Премини към съдържание

Здравейте Колт фенове


oncho1

Препоръчано мнение

:icon_thumbup: Здравейте,

Сайта е супер готин и се надявам да ми помогне !!!

Имам много въпроси за по опитните от мен.

Купих си колт 1.3 1995г. пълна инжекция, незнам дали има моно? :icon_blush:

Значи първото нещо което ме интересува е, че имам 4 спирачни диска, а по каталог моя модел излиза само с 2???

:rolleyes: Второто нещо е, че когато кача 2-ма човека на задните седалки и мина през голяма дупка гумите опират в калниците, размера им е 195/50/15 и предполагам, че трябва да сменя задните пружини или да си сложа по-яко окачване??? Знам че стандарта е 13'' или 14'', но с 15'' изглежда по добре!

Не мога да намеря по яки пружини или някво спортно окачване за този модел, ако някой си е слагал или знае някакво инфо за това моля да пише.

Знам че този модел като моя е до 02.1996г., а след него е модела с по-новото купе?

Имам 2 еърбега и оборотомер като на новото купе, не съм виждал за тази година такъв модел и ми е малко странно дали е заводско това или някой маниак си ги е слагал?

Трябва да сменям масло скоро, колата е на 170 000 км., какво може да ми препоръчате?

Също така не мога да си намеря въздушен и маслен филтър както и пружини, проверявах в каталози на много различни фирми, но и следа няма за този модел ?

Благодаря ви предварително за информацията!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си отбелязал, че размера на оригиналните гуми е 175/70R13 и затова ти опират задните при повече натоварване на колата. Относно консумативите които ти трябват спокойно можеш да намериш в Ратола или Балканстар. Успех и много безаварийни километри с :mitsu-smiley: :icon_thumbup: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито :icon_thumbup:

Както каза колегата филтри в Балканстар и Ратола има !!

За окачването ако толкова държиш да е с 15-ки и искаш спортно си го вземи пак оригинално от същия колт но 1.8 GTi (няма да опира)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Здравейте,

Имам 2 еърбега и оборотомер като на новото купе, не съм виждал за тази година такъв модел и ми е малко странно дали е заводско това или някой маниак си ги е слагал?

Трябва да сменям масло скоро, колата е на 170 000 км., какво може да ми препоръчате?

Благодаря ви предварително за информацията!!!

 

За еърбега е нормално .На този модел се предлага!!

За масло бих ти предложил в проспийд мотул (сега се сещам,че там има филтри за тебе и на добра цена ) !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито :icon_thumbup:

Както каза колегата филтри в Балканстар и Ратола има !!

За окачването ако толкова държиш да е с 15-ки и искаш спортно си го вземи пак оригинално от същия колт но 1.8 GTi (няма да опира)

Окачването със сигурност е променено щом и отзад е с дискови спирачки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, но искам да попитам с такива 15-ки на 1.6 96-та с оригинално окачване дали ще опира както при колегата (защото мислех да вземам и аз такива) ?! :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, предпочитам да съм с 15'' изглежда жестоко!

Дали ще стане окачването от 1.8gti?

А за рамата :JMBMNCA1ASU511114

Има и друг номер :4G13RW1212

post-2102-1194379043.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и също забравих да добавя, че отпред е перфектно като височина, а отзад е видимо свалена колата???

А ако е с оригиналния размер 175/70/13 гумата е пак толкова висока просто джантата ще е по малка в случая?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за каквито и да е части (пружини, филтри...) провери на Ал. Дякович N:20 (НИППАРТС ООД)...От полиграфията надолу към гарата...вляво се пада...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за каквито и да е части (пружини, филтри...) провери на Ал. Дякович N:20 (НИППАРТС ООД)...От полиграфията надолу към гарата...вляво се пада...

 

 

мерси а да ви питам там със какви филтри и пружини работят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е оригинал (Japan) Само че цените незнам дали ще ти допаднат :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е оригинал (Japan) Само че цените незнам дали ще ти допаднат :)

 

Не ми се влиза в спорове ама почакаи всичко да е оригинал Japan там!!! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не ти се влиза в спор....нали за това сме тук...да коментираме, да поспорим ако тряба....нали така се стига до правилния път :)

Ами аз не мога да го твърдя това, защото все още не съм купил нищо от там...само съм капарирал един датчик който още чакам да ми доставят...Но така съм чувал...ако някой знае повече може да сподели...Единствено което е че като сравних някой цени които те ми обявиха и цени които ми обявиха в Ратола просто надценките им са груби!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и също забравих да добавя, че отпред е перфектно като височина, а отзад е видимо свалена колата???

А ако е с оригиналния размер 175/70/13 гумата е пак толкова висока просто джантата ще е по малка в случая?!?

 

Може и да са еднакви на височина, но на ширина :icon_hmm: ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не ти се влиза в спор....нали за това сме тук...да коментираме, да поспорим ако тряба....нали така се стига до правилния път :)

...Единствено което е че като сравних някой цени които те ми обявиха и цени които ми обявиха в Ратола просто надценките им са груби!!!

