bonevsy Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Не си бях палил и карал колата 6 дена и точно тия дни бяха големите дъждове,температурите паднаха и се появиха мъглите. И вчера реших да си покарам малко .Като запалих и усетих че двигателя не работи равномерно и реших да изчакам няколко минути да поработи на място.Само че никва разлика не се усещаше и реших да подкарам :mitsu-smiley: В движение имах чувството че карам на 4 цилиндъра или на 5 не знам,ама яко прехлъцкваше.Така някъда към 10 км градско и след това си изглади хода и си тръгна като Проблема е че тука в областта няма сервиз в който да могат да "закачат" на компютър Галант-и като моя. Казаха ми че най-вероятно е от влагата и стоенето дълго време без да е палена или от свещи.Някакви мнения по въпроса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Не си бях палил и карал колата 6 дена и точно тия дни бяха големите дъждове,температурите паднаха и се появиха мъглите. И вчера реших да си покарам малко .Като запалих и усетих че двигателя не работи равномерно и реших да изчакам няколко минути да поработи на място.Само че никва разлика не се усещаше и реших да подкарам :mitsu-smiley: В движение имах чувството че карам на 4 цилиндъра или на 5 не знам,ама яко прехлъцкваше.Така някъда към 10 км градско и след това си изглади хода и си тръгна като Проблема е че тука в областта няма сервиз в който да могат да "закачат" на компютър Галант-и като моя. Казаха ми че най-вероятно е от влагата и стоенето дълго време без да е палена или от свещи.Някакви мнения по въпроса?1. Ако си с дистрибутор - провери за влага там, възможно е уплътнението да му е заминало и там да влиза влага.2.Кабели високоволтови - извади поне 3-те кабела и им виж лулите, ако са влажни, то подсуши ги, не е лошо с парцал да подсушиш и гърлата на свещите ( дупките на главата за свещите) ,огледай лулите за опушвания и дали има бели петна по тях..............ако има ,значи има пробив по тях..........за другите три цилиндъра е по сложно да се види как е положението , защото трябва да разкачиш всмук. колектор от "жабата" а това с и е сериозно нещо вече.3.Възможно е да са си заминали свещите, те са иридиеви и имат голям живот, но стигне ли прага на този живот и изведнъж се скапват........Ако не ти свети check-а на таблото , няма смисъл да го закачваш на МУТ-а ,защотот той няма да отчете грешка при такъв проблем.............по скоро на осциолоскоп трябва да се закачи и да се види какво става там с диаграмата и синусоидите......Това са най вероятните причини........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 23 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Днеска пак като запалих и реших да тръгвам се получи същата работа,само че се оправи за по кратко време.Просто докато изчисти и си тругне нормално е грозна картинка,върви като трактор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Издебни я да направи пак същия номер и свали свещите, да ги видим на цвят и мирис как са. И дали няма някоя леко мокра. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 23 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Издебни я да направи пак същия номер и свали свещите, да ги видим на цвят и мирис как са. И дали няма някоя леко мокра. :rolleyes:Ами тя го прави все когато не съм я палил дълго време.Като седи 15-20 часа и повече и като я запаля и става тракторче :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Ами още по добре. Събираш необходимите инструменти, палиш колата (тя би трябвало да прекъсва)и след примерно 5сек гасиш. Или пък само врътни на стартер. И после свали свещите, запомни коя от къде си свалил. И ги огледай, да видим дали има някоя мазна мокра и т.н.А може и директно след като е престояла да свалиш свещите, без да се мъчиш да палиш. Имам тука разни съмнения, да видим какво ще излезне. А относно сервиза, ако в Димитровград няма, Пловдив не е толкова далече. Тука има и апаратури и майстор ще се намери. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Надали ще може да си свали свещите лесно и сам на този двигател точно... :icon_blush: По-лесната проба е като го направи така сутрин да свали кабелите, които може и дистр капачка да ги почисти със спирт например, да ги подсуши добре и прави пак опита.