Премини към съдържание

Здравейте


Препоръчано мнение

Здравейте на всички фенове .Аз току що се регистрирах във вашия форум поради факта ,че искам да разбера вашите мнения за M.ECLIPSE 92година

гледам ,че в mobile.bg са на много прилични цени и това малко ме учудва :icon_hmm:

Аз карам Хонда обаче искам да си купя и въпросния Еклипс .

Моля ви дайте вашите мнения дали тази кола може да се упгрейтва защото ми се струва ,че е малко кончета само 150 от 2 литра мотор :icon_hmm:

и колко тежи ?

Благодаря на всички предварително .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля някой от модераторите да премести темата където трябва. В раздела 3000GT/ ECLIPSE има доста теми и отговори на този въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото е че, искаш да сменяш Хондата, Каквото и да вземеш ще е по добро biggrin.gif

изобщо не бих си сменил хондата щото е една от най-бързите атмосферки в България ,просто искам още една кола е понеже Прелюда е доста скъп съм се ориентирал към еклипс

Моля за в бъдеще някое компетентно мнение ако може а не да чета тъпотий .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега знам почти всичко за митсу еклипсе занимавам се от доста години.

еклипсите бес турбо са 135коня добър двигател подлежи на апгреит,но не кои знаи колко задоволително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега знам почти всичко за митсу еклипсе занимавам се от доста години.

еклипсите бес турбо са 135коня добър двигател подлежи на апгреит,но не кои знаи колко задоволително.

е тогава защо го пишат 150коня???????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Търси си с турбо те са доста по добри конете са 195.

е каде има такова в мобилето само обикновенни има

и колко вървят с турбо??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и 150 коня :D ...........но какви са разликите незнам

 

ПП Дани търси си турбо еклипс :P и влизаш при големите батки

 

Хубавото е че, искаш да сменяш Хондата, Каквото и да вземеш ще е по добро :D

 

Доста сектанско мнение и без покритие

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

изобщо не бих си сменил хондата щото е една от най-бързите атмосферки в България ,просто искам още една кола е понеже Прелюда е доста скъп съм се ориентирал към еклипс

Моля за в бъдеще някое компетентно мнение ако може а не да чета тъпотий .

 

Беше майтап просто :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега знам почти всичко за митсу еклипсе занимавам се от доста години.

еклипсите бес турбо са 135коня добър двигател подлежи на апгреит,но не кои знаи колко задоволително.

 

Може да има някъде такова нещо ,но вси4ки които съм търсил и тук и в Германия са 110кв 150 конски сили, не обърквайте 4овека

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като ви казвам че си имам представа от тези коли това е така.Имал сам Карал сам ги всякакви еклипси.Ето и малко инфо. за тези които не са запознати.Дори се извинявам че преувеличих с 5 коня.

 

1G Non-turbo (90-94) -Non-turbo DSMs that were built from 1990-94 with the DOHC 2.0 liter 4G63 power plant came with 130hp on tap.

 

2G Non-turbo (95-99)-Non-turbo DSMs that were built from 1995-99 have a 2.0 liter, 140hp DOHC Chrysler 420A motor.

 

Това са данни от производителя просто на много места незнаят но където 130 там и 150 коня

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.................................

.

 

По точно мисля че са 136 на 4г63 на 1г http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Ec..._Plymouth_Laser

 

Но съм сигyрен че има и 150-...........тука никой ли няма такъв Д22 двигател -110kW

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като ви казвам че си имам представа от тези коли това е така.Имал сам Карал сам ги всякакви еклипси.Ето и малко инфо. за тези които не са запознати.Дори се извинявам че преувеличих с 5 коня.

 

1G Non-turbo (90-94) -Non-turbo DSMs that were built from 1990-94 with the DOHC 2.0 liter 4G63 power plant came with 130hp on tap.

 

2G Non-turbo (95-99)-Non-turbo DSMs that were built from 1995-99 have a 2.0 liter, 140hp DOHC Chrysler 420A motor.

 

Това са данни от производителя просто на много места незнаят но където 130 там и 150 коня

 

Това са данни за американския пазар, европейския има различни двигатели, с по-висока компресия и оттам повечето коне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са данни за американския пазар, европейския има различни двигатели, с по-висока компресия и оттам повечето коне.

 

:good: 4G63 за Европа е със 110KW (150 к.с.). Турбото също има разлика, принас е май 205 к.с. сток, за разлика от US (195 к.с.). Като цяло е голяма бърканица с продукцията на DSM.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай един ефтин или със счупен двигател и после му садваш един турбиниран от EVO3-250кс. с електрониката.

:mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай един ефтин или със счупен двигател и после му садваш един турбиниран от EVO3-250кс. с електрониката.

:mitsu-smiley: :first:

и колко ще ми излезне тоз двигател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай един ефтин или със счупен двигател и после му садваш един турбиниран от EVO3-250кс. с електрониката.

:mitsu-smiley: :first:

 

Това става сравнително лесно с 2G, но не и с 1G.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...