕТО и едно мнение от мен в темата Каризма или Галант

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много обширен въпрос имаш.

GDI е бензинов а TDI е дизелов.

Ако ти не знаеш дали искаш бензин или дизел, то надали някой от нас ще може да ти отговори на този въпрос.

Поразрови се хубаво във форума.

Има теми отговарящи на всичките ти въпроси.

Ех Big Boss пак е изключително бърз и точен с отговора :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съдейки по въпросите си личи, че никога не си се докосвал до :mitsu-smiley:

Най-добре потърси някой да ти обясни нагледно за какво става въпрос.

Каризмата си е страшилище, ноооооо Галанта си е класика

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва автомобил с не лоша возия и икономичен, то за теб е Каризма, а ако търсиш автомобил с много добра возия, стабилност на пътя, но не толкова икономичен, просторен семеен автомобил то тогава се насочи към Галанта!

Не мога с 2 изречения да изтъкна плюсове и минуси на двата модела, но ако не бързаш толкова, предполагам няма да имаш нищо против да дойдеш на наша среща, която ще се състои предполагам декември между Студентския празник и Коледа, ще можеш да видиш двата модела на :mitsu-smiley: един до друг (и не само тях) и да прецениш нагледно единия и другия автомобил, тогава ще получиш информация от извора (собствениците им) и ще можеш да направиш по- правилна преценка! Разбира се и да тестваш двата автомобила, за да се убедиш в изтъкнатите качества! :D

Мисля, че така е най-добре! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Като начало ще пробвам да ти отговоря на някои от въпросите по ред ;)

- Ако избираш Каризма - вече двигателя е до лична преценка - дали дизел или бензин и колко кубика, какво вървене очакваш от колата и тн.

- Шумоизолацията в Мицубиши като цяло е отлична, а ако се добави това, че двигателите им са супер тихи получаваш отличен ефект;

- Разходът на гориво наистина е уникален за колите - в момента съм с Галант 2.5 и разхода на извънградско е около 8л, което е ако го сравня с предишната кола, която карах е просто супер, като се има в предвид, че беше 1.6 ;)

- Цените не са от най-ниските на пазара, но не водят и топ листата по скъпотия, части се намират - не е като преди, като се каже японска кола и да бягаш от нея като дявол от тамян;

- Купетата са създадени предимно за комфорт на пътниците - просторни и удобни - за Галант, примерно, на задната седалка могат да седнат 3-ма пътника, които при никакъв случай няма да изпитат някакво неудобство или теснота;

- Климатизацията е на ниво - като вече зависи колата дали е с климатроник или климатик, като разликата е малка, няма да почувстваш да ти е горещо или студено, почти винаги в купето се пази една приятна температура;

- За се проблем с конденз не съм чул да има (аз специално), а ако има това са редки случаи от грешна експлоатация или някакъв страничен проблем;

- Автоматик или ръчна - мисля, че е лично предпочитание, не е като да се робува на някакво мнение, че едната е по-добра от другата;

- Интериорът е практичен и максимално улеснен, няма да намериш нещо излишно което след време да го събираш из колата като литне;

- Доста здраво окачване вадят колите, макар че за БГ пътищата почвам все повече и повече да се убеждавам, че ни трябват луноходи;

- Доста мека и приятна - даже и с оригиналните амортисьори, возията е много приятна;

- Поведението на колата е доста добро, стабилна е в завоите даже на дъжд и сняг; рядко, да не кажа, че почти никога не се подхлъзва, макар и вече да има и странични фактори като окачване и вида на гумите;

- Гледах сравнения на тестовете на Мицубиши и наред с другите японски представители, те са сред колите които са най-надеждни и най-рядко дават фабричен дефект :good:

Дано съм ти бил полезен, и не искам всичко да звучи като някакви хвалби или пресилени неща - предимно и главно работя с факти и доказателства, а точно в това е и силата на Мицубиши :good:

Успех в избора :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен.. има логика да се колебаеш между двете коли. Каризмата е комфортен и добре проектиран автомобил на горната граница на средния клас, съобразен с вкуса на европееца. Галантът си е перфектен делови автомобил, стилен, изискан.. с едната гума в клас лимузина.

 

Може сега да ти изглежда препълнено с тези коли, но като тръгнеш да гледаш бройка по бройка, ще видиш, че вероятно изборът ти доста ще се стесни. Винаги при покупка на автомобил на старо състоянието му е определящо за много от твоите въпроси - колко ще ти харчи, колко ще й струва ремонта, стабилна ли ще е, шумоизолирана ли ще е , ще й работи ли парното/климатика.. това са все неща, дето е трудно да се кажат по принцип, а се гледат конкретно. За "по принцип" и за състонието на чужди подобни коли, какви проблеми са имали, какво са направили и т.н. има подфоруми по марки, влез и прочети.

 

По-скоро помисли на какви екстри много-много- държиш, също така за вида и обема на двигателя, защото това е наистина важно, също и за сумата, която ти се дава, защото обикновено тя е определяща.. И гледай коли и от двата модела докато видиш твоята. Ти ще я познаеш, хваща те за сърцето :icon_dance: като седнеш, като чуеш двигателя, няма да искаш да станеш и да излезнеш от нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен.. има логика да се колебаеш между двете коли. Каризмата е комфортен и добре проектиран автомобил на горната граница на средния клас, съобразен с вкуса на европееца. Галантът си е перфектен делови автомобил, стилен, изискан.. с едната гума в клас лимузина.