Влага си е най-вероятно но неясно къде... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 24 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Надали ще може да си свали свещите лесно и сам на този двигател точно... :icon_blush: По-лесната проба е като го направи така сутрин да свали кабелите, които може и дистр капачка да ги почисти със спирт например, да ги подсуши добре и прави пак опита.Влага си е най-вероятно но неясно къде...Днеска пак същата работа.7-8 километра градско като тракторче и после се оправят нещата.Свалих лесните три лули и свещи.Свещите си бяха с хубав керемиден цвят,само дето като че ли в основата на големия полюс само половината е с керемиден цвят а другата половина е малко по черна.Но това е само в основата.Нагоре си е идеално.Разстоянието между полюсите ми се видя малко голямо но не съм сигурен колко трябва да е. На око ми се видя 1 мм.Обаче щом се оправя всеки път след някой и друг км. мисля че не е от свещите.Дистрибуторната капачка е на малко кофти място и не я свалях.Където видях букси ги свалих и ги напръсках с контактен спрей. Мисля да си взема добавка за почистване на дюзи,ама не знам каква да взема.Някой ако има опит с някоя такав аи е доволен да казва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Наистина може и дюзи да е, но тогава ще е всеки път при студен двигател, а не само при дълго стоял. Решението за дюзи е сваляне и чистене с ултразвук или чистене на място - питай Милен по въпроса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Дистрибуторна капачка....... влага...... в продължение на толкова дни да прави все един и същи номер. На мен не ми се вярва.Проблема според мен е или от стари свещи, или ако са сменяни не са сложени такива с подходящо топлинно число. Или започва по малко да влиза охладитена течност в някои цилиндър. Признаците са точно такива, малко кофти работи сутрин и после изчиства, прави го всяка сутрин и малко по малко се влошава. Колега направи си следния експеримент, като запалиш сутрин опитай се с вадене на лулите да локализираш цилиндъра, и после свали само неговата свещ. Другото което е потърси сервиз в които имат от онези уредчета които проверяват за изгорели газове в антифриза, което ме навежда на мисълта дали ти губи по малко течност или дали не надува. Ама не е задължително да надува, ама виж загубя трябва да има, ако е от това.Не изключвам и варианта да е от дюзи, ама ми се вярва толкова, колкото и че е дистрибуторната капачка, т.е. ама хич. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Свещите ти трябва да са PFR6G-11 (PK20PR11), междина 1.1 мм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 24 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Дистрибуторна капачка....... влага...... в продължение на толкова дни да прави все един и същи номер. На мен не ми се вярва.Проблема според мен е или от стари свещи, или ако са сменяни не са сложени такива с подходящо топлинно число. Или започва по малко да влиза охладитена течност в някои цилиндър. Признаците са точно такива, малко кофти работи сутрин и после изчиства, прави го всяка сутрин и малко по малко се влошава. Колега направи си следния експеримент, като запалиш сутрин опитай се с вадене на лулите да локализираш цилиндъра, и после свали само неговата свещ. Другото което е потърси сервиз в които имат от онези уредчета които проверяват за изгорели газове в антифриза, което ме навежда на мисълта дали ти губи по малко течност или дали не надува. Ама не е задължително да надува, ама виж загубя трябва да има, ако е от това.Не изключвам и варианта да е от дюзи, ама ми се вярва толкова, колкото и че е дистрибуторната капачка, т.е. ама хич. :rolleyes:Свещите са сменяни в Германия.Такива са каквито трябва.А доколкото за охладителната течност,няма загуби така че и този вариант отпада. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Неможе всичко да е наред, и проблем да има, нали се сещаш. Сега само предполагаме, и в това няма нищо лошо. Ние предполагаме, а ти проверявай. Щом няма сервиз и това е начина за ремонт, дано да уцелим какво може да е. Стараем се да помогнем, поздрави. