oncho1 Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 :icon_thumbup: Здравейте,Сайта е супер готин и се надявам да ми помогне !!!Имам много въпроси за по опитните от мен.Купих си колт 1.3 1995г. пълна инжекция, незнам дали има моно? :icon_blush: Значи първото нещо което ме интересува е, че имам 4 спирачни диска, а по каталог моя модел излиза само с 2??? :rolleyes: Второто нещо е, че когато кача 2-ма човека на задните седалки и мина през голяма дупка гумите опират в калниците, размера им е 195/50/15 и предполагам, че трябва да сменя задните пружини или да си сложа по-яко окачване??? Знам че стандарта е 13'' или 14'', но с 15'' изглежда по добре! Не мога да намеря по яки пружини или някво спортно окачване за този модел, ако някой си е слагал или знае някакво инфо за това моля да пише.Знам че този модел като моя е до 02.1996г., а след него е модела с по-новото купе?Имам 2 еърбега и оборотомер като на новото купе, не съм виждал за тази година такъв модел и ми е малко странно дали е заводско това или някой маниак си ги е слагал?Трябва да сменям масло скоро, колата е на 170 000 км., какво може да ми препоръчате?Също така не мога да си намеря въздушен и маслен филтър както и пружини, проверявах в каталози на много различни фирми, но и следа няма за този модел ?Благодаря ви предварително за информацията!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Правилно си отбелязал, че размера на оригиналните гуми е 175/70R13 и затова ти опират задните при повече натоварване на колата. Относно консумативите които ти трябват спокойно можеш да намериш в Ратола или Балканстар. Успех и много безаварийни километри с :mitsu-smiley: :icon_thumbup: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Първо честито :icon_thumbup: Както каза колегата филтри в Балканстар и Ратола има !!За окачването ако толкова държиш да е с 15-ки и искаш спортно си го вземи пак оригинално от същия колт но 1.8 GTi (няма да опира) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 :icon_thumbup: Здравейте,Имам 2 еърбега и оборотомер като на новото купе, не съм виждал за тази година такъв модел и ми е малко странно дали е заводско това или някой маниак си ги е слагал?Трябва да сменям масло скоро, колата е на 170 000 км., какво може да ми препоръчате?Благодаря ви предварително за информацията!!! За еърбега е нормално .На този модел се предлага!!За масло бих ти предложил в проспийд мотул (сега се сещам,че там има филтри за тебе и на добра цена ) ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Първо честито :icon_thumbup: Както каза колегата филтри в Балканстар и Ратола има !!За окачването ако толкова държиш да е с 15-ки и искаш спортно си го вземи пак оригинално от същия колт но 1.8 GTi (няма да опира)Окачването със сигурност е променено щом и отзад е с дискови спирачки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Извинявам се за спама, но искам да попитам с такива 15-ки на 1.6 96-та с оригинално окачване дали ще опира както при колегата (защото мислех да вземам и аз такива) ?! :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oncho1 Публикувано 6 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Благодаря за информацията, предпочитам да съм с 15'' изглежда жестоко!Дали ще стане окачването от 1.8gti?А за рамата :JMBMNCA1ASU511114Има и друг номер :4G13RW1212 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oncho1 Публикувано 6 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2007 А и също забравих да добавя, че отпред е перфектно като височина, а отзад е видимо свалена колата???А ако е с оригиналния размер 175/70/13 гумата е пак толкова висока просто джантата ще е по малка в случая?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Колега за каквито и да е части (пружини, филтри...) провери на Ал. Дякович N:20 (НИППАРТС ООД)...От полиграфията надолу към гарата...вляво се пада... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oncho1 Публикувано 6 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Колега за каквито и да е части (пружини, филтри...) провери на Ал. Дякович N:20 (НИППАРТС ООД)...От полиграфията надолу към гарата...вляво се пада... мерси а да ви питам там със какви филтри и пружини работят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Всичко е оригинал (Japan) Само че цените незнам дали ще ти допаднат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Всичко е оригинал (Japan) Само че цените незнам дали ще ти допаднат Не ми се влиза в спорове ама почакаи всичко да е оригинал Japan там!!! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Защо не ти се влиза в спор....нали за това сме тук...да коментираме, да поспорим ако тряба....нали така се стига до правилния път Ами аз не мога да го твърдя това, защото все още не съм купил нищо от там...само съм капарирал един датчик който още чакам да ми доставят...Но така съм чувал...ако някой знае повече може да сподели...Единствено което е че като сравних някой цени които те ми обявиха и цени които ми обявиха в Ратола просто надценките им са груби!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 А и също забравих да добавя, че отпред е перфектно като височина, а отзад е видимо свалена колата???А ако е с оригиналния размер 175/70/13 гумата е пак толкова висока просто джантата ще е по малка в случая?!? Може и да са еднакви на височина, но на ширина :icon_hmm: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Защо не ти се влиза в спор....нали за това сме тук...да коментираме, да поспорим ако тряба....нали така се стига до правилния път ...