 

Да в ратола и балканстар може цените да са надути,но поне знам какво взимам. В нипартс цените са им по-ниски,но и качеството не е като на оригиналното...всеки има право на избор :rolleyes: Не ми се спори по въпроса кое е оригинално и кое не защото няма смисъл. За пример ще ти дам, че наскоро ми трябваше гарнитура на глава която за съжаление е нямаше нито в ратола нито в Б.С. и за това реших да я взема от нипартс (еми нямаше нищо общо) Като форма и модел да но като качество :icon_blush: Поради тази причина си дадох поръчка и хората от ротола ми я доставиха за 15-дни с 20 лв повече .....:) В краина сметка всеки има право на избор.....нипартските части може да са хубави,но не и оригинални :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Lubenti! Ти май не ме разбра :) Аз казах тъкмо обратното...че в ниппартс е скъпо!!! Тук в този магазин НИППАРТС ми искат 354 лв. за датчик на разпределителния вал и то с доставка до 10 дена...а в ратола ми казаха че го имат на склад и цената е 260 лв...И за други неща има такива разлики в цените...сега разбрали какво исках да кажа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Lubenti! Ти май не ме разбра :) Аз казах тъкмо обратното...че в ниппартс е скъпо!!! Тук в този магазин НИППАРТС ми искат 354 лв. за датчик на разпределителния вал и то с доставка до 10 дена...а в ратола ми казаха че го имат на склад и цената е 260 лв...И за други неща има такива разлики в цените...сега разбрали какво исках да кажа :)

 

Явно е станала малка грешка... :icon_blush: Всичко е добре когато свършва добре :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз незнам...но между 260 лв и 354 лв цена за един и същ датчик....Дет авера ми вика едно такова пицикме дето мога да го глътна и 350 лв!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По рама автомобила ти е с предни и задни дискови спирачки, има два AIR-BAG, има ABS, но няма климатик. Относно окачването и гумите може и да стане но фабрично този автомобил е за гуми 155R13 - това излиза по каталог, от тук нататък сигурно ще постигнеш по-красив вид, но имай в предвид че автомобила трябва да се движи по улиците а не само да изглежда красив и едва ли ще е много стабилен и комфортен с 15" и размер 185, освен това ще правиш и окачване по-често.

 

много ти благодаря за информацията!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на :mitsu-smiley: COLT, имам ГОЛЯМА нужда от помощта ВИ. Скоро по наследство се сдобих с :mitsu-smiley: COLT 1.5 карбуратор 1985 год. Имам голям проблем със смукача, който е автоматичен. Имам няколко въпроса:

1. при студен двигател в каква позиция би тряввало да е клапата на смукача и саответно -при загрял мотор?

2. по време на работа на загрял двигател клапата на смукача оказва ли влияние върху оборотите на мотора на празен ход.

3. принципно как действа самият смукач? Проблема при мен е че клапата и при топъл и студен мотор не помръдва изобщо и дави мотора с гориво. Когато я отворя принудително нямам обороти на празен ход и сутрин запалването на двигателя става много трудно. Нещо не е наред с лостовата система, но не зная какъв е принципа на работа . Ще бъда много благодарен ако някой може да ми помогне, че много гори и прекъсва жестоко. Благодаря ви предварително !!!!!!!! :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на :mitsu-smiley: COLT, имам ГОЛЯМА нужда от помощта ВИ.Скоро по наследство се сдобих с :mitsu-smiley: COLT 1.5 карбуратор 1985 год.Имам голям проблем с смукача които е автоматичен.Имам няколко въпроса:1.при студен двигател в каква позиция би тряввало да е клапата на смукача и саответно -при загрял мотор.2.по време на работа на загрял двигател клапата на смукача оказва ли влияние върху оборотите на мотора на празен ход .3.принципно как деиста самият смукач? Проблема при мен е че клапата и при топъл и студен мотор не помрадва изобщо и дави мотора с гориво.Когато я отворя принудително нямам обороти на празен ход и сутрин запалването на двигателя става много трудно .Нещо нее наред лостов ата ,система но не зная какъв е принципа на работа . Ще бъда много благодарен , ако някой може да ми помогне че много гори и прекъсва жестоко.Благодаря ви предварително !!!!!!!! :help:

При студен двигател клапана на смукача трябва да е затворен- мисля :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
При студен двигател клапана на смукача трябва да е затворен- мисля :icon_blush:

 

Точно обратното е! При студен мотор клапата е отворена и навлиза повече гориво, следователно и оборотите са по-високи. При загряване на двигателя би трябвало клапата постепенно да се затваря и при достигане на ~90 градуса да навлиза гориво да подържа около 800 оборота. Според мен отиди при човек който разбира да ти регулира карбуратора на постъпващото съотношение гориво/въздух и да ти прегледа центровките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното е! При студен мотор клапата е отворена и навлиза повече гориво, следователно и оборотите са по-високи. При загряване на двигателя би трябвало клапата постепенно да се затваря и при достигане на ~90 градуса да навлиза гориво да подържа около 800 оборота. Според мен отиди при човек който разбира да ти регулира карбуратора на постъпващото съотношение гориво/въздух и да ти прегледа центровките.

 

Да ама не - при студен двигател клапата е затворена, а при загрял - отворена - Вервай ми :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...