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 24 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Неможе всичко да е наред, и проблем да има, нали се сещаш. Сега само предполагаме, и в това няма нищо лошо. Ние предполагаме, а ти проверявай. Щом няма сервиз и това е начина за ремонт, дано да уцелим какво може да е. Стараем се да помогнем, поздрави. :mitsu-smiley: И аз съм на същото мнение като тебе, и затова съм писал тука да слушам предложения.Вслушвам се и проверявам което мога.Естествено че има някакъв проблем.Само че не може да вкарава охладителна течност в някои цилиндър.Ако има някакъв пропуск,при загряване ше се разшири и ще се увеличава и тогава ще спира да върви колата.А когато е студен двигателя ,ще работи по добре.Иначе съм благодарен на всичко които изказват мнения. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Ако влиза охладителна течност, то тя е в достатъчно малко количество, примерно колкото да намокри свеща. Разбира се не ти го пожелавам, но не го изключвай като вариант. Патил съм от такова нещо, и то на моя лична кола, не на клиент. Затова го споменавам като вариант. Ако няма сервиз в Димитровград , разходи се до Пловдив, ще я огледаме подробно. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Сменяли сте свещи, а кабели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin__ Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 И аз съм на същото мнение като тебе, и затова съм писал тука да слушам предложения.Вслушвам се и проверявам което мога.Естествено че има някакъв проблем.Само че не може да вкарава охладителна течност в някои цилиндър.Ако има някакъв пропуск,при загряване ше се разшири и ще се увеличава и тогава ще спира да върви колата.А когато е студен двигателя ,ще работи по добре.Иначе съм благодарен на всичко които изказват мнения. :icon_thumbup: здравей, мисля че тука грешиш малко, имал съм такъв проблем с колта, и го карах шест месеца с гарнитура която изпуска малко, оказа се че много здрава и издържа доста, даже мислех че е пукната глава. като е загряла колата няма проблем, но сутрин прекъсваше за около две - три минути. така че не изключвай тая възможност. и след дълго лутане по разни елкони, и сервизи с молба дали могат да надуят системата и да я проверят, искам да те информирам ( това в варна де) разбрах че само сервиз на Bosch има такова не що за откриване на газове в охладителната течност. но те сигурно имат сервизи в доста градове, така че нищо не ти пречи да провериш това, даже и пари не ми взеха тогава. Успех и дано откриеш проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 25 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2007 здравей, мисля че тука грешиш малко, имал съм такъв проблем с колта, и го карах шест месеца с гарнитура която изпуска малко, оказа се че много здрава и издържа доста, даже мислех че е пукната глава. като е загряла колата няма проблем, но сутрин прекъсваше за около две - три минути. така че не изключвай тая възможност. и след дълго лутане по разни елкони, и сервизи с молба дали могат да надуят системата и да я проверят, искам да те информирам ( това в варна де) разбрах че само сервиз на Bosch има такова не що за откриване на газове в охладителната течност. но те сигурно имат сервизи в доста градове, така че нищо не ти пречи да провериш това, даже и пари не ми взеха тогава. Успех и дано откриеш проблема.Добре,обясни ми логиката когато е студена и по закона на физиката телата се стесняват колата няма да върви при положение че има пропуск,а когато загрее и телата почнат да се разширяват ще се оправя работата на двигателя при положение че има пропуск и тои логично трябва да се е увеличил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin__ Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Добре,обясни ми логиката когато е студена и по закона на физиката телата се стесняват колата няма да върви при положение че има пропуск,а когато загрее и телата почнат да се разширяват ще се оправя работата на двигателя при положение че има пропуск и тои логично трябва да се е увеличил? просто ти споделям от личен опит, нямам причина да те лъжа. според мен причината е била, че пропуска е малък и колата работи загряла, прав си че разширява, но зависи колко е голям пропуска, при мен не оказваше влияние на загрял мотор, но като се спре, системата е надута и пропуска се е увеличил, вкарва повечко антифриз докато е в престой , и на сутринта прекъкъсва вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Добре,обясни ми логиката когато е студена и по закона на физиката телата се стесняват колата няма да върви при положение че има пропуск,а когато загрее и телата почнат да се разширяват ще се оправя работата на двигателя при положение че има пропуск и тои логично трябва да се е увеличил?