GT PoWeR Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Здравейте,От доста време ми свети лампата за проблем в еърбег-а и се чудя къде в София мога да отида да ми изтрият грешките и да оправят проблема, който причинява натрупването им!? Откакто е внесена колата, това става неколкократно и всеки път е карана в "Рубин" от предишния собственик. Когато ми се случи и на мен и аз я откарах там - майстора изчисти компютъра и каза, че причината е в някакъв датчик под шофьорската седалка. Минаха 2 седмици и лампата светна отново! :icon_censored: Така си я карам вече година и сега реших да я оправя, щото тая червена лампа ми вади очите, особено нощем, пък и е добре да си има работещ еърбег в днешно време! :rolleyes: Така, че помагайте, щото ако я закарам пак в "Рубин", ще започна цикъла отначало! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 23 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Забравих да добавя, че оня ден махнах седалката и не открих никакъв датчик отдолу, а кабелите си отиваха напрво в облегалката, където всъщност е еърбег-а! :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Грешките не са направени за да се трият, това не е решение на проблема. Направени са за да дават информация за възникналия проблем. За твоя случаи ще трябва описание на съответния код за неизправност, после да се открие проблема и отстрани. И наи накрая да се изтрие грешката. Често срещан дефект е кабелите под седалката, лоши връзки в следствие на местенето на седалката, но да се говори така на сляпо не е работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Кой номер на грешката е??? дай код и ще ти кажа какво е, и къде ти е проблема.............. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2007 Кой номер на грешката е??? дай код и ще ти кажа какво е, и къде ти е проблема.............. :rolleyes: Хванахте ме :icon_blush: , незнам кой код е грешката и как се установява този код... :icon_n_dunno: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 октомври 2007 Сподели Публикувано 25 октомври 2007 Хванахте ме :icon_blush: , незнам кой код е грешката и как се установява този код... :icon_n_dunno:Кода се установява на стенд, кодочетец се казва.........когато си ходил в Рубин, би трябвало да са ти казали коя е грешката, номер 55 примерно което означава че имапрекъсната верига на шофиорския еърбег.............и т.н. и т.н. В твоята кола системата има около 50 кода за грешки и всяка една значи нещо..........за това е много важно да се види коя е точно грешката, така че да се локализира проблема и да се отстрани........ :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2007 Кода се установява на стенд, кодочетец се казва.........когато си ходил в Рубин, би трябвало да са ти казали коя е грешката, номер 55 примерно което означава че имапрекъсната верига на шофиорския еърбег.............и т.н. и т.н. В твоята кола системата има около 50 кода за грешки и всяка една значи нещо..........за това е много важно да се види коя е точно грешката, така че да се локализира проблема и да се отстрани........ Може и да са ми казали, ама съм забравил - отдавна беше. Аз пък си помислих, че има някакъв начин за самодиагностика, като при опелите. Явно пак ще ходя там, пък да видим... Значи няма да искам да ми ги чистят, а само да ги установят(грешките), пък като оправя проблема, ще ходя да ги трият! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 октомври 2007 Сподели Публикувано 25 октомври 2007 Самодиагностика мисля че поддържат само ECU-то и ABS-а, другите системи само с диагностична апаратура. И като идеш може и да ти я изтрият грешката, това няма значение, важното е да ти кажат номера й, или ако диагностичната апаратура директно ги разшифрова, то тогава да ти кажат значението и . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 27 октомври 2007 Сподели Публикувано 27 октомври 2007 Заповядяй в Балкан стар има пресни парцали за триене на грешки и научно обяснение за тях/+гаранция за повторна поява/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mihalchev Публикувано 27 октомври 2007 Сподели Публикувано 27 октомври 2007 имате ли представа колко струва нулирането на грешка в компютара,ина мен ми свети лампата за аербека Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 октомври 2007 Сподели Публикувано 27 октомври 2007 .................../+гаранция за повторна поява/..............Значи не са ти много пресни парцалите,може би и много мръсни, след като гарантираш че ще се появят пак. :P :hysterical: ........ :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 октомври 2007 Сподели Публикувано 27 октомври 2007 имате ли представа колко струва нулирането на грешка в компютара,ина мен ми свети лампата за аербека Чистенето на грешки не решава проблеми. След като е решен проблема трябва да се изчисти грешката... Обикновено за него се взимат пари... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 28 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2007 имате ли представа колко струва нулирането на грешка в компютара,ина мен ми свети лампата за аербека 35лв в Рубин или май 25 беше... абе забравил съм... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 29 октомври 2007 Сподели Публикувано 29 октомври 2007 В сервиз "Рубин" аз също съм ходил за светеща лампа на chek engine-то. Беше преди година и за тая услуга цената е около 30 лева. Светваше си отвреме навреме и то най вече при пускане на климатика, също така когато колата се движи на баир и е на голяма пета предавка. Че тогава Иво от Рубин не успя да открие какво е, но пак се плаща - щото е правена диагностика с MUT. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 октомври 2007 Admin Сподели Публикувано 29 октомври 2007 А диагностиката уж беше безплатна за членове. Това е и сервиза, който вече е строго препоръчително да не се стъпва там! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil10 Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Здравейте,имам Галант 2000 инжекцион 92г.Имам проблем с паленето не ми работи смукача и като е студен дв-ля не иска да пали.Откарах при един майстор,който работи с компютър, замери я с диод.Диода светна 1 път дълго и 5 пъти късо,което според майстора и неговия компютър е проблем в запалителната система.В последствие се оказа проблем в СТЪПКОВИЯ МОТОР.Буксата, която го командва не действа.Може ли някой да помогне.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Здравейте,имам Галант 2000 инжекцион 92г.Имам проблем с паленето не ми работи смукача и като е студен дв-ля не иска да пали.Откарах при един майстор,който работи с компютър, замери я с диод.Диода светна 1 път дълго и 5 пъти късо,което според майстора и неговия компютър е проблем в запалителната система.В последствие се оказа проблем в СТЪПКОВИЯ МОТОР.Буксата, която го командва не действа.Може ли някой да помогне.Благодаря предварително.Това е код 15 и значи motor position sensor ...............и сега какво искаш да знаеш???проблем в моторчето или буксата??Най добре го свали и го почисти, после го замери и виж дали работи.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil10 Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 Свалих го и го почистих, моторчето работи. Изглежда проблема е в буксата, нея също я почистих, но не работи :icon_crying: Замерихме я с мултицет, показва, че е изправна, кото натисна лостчето (вътре в нея) се променят параметрите на мултицета, а като я сложа на буксите на колата вкл. и тази на моторчето извадено от корпуса и натискам лостчето,което се намира в буксата не иска да задвижи моторчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 Какви са тези лостчета :icon_hmm: Ето тук как се тества моторчето. Сигурно ли е че работи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil10 Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 http://www.bgshare.com/308334/Picture 004.jpghttp://www.bgshare.com/308335/Picture 005.jpghttp://www.bgshare.com/308336/Picture 006.jpghttp://www.bgshare.com/308337/Picture 007.jpg От тук можете да свалите снимки на моето моторче и на буксата за която говорим.От към страната ,която тя лежи на корпуса на самия мотор вътре в центъра на шестограма има една ос в нея влиза една пружинка,а в единия ъгъл на шестограма се намира ЛОСТЧЕТО снимка №6,което се движи по дължина на остта.В един момент като ГО натиснах моторчето въртеше,а след това вече не иска да върти.Моторчето (на снимка №7),като му подам ток от акумолатора работи,затова мисля ,че проблема е в буксата?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Здравей ! При мен се получи същия ефект и се боря с него от миналата година есента. От изхода на компютъра също ми дава грешка 15 и много трудно пали. Проверил съм почети всичко и като резултат май ще се окаже проблем с процесора в блока за управление. Моля те ако си намерил решение на проблема да драснеш някой ред за да ми спестиш ходенето по мъките. Ще съм ти много благодарен....!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.