Единствено което е че като сравних някой цени които те ми обявиха и цени които ми обявиха в Ратола просто надценките им са груби!!! Да в ратола и балканстар може цените да са надути,но поне знам какво взимам. В нипартс цените са им по-ниски,но и качеството не е като на оригиналното...всеки има право на избор :rolleyes: Не ми се спори по въпроса кое е оригинално и кое не защото няма смисъл. За пример ще ти дам, че наскоро ми трябваше гарнитура на глава която за съжаление е нямаше нито в ратола нито в Б.С. и за това реших да я взема от нипартс (еми нямаше нищо общо) Като форма и модел да но като качество :icon_blush: Поради тази причина си дадох поръчка и хората от ротола ми я доставиха за 15-дни с 20 лв повече ..... В краина сметка всеки има право на избор.....нипартските части може да са хубави,но не и оригинални :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Lubenti! Ти май не ме разбра Аз казах тъкмо обратното...че в ниппартс е скъпо!!! Тук в този магазин НИППАРТС ми искат 354 лв. за датчик на разпределителния вал и то с доставка до 10 дена...а в ратола ми казаха че го имат на склад и цената е 260 лв...И за други неща има такива разлики в цените...сега разбрали какво исках да кажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Lubenti! Ти май не ме разбра Аз казах тъкмо обратното...че в ниппартс е скъпо!!! Тук в този магазин НИППАРТС ми искат 354 лв. за датчик на разпределителния вал и то с доставка до 10 дена...а в ратола ми казаха че го имат на склад и цената е 260 лв...И за други неща има такива разлики в цените...сега разбрали какво исках да кажа Явно е станала малка грешка... :icon_blush: Всичко е добре когато свършва добре :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 И аз незнам...но между 260 лв и 354 лв цена за един и същ датчик....Дет авера ми вика едно такова пицикме дето мога да го глътна и 350 лв!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oncho1 Публикувано 7 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2007 По рама автомобила ти е с предни и задни дискови спирачки, има два AIR-BAG, има ABS, но няма климатик. Относно окачването и гумите може и да стане но фабрично този автомобил е за гуми 155R13 - това излиза по каталог, от тук нататък сигурно ще постигнеш по-красив вид, но имай в предвид че автомобила трябва да се движи по улиците а не само да изглежда красив и едва ли ще е много стабилен и комфортен с 15" и размер 185, освен това ще правиш и окачване по-често. много ти благодаря за информацията!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
суинг Публикувано 12 ноември 2007 Сподели Публикувано 12 ноември 2007 Здравейте фенове на :mitsu-smiley: COLT, имам ГОЛЯМА нужда от помощта ВИ. Скоро по наследство се сдобих с :mitsu-smiley: COLT 1.5 карбуратор 1985 год. Имам голям проблем със смукача, който е автоматичен. Имам няколко въпроса:1. при студен двигател в каква позиция би тряввало да е клапата на смукача и саответно -при загрял мотор?2. по време на работа на загрял двигател клапата на смукача оказва ли влияние върху оборотите на мотора на празен ход.3. принципно как действа самият смукач? Проблема при мен е че клапата и при топъл и студен мотор не помръдва изобщо и дави мотора с гориво. Когато я отворя принудително нямам обороти на празен ход и сутрин запалването на двигателя става много трудно. Нещо не е наред с лостовата система, но не зная какъв е принципа на работа . Ще бъда много благодарен ако някой може да ми помогне, че много гори и прекъсва жестоко. Благодаря ви предварително !!!!!!!! :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 12 ноември 2007 Сподели Публикувано 12 ноември 2007 Здравейте фенове на :mitsu-smiley: COLT, имам ГОЛЯМА нужда от помощта ВИ.Скоро по наследство се сдобих с :mitsu-smiley: COLT 1.5 карбуратор 1985 год.Имам голям проблем с смукача които е автоматичен.Имам няколко въпроса:1.при студен двигател в каква позиция би тряввало да е клапата на смукача и саответно -при загрял мотор.2.по време на работа на загрял двигател клапата на смукача оказва ли влияние върху оборотите на мотора на празен ход .3.принципно как деиста самият смукач? Проблема при мен е че клапата и при топъл и студен мотор не помрадва изобщо и дави мотора с гориво.Когато я отворя принудително нямам обороти на празен ход и сутрин запалването на двигателя става много трудно .Нещо нее наред лостов ата ,система но не зная какъв е принципа на работа . Ще бъда много благодарен , ако някой може да ми помогне че много гори и прекъсва жестоко.Благодаря ви предварително !!!!!!!! :help:При студен двигател клапана на смукача трябва да е затворен- мисля :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 При студен двигател клапана на смукача трябва да е затворен- мисля :icon_blush: Точно обратното е! При студен мотор клапата е отворена и навлиза повече гориво, следователно и оборотите са по-високи. При загряване на двигателя би трябвало клапата постепенно да се затваря и при достигане на ~90 градуса да навлиза гориво да подържа около 800 оборота. Според мен отиди при човек който разбира да ти регулира карбуратора на постъпващото съотношение гориво/въздух и да ти прегледа центровките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Точно обратното е! При студен мотор клапата е отворена и навлиза повече гориво, следователно и оборотите са по-високи. При загряване на двигателя би трябвало клапата постепенно да се затваря и при достигане на ~90 градуса да навлиза гориво да подържа около 800 оборота. Според мен отиди при човек който разбира да ти регулира карбуратора на постъпващото съотношение гориво/въздух и да ти прегледа центровките. Да ама не - при студен двигател клапата е затворена, а при загрял - отворена - Вервай ми :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.