Dikata Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Акумулаторите МонБат с европейски цени (75Аh 720A start - 170lv) подпомагане на родното производство.Споделете едно мнение, защото вече трима мои колеги плюс мен се излъгахме да си ги купим. Уж бягаме от скъпо и менте. Ефекта, в който се съмняваме, е че параметрите им са невярни. С две думи - боклуци. Аз съм с бензинова кола и за сега нямам проблеми, но ми се струва, че се разрежда бързо (зареждането си ми работи) или нещо не е както със стария, от както хвана студ не винаги ми зацепва бендикса и си смених шалтера + котвата, обаче ефекта си остана. Нямам изядени зъби по маховика ако питате :good: .Колегата ми има дизелова кола и акумулатора му е с великите 720А пусков ток, при който трябва да върти като бясна. Да, ама не, анемична работа. Ако си представим старото определение, че акумулатора е като кофа с вода то "Ако му е малка цифката ще пуска малко, но и ще го пълниш дълго. Препорачвам ви да не си взимате монбат :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Колега, параметрите на един АКУМУЛАТОР са много и много зависят от правилната му експлоатация (заряд-разряд). Като гледам написаното от теб доста си далече от разбирането им, та моя съвет е първо да се прегладат останалалите елементи по веригата и чак тогава да се съмняваш в акумулулатора и неговото качество.Не е тайна че Монбат не е Варта, качеството е далеч от европейското. За сравнение с едно приятелче си купихме заедно Монбат-и преди 6-7 години. Аз за Колт-а, той за москвича. Моя още си е на автомобила (вярно малко "поиздъхнал", а неговия го хвърли още на 2-та година ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 :mitsu-smiley: Ето, отново повод за безмислени и никому ненужни спорове :mad: . Дика, искам да попитам това цитат от друг форум ли е, някаква статия ли е или твое мнение? И каква е идеята на така формулираната тема? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinoff Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Акомулаторите МонБат със европейски цени (75Аh 720A start - 170lv) подпомагане на родното пройзводство.Споделете едно мнение защото вече трима мой колеги плюс мен се излъгахме да си ги купим. Уж бягаме от скъпо и менте. Ефекта в , който се съмняваме е че, параметрите им са невярни. С две думи - боклуци. Аз съм със бензинова кола и за сега нямам проблеми но ми се струва че се разрежда бързо (зареждането си ми работи) или нещо не е както със стария, от както хвана студ не винаги ми зацепва бендикса и си смених шалтера + котвата, обаче ефекта си остана. Нямам изядени зъби по маховика ако питате :good: .Колегата ми има дизелова кола и акомулатора му е със великите 720А пусков ток при който трябва да върти като бесна. Да ама не, анемична работа. Ако си представим старото определение че, акомулатора е като кофа с вода то "Ако му е малка цифката ще пуска малко но и ще го палниш дълго. Препорачвам ви да не си взимате монбат :mad: Няколко пъти съм си купувал Монбат и съм доволен. Според мен от БГ са най-добри. На дизелова кола със сдухан двигател съм въртял цяла зима до пълен разряд и издържа.Не е проблема в акумулатора, а и цената, която си написъл е за сух.В Метро - 72AH e около 145лв. някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 на служебния ФОРД за малко да падне в джапката като се пукна, може да не е обслужваем, но не е сух поне за МОНБАТ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinoff Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 на служебния ФОРД за налко да падне в джапката като се пукна,мойе да не е убслужваем но не е сух поне за МОНБАТ Колега, иди в Практикер или някой специализиран магазин за акумулатори ище видиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Колега, иди в Практикер или някой специализиран магазин за акумулатори ище видиш.Какво да видя дали е сух ли ? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 С две думи - боклуци. :specool: Те това, ми хареса най-много от целия пост! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 С две думи нямам думи :icon_thumbup: Моето мнение е похарчете малко повече пари вземете варта, със по голям пусков ток е и има вероятност да издържи по дълго от дадената му гаранция. Голям процент от бг акумолаторите се развалят малко след като им изтече гаранциата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 С две думи нямам думи :icon_thumbup: Моето мнение е похарчете малко повече пари вземете варта, със по голям пусков ток е и има вероятност да издържи по дълго от дадената му гаранция. Голям процент от бг акумолаторите се развалят малко след като им изтече гаранциата.Най-добрите батерии според мен са Exide и все още са по-евтини от Варта, Бош и т.н. утвърдени символи на немския гений, за които освен многото пари, мога да твърдя, че по нищо не превъзхождат EXIDE ...Малко хора ги знаят, никой почти не е чувал за тях в БГ, а и аз като си купувах, този който ми го продаде просто махна с ръка и каза...Румънски! Наистина се произвеждат в Румъния, но това не прави технологията по -лоша, а и това е компания, която твърди за себе си, че рециклира по 50 млн. акумулатора годишно. Свързана е с НАСКАР и т.