Ако пропускът е в гарнитура, и не е много голям, при разширяване на главата и блока той ще се уплътни заради това,че главата и блока са натегнати едно за друго с болтове и няма на къде да мърдат. Съответно и луфта между тях намалява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Добре,обясни ми логиката когато е студена и по закона на физиката телата се стесняват колата няма да върви при положение че има пропуск,а когато загрее и телата почнат да се разширяват ще се оправя работата на двигателя при положение че има пропуск и тои логично трябва да се е увеличил?Наистина може да има такъв проблем...........т.е. да влиза вода в цилиндрите и това да "дави" конкретния цилиндър от мотора,после водата в цилиндъа се изпарява и проблема изчезва..........Тогова ще трябва сутрин да завъртиш на стартер и преди да запали или поне леко да запали - гасиш мотора и сваляш свещите една по една и гледаш коя е мокра и най малко мирише на бензин.........ако видиш вода по тях също е показател че в този цилиндър влиза вода........ :icon_blush: Проблема е че ти си 6-так и с две глави ,а това е лошо тъй като на задната глава свещите се свалят мн. трудно ............ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 25 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Наистина може да има такъв проблем...........т.е. да влиза вода в цилиндрите и това да "дави" конкретния цилиндър от мотора,после водата в цилиндъа се изпарява и проблема изчезва..........Тогова ще трябва сутрин да завъртиш на стартер и преди да запали или поне леко да запали - гасиш мотора и сваляш свещите една по една и гледаш коя е мокра и най малко мирише на бензин.........ако видиш вода по тях също е показател че в този цилиндър влиза вода........ :icon_blush: Проблема е че ти си 6-так и с две глави ,а това е лошо тъй като на задната глава свещите се свалят мн. трудно ............ :icon_blush:За 6-ка и едната тройка свещи си прав и аз отдавана съм се убедил :icon_hmm: Само че ми се струва много голямо съвпадение точно като паднаха големите дъждове и веднага след тях мъглите които вече 5 дена не се вдигат да ми се случи точно този проблем.Ако имаше проблем с пропуск на охалдителна течност щеше да го има и при други атмосферни условия.А колата откакто съм я взел ,стрелката и за темепературата не е минавала средата и в най-големите жеги и задръствания.Просто няма причина точно сега да издуха гарнитура или за какъвто и да е пропуск. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 За 6-ка и едната тройка свещи си прав и аз отдавана съм се убедил :icon_hmm: Само че ми се струва много голямо съвпадение точно като паднаха големите дъждове и веднага след тях мъглите които вече 5 дена не се вдигат да ми се случи точно този проблем.Ако имаше проблем с пропуск на охалдителна течност щеше да го има и при други атмосферни условия.А колата откакто съм я взел ,стрелката и за темепературата не е минавала средата и в най-големите жеги и задръствания.Просто няма причина точно сега да издуха гарнитура или за какъвто и да е пропуск.Проверявай си нивото на охладителната течност........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 25 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Проверявай си нивото на охладителната течност........ :icon_blush:Днеска го проверявах и беше до средата на разширителното казанче.Белязах го и сега ще гледам дали ще падне.Само че го белязах като беше топла а така не е много коректно така че ще трябва да коригирам маркировката.Ще видим какво ще покаже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Проверявай си нивото на охладителната течност........ :icon_blush: DJ, аз не съм чувал до сега 6-так да прегори гарнитура на главата. За дизелите - да, но на V6 не вярвам това да се случи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.