Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпроси за Space Star:


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Много ми харесва визията на тая кола Спейс стара.На живо обаче само съм я мяркал в движение,а от мобилето съм изгледал всички обяви с картинки.

Въпроси те ми са: Ван ли е това?Колко седалки има?От бенз.двигатели 1,3 1,6 1,8 кой е за препоръчване за това купе?От прочетеното тука във форума разбрах че всички модели двигатели са хубави.

Прави ми впечатление че в мобилето се предлагат автомобили около 2000г. и то на малко километри и срванително евтини като цена.Реално ли е това?

Сегашната ми кола е астра комби-какъв е Спейс стара в сравнение с нея?

Бях решил да си търся Зафира,но много високи цените за модел от 2000г. нататъка.

Ще се радвам на всякакви отговори или насоки каде да прочета за тоя модел на Митсубиши.А и Джеки Чан такава голяма реклама прави във филмите си на :mitsu-smiley: ,че ...

 

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Много ми харесва визията на тая кола Спейс стара.На живо обаче само съм я мяркал в движение,а от мобилето съм изгледал всички обяви с картинки.

Въпроси те ми са: Ван ли е това?Колко седалки има?От бенз.двигатели 1,3 1,6 1,8 кой е за препоръчване за това купе?От прочетеното тука във форума разбрах че всички модели двигатели са хубави.

Прави ми впечатление че в мобилето се предлагат автомобили около 2000г. и то на малко километри и срванително евтини като цена.Реално ли е това?

Сегашната ми кола е астра комби-какъв е Спейс стара в сравнение с нея?

Бях решил да си търся Зафира,но много високи цените за модел от 2000г. нататъка.

Ще се радвам на всякакви отговори или насоки каде да прочета за тоя модел на Митсубиши.А и Джеки Чан такава голяма реклама прави във филмите си на :mitsu-smiley: ,че ...

Поздрави.

 

 

здравей , погледни във форума за детайлна информация: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=755, а също може и : auto.ru , за двигателите някой друг колега ще те посъветва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Опел Зафира е по голяма кола от Спейс Стар, Митсубишито е на скъсена платформа на КариЗма, а Опела на удължена

платформа на Астра.

Относно цената, Спейс Стара е малко по еBтин, но той и като нов е по еBтин от Опел Зафира, просто Митсубишито е един клас по малък автомобил а и го няма с 7 седалки.

 

Спейс Стара е в класа на Опел Мерива, но тя е няколко години по нова модификация и от там по скъпа

 

Относно двигателите

 

Според мен най добрия иЗбор е ДИЗЕЛА който е френски и е на Рено, Митсубиши нямат собственни ДИЗЕЛИ За леки автомобили, ама те и Опел нямат, те пък полЗват сега мотори на Фиат/Алфа Ромео

 

Относно бенЗиновите мотори, най малкия идва от Митсубиши Колт и е определено слаб а и похарчва доста, той е предвиден ако ще полЗваш колта предимно в града, ГДи мотора не става За България тъй като е много претенциоЗен от към горивото и ако не му слагаш хубаво прави доста проблеми, остава 1.6 който е добро решение, но като имаш в предвид, че горивата поскъпват ежедневно остава само ДИЗЕЛА който харчи около 5.5 и върви повече от бенЗиновите. Него го има в 3 вариянта

 

1.9 102 к.с. това е най масовия почва от 2001 год.

1.9 115 к.с. който се пуска след 2002год.

1.9 129 к.с. тоЗи вариант е само по поръчка правен и е иЗключително рядък, по причина че новата му цена е била доста висока и в БГ такъв няма или поне не се предлага

 

Цените на ДИЗЕЛовите модификаций са естествено доста по високи и в момента почват от около 11.000лева в БГ

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега,

 

защо не погледнеш :mitsu-smiley: Спейс Вагон? :icon_rock:

 

Колата е от класа на Зафирата (извинявам се - нямам право да сравнявам Мицубиши с Опел! :icon_censored: ), но много по-добра и като визия и като качество! Много пространство и комфорт, страшно приятна за каране, 6 места (всички седалки са самостоятелни и регулируеми), последните се махат и има покривало над багажа като на комбитата. :icon_rock:

Моя :mitsu-smiley: Вагон е 99' на 150'000 и ми излезе около 12'000 лв., а смея да твърдя че е неворятно красив (дори по-ми харесва от новите модели)! :icon_thumbup:

GDI е мотора, но не е проблем, просто не трябва да си крайно безотговорен, както сме свикнали ние Българите!