н. Ето малко инфо: EXIDE TECHNOLOGIES ... е един от най-големите световни производители на оловни акумулатори. Двата основни отдела на компанията - Промишлена енергия и Транспорт, осигуряват обширен диапазон от продукти, запазващи ел. енергия и сервиз. Преносимите акумулатори се доставят до автомобилните производители и вторичният пазар в Северна Америка, Азия, Африка и Европа, като се включва следният асортимент: • Коли и леки превозни средства; • Превозни средства с търговско предназдначение (тежкотоварни, автобуси, за спешна помощ, селскостопански); • Мотопеди, мотоциклети, ски-джетове, автомобили за сняг; • Превозни средства за вода и за отдих; • Специални превозни средства. EXIDE В ЦИФРИ • 31.4% от световния пазар на оловни акумулатори. • 63% автомобили, 37 % индустриални инсталации. • 44% продажби в Северна Америка и Азия, 52% Европа, 4% останалите страни. • 50 милиона продадени акумулатори (2004 г.) • 2.4 милиарда приходи (USD) • 16 милиона работна ръка. КЛИЕНТИТЕ НА EXIDE Продуктите на EXIDE Technologies се използват за първоначално вграждане в автомобилостроенето на следните марки: BMW, CHRYSLER, CITROEN, FIAT, FORD, GM, JOHN DEERE, HONDA, MACK, MAZDA, MERCEDES-BENZ, MITSUBISHI, NEOPLAN, NISAN, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, TOYOTA, VOLKSWAGEN, както и в много други отрасли: ALCATEL, AT&T, CSK AUTO, DEUTSCHE TELEKOM, EMERSON, ERICSSON, MARCONI, MAGNET MARELLI , MOTOROLA, NOKIA, SIEMENS. EXIDE не само снабдява всички основни производители на превозни средства, но има и силно присъствие в независимия вторичен пазар чрез основни клиети, като акумулаторни специалисти, инсталационни сервизи, търговски мрежи, хипермаркети, петролни компании. Имайки 14 производствени завода по целия свят, EXIDE заволява непосредствените нужди едновременно на производителите и на вторичния пазар. 7 завода са разположени стратегически в Европа, като 2 са напълно оборудвани за производството на уникални технологии в акумулаторните батерии, като GEL и MAXXIMA. Акумулаторите EXIDE са сертифицирани за вторично вграждане за всички марки автомобили продавани в България P.S: А другия автомобил в семейството е точно с акумулатор Монбат. Но понеже е двигателя е 2.5 ТДИ, и се изисква доста Ампери и доста стартов ток, реших че след като автомобила не е Митсубиши, няма нужда от по-хубав. Ами засега си върши перфектно работата и изобщо не мога да се оплача. А поста на колегата Dikata... :tooth: още се чудя къде е този шалтер, който е сменил. Дано само не му се спре тока и да няма други за смяна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 EXIDE имам на служебния Нисан Серена, еми какво да кажа здрава работа. И реших да си взема и на моита такъв, е да ама не. Ако се наложи още веднъж да го сменя докато е в гаранция, има голяма вероятност да ми писне :icon_blush: Но това не е гаранция че не са добри, даже напротив. Единственните изводи които си правя че маи съм карък а. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 :mitsu-smiley: Какво като са румънски или пък български? Това не значи, че не са качествени. Всеки с предпочитанията си, избор имаме и кой каквото иска това да си купува. Все едно аз да ви посъветвам да не си купувате еди-какъв си ароматизатор, защото миришел на пръдня или пък на братовчет ми в таксито клентите често го бутали и той много бързо свършвал. Ами на някой може да му харесва тази миризма, важното е, че мирише. Все пак работата на акумулатора зависи и от други системи в автомобила и ако приятелите на Диката са ползвали акумулаторите на някакви кочини, това си е техен проблем, а не на акумулатора. Аз пък горещо ви препоръчвам да си купувате Монбат. От близо 20 години семейните ни автомобили са само с такива, за съжаление обаче около 4-тата година все ги крадяха. Галанта също го взех с Монбат, който на външен вид е една развалина и сигурно не си знае годините, но работи перфектно. Окъсявал съм го, разреждал съм го напълно, но той е просто железен и си бачка. Няма нещо, което да ме накара да си купя каквато и да е друга марка. Съгласен съм, че не са с европейско качество. Бих казал, че са със световно качество. Изнасят се огромни количества по арабските страни и цял свят. Монбат имат експорт само в Европа за над 30 страни. Над 90% от продукцията им е за износ. Миналата година производствените мощности са увеличени с 43%. Сега предстои ново подобно увеличение. Инвестира се и в заводи за акумулатори в чужбина. В Монтана има изградена система за рециклиране на акумулаторни батерии. Продажбите на акумулатори са за стотици милиони левове. Някой може ли да ми каже защо, ако не са хубави акумулатори? Притежават какви ли не сертификати, включително и за опазване на околната среда. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Напълнo подкрепям тезата на jolly_roger. Само мога да допълня, че до сега акумулатор МонБат не ни е изкарвал по-малко от 5 години. Което според мен е напълно достатъчно - спрямо цената. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Не подкрепям мнението на започналия темата. Изключително доволен съм от употребата на 2 такива. След 6 години все още не дават признаци за смяна, а дори обслужването, описано в гаранцията, не бях извършил ... Изберете българското :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Аз не съм ползувал МОНБАТ, но от практика съм на мнение че са ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.