 

Може сега да ти изглежда препълнено с тези коли, но като тръгнеш да гледаш бройка по бройка, ще видиш, че вероятно изборът ти доста ще се стесни. Винаги при покупка на автомобил на старо състоянието му е определящо за много от твоите въпроси - колко ще ти харчи, колко ще й струва ремонта, стабилна ли ще е, шумоизолирана ли ще е , ще й работи ли парното/климатика.. това са все неща, дето е трудно да се кажат по принцип, а се гледат конкретно. За "по принцип" и за състонието на чужди подобни коли, какви проблеми са имали, какво са направили и т.н. има подфоруми по марки, влез и прочети.

 

По-скоро помисли на какви екстри много-много- държиш, също така за вида и обема на двигателя, защото това е наистина важно, също и за сумата, която ти се дава, защото обикновено тя е определяща.. И гледай коли и от двата модела докато видиш твоята. Ти ще я познаеш, хваща те за сърцето :icon_dance: като седнеш, като чуеш двигателя, няма да искаш да станеш и да излезнеш от нея.

добре казано {хваща те за сърцето} :icon_thumbup: :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе Каризмата не струва. Але пък с френския дизел. :) Галанта си е друга бира, той е от друга планета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе Каризмата не струва. Але пък с френския дизел. :) Галанта си е друга бира, той е от друга планета.
:mitsu-smiley: Това е малко крайно и несериозно изказване. Какво им е на Каризмите? Много са си добри колите, могат да го потвърдят и колегите, които карат такива. И тук не става дума за сравнение - каквото повече му хареса на човека това да си купи. И двата автомобила са много добри ако са читави. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

добре казано {хваща те за сърцето} :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Аз моята така си я купих.... Не бях мислил за :mitsu-smiley: Ходих по Горубляне, обикалях и я видях. Спейс Ранър. Обикалях, обикалях, знаех всичките Спейс Ранъри от Дупница до Пловдив, които се продаваха. И си купих оня, който видях пъви. Дали съм доволен? Думи нямам. Обичам я тая кола, невероятна е, невероятна. Хем голяма, хем бърза.... и ти така... Обикаляй, обикаляй, гледай, търси, тя сама ще си каже, като я видиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе Каризмата не струва. Але пък с френския дизел. :) Галанта си е друга бира, той е от друга планета.

 

Колега, събразявам се с изискванията на форума за коментар на другите марки ;-) та на репликата ти за френския дизел ще се огранича само с краткото: заблудили са те ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе Каризмата не струва. Але пък с френския дизел. :) Галанта си е друга бира, той е от друга планета.

 

Наистина доста крайно изказване, това мисля, че е от същия сайт, от който е и графата по-горе.

 

Но вот количество модификаций внутри модельного ряда поражает воображение (это относится и к "родственному" Space Star). Ни один автомобиль Мицубиси не имел подобного набора кодов опций, вариантов комплектации и беспрерывных изменений в конструкции. Очевидно, это связано с тем, что MMC очень хотелось продвинуть Каризму в Европе (увы, получилось только в России :-))

 

Судите сами. Каризма 1.6 имеет 3505 модификаций, 1.8 - 4308! Для сравнения Галант 2.0 - 340, 2.5 - 278, Лансер 1.3 - 281, Спэйс Вагон 2.0 - 45!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина доста крайно изказване, това мисля, че е от същия сайт, от който е и графата по-горе.

 

...

 

Изказването е много крайно, защото имам и двете и мога да сравня. На Каризма имаме навъртяни до момента 80 000км и мисля че са достатъчни да кажа че колата е много добра и инвестицията в нея е една от най-добрите ни... Дори да умре сега на момента, ще си кажа, евала, карах 4 години кола която купих почти без пари, и която нито веднъж не ме остави, и ме направи фен на марката, и ме накара да си купя друга такава... Сега е на 160 000км, и за тези 80 000км не съм установил никакво влошаване в каквото и да било отношение освен на външен вид. Нищо не трака или скърца, всичко работи, с две думи - все едно нова, макар и на 10 години (мнозина биха ми взели думите несериозно). Доста се кара, по 50-100км дневно. Перфектен баланс на цена и качество, това е Каризма. Качеството на отделни детайли е може би малко под средното, но цялостно, колата е качествена! Има отлични ходови характеристики, стабилна е като спортна кола, моторът е много здрав (1.6)... Има си специфични неща, и те са навреме смяна на свещи (т.е. 25000 - 30000км) за да не горят бобините, това вече ми се случи и цената им беше... хайде да не ви отчайвам..., и това е... друг каприз няма... Недостатък е че окачването е твърдо, но и това си има плюсове, както казах колата дава добро усещане за пътя. Но е дискомфорт да се пътува повече от 3 часа.

 

Най-сериозен недостатък е че като за класа си някои (рядко чупещи се) резервни части са ужасно скъпи. И че един Галант каран и "гледан" в идентични условия, би изкарал доста повече км...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...