 

 

Поздрави!

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Опел Зафира е по голяма кола от Спейс Стар, Митсубишито е на скъсена платформа на КариЗма, а Опела на удължена

платформа на Астра.

Относно цената, Спейс Стара е малко по еBтин, но той и като нов е по еBтин от Опел Зафира, просто Митсубишито е един клас по малък автомобил а и го няма с 7 седалки.

 

Спейс Стара е в класа на Опел Мерива, но тя е няколко години по нова модификация и от там по скъпа

 

Относно двигателите

 

Според мен най добрия иЗбор е ДИЗЕЛА който е френски и е на Рено, Митсубиши нямат собственни ДИЗЕЛИ За леки автомобили, ама те и Опел нямат, те пък полЗват сега мотори на Фиат/Алфа Ромео

 

Относно бенЗиновите мотори, най малкия идва от Митсубиши Колт и е определено слаб а и похарчва доста, той е предвиден ако ще полЗваш колта предимно в града, ГДи мотора не става За България тъй като е много претенциоЗен от към горивото и ако не му слагаш хубаво прави доста проблеми, остава 1.6 който е добро решение, но като имаш в предвид, че горивата поскъпват ежедневно остава само ДИЗЕЛА който харчи около 5.5 и върви повече от бенЗиновите. Него го има в 3 вариянта

 

1.9 102 к.с. това е най масовия почва от 2001 год.

1.9 115 к.с. който се пуска след 2002год.

1.9 129 к.с. тоЗи вариант е само по поръчка правен и е иЗключително рядък, по причина че новата му цена е била доста висока и в БГ такъв няма или поне не се предлага

 

Цените на ДИЗЕЛовите модификаций са естествено доста по високи и в момента почват от около 11.000лева в БГ

 

:mitsu-smiley:

 

Колега всичко хубаво , но как реши , че Мицубиши нямат никакви собствени дизели ? Може би за този модел нямат , но доколкото си спомням 2.0 ТД си е баш на :mitsu-smiley: мотор, който се слага на Галант (примерно)...не, че не ползват и на Рено мотори в доста свои модели, но все пак ........трябва да сме точни ;)

Колкото до Опел - основният им доставчик на дизелови ДВГ-та години наред беше (може би още е?) Исузу (при това доста добри) , а не някакви италиански боклуци.

За Зафирата - наистина се използват елементи от окачването на Астра , но са доста модифицирани , предвид значителната тежест на автомобила (~1.5 тона без товар) и променения профил. В момента, поради нещастни обстоятелства не си карам любимото :mitsu-smiley: , a карам Зафира. Бих казал , че е огромна , направо си е самоходен куфар, на който 140 коня (175 Nm) са малко ...... та за колегата Атанасов - Спейс Стар-а е чуствително по-малък, затова прецени какво и колко искаш да събереш в колата си и тогава избирай модела. Моторите - 1.9 DI-D според мен е супер за този автомобил. За GDI-ския - има доста колеги (особено с Каризми) , които карат такива , те могат да споделят как се държат тук тези мотори (или направо попитаи колегата Milen_z за GDI) . Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има стар със 7 седалки! имаше такъв преди няколко месеца на първата автокъща по Т.Александров (след Опълченска).

както някой колега писа - не бива да сравняваме :mitsu-smiley: с другите марки коли. не само, че не бива, ами и не можем, няма място за сравнение. и аз идвам тук от опел....

Спейс стар-а е в класа на Опел Марива. Но е по-евтин, щото е по-стар модел. според мен 1.3 90 коня двигател ще му идват малко, но зависи човек какво иска и как кара. двигатели 1.6, обаче, засичам твърде рядко. поне докато търсих кола беше така.

иначе колата е много добра, един познат си докара такава от Белгия. и сега като си ида на село си спирам ранъра до него и си се кефим... та повозих се, нямам никакви забележки. 1.3 е и ако не я ползваш за рали, а по предназначение - за семейни нужди - направо я вземай. ще се родиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

писал съм,че нямат За леки автомобили, порови малко в нета и ще видиш от къде идва тоя 2.0литра мотор на Галант който цитираш.

 

На Опел доставчика БЕШЕ ИСУЗУ, сега доставчика е ФИАТ, освен това не само мотора ами и скоростите са на ФИАТ.Освен това ФИАТ доставят и моторите и скоростите на СААБ и Шевролет и СУЗУКИ /За диЗела става дума/

 

Така, че преди да се иЗкаЗваш неподготвен вЗеми се информираи, а дали моторите са скапани или не това са го решили менаджери и инженери който са отговорни са десетки милиони долари и сигурно са по в час от тебе.

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойте уважения,

но не мисля че такъв нервен език помага на някой, а тук сме за да си помагаме!

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Прав си. От днес на petko мненията ще се преглеждат от модератор, преди да бъдат пускани.

 

П.П.

 

Редакция след 10 минути.

Този petko помоли да му изтрием акаунта, защото сме дезинформирани.

Така че моля продължавайте по темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Petko - пийни си валериана и се научи да се държиш прилично и да четеш какво пишат хората, преди да избухваш.

По въпроса , който очевидно те е засегнал : 2.0 D (4D68, 4D68T) , мисля , че и тук във форума има колеги с подобни автомобили изцяло направени в Япония (и по техни думи). Аз лично не притежавам дизелово Мицубиши , но поне си "пиша домашното" преди да апострофирам някого - 4D55 , 4D56 (и други)? Това не са ли Мицубиши ДИЗЕЛОВИ мотори или са на ФИАТ? РЕНО ? Айде ти сега се разходи из нета и почети малко......

Колкото за дизелите на Опел - казах какви бяха навремето и предположих , че може би още са . По реакцията ти съдя , че сигурно си заклет фен на италианската автомобилна индустрия и по-специално ФИАТ , но моето лично мнение няма да се промени никога за тяхното производство , а именно : те са италиански БОКЛУЦИ, пък ако ще и на Мерцедес да продават двигатели. Защо ми е такова мненето ? Имам си лични причини и опит с италианския инженерен гений....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Petko - пийни си валериана и се научи да се държиш прилично и да четеш какво пишат хората, преди да избухваш.

По въпроса , който очевидно те е засегнал : 2.0 D (4D68, 4D68T) , мисля , че и тук във форума има колеги с подобни автомобили изцяло направени в Япония (и по техни думи). Аз лично не притежавам дизелово Мицубиши , но поне си "пиша домашното" преди да апострофирам някого - 4D55 , 4D56 (и други)? Това не са ли Мицубиши ДИЗЕЛОВИ мотори или са на ФИАТ? РЕНО ? Айде ти сега се разходи из нета и почети малко......

Колкото за дизелите на Опел - казах какви бяха навремето и предположих , че може би още са . По реакцията ти съдя , че сигурно си заклет фен на италианската автомобилна индустрия и по-специално ФИАТ , но моето лично мнение няма да се промени никога за тяхното производство , а именно : те са италиански БОКЛУЦИ, пък ако ще и на Мерцедес да продават двигатели. Защо ми е такова мненето ? Имам си лични причини и опит с италианския инженерен гений....

мой приятел, който ми прави колите - много добър механик - наскоро се сблъска с друг конструкторски гений - френския - и беше побелял, милия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. От днес на petko мненията ще се преглеждат от модератор, преди да бъдат пускани.

 

П.П.

 

Редакция след 10 минути.

Този petko помоли да му изтрием акаунта, защото сме дезинформирани.

Така че моля продължавайте по темата.

Жалко че така се развиха нещата с Petko.......... :icon_blush:

Беше ми интересно да сподели какво е имал предвид дизеловите мотори на :mitsu-smiley: и откъде са техния произход тогава ( поне на мен ми прозвуча като че ли друг ги е конструирал и :mitsu-smiley: са ги взели или откраднали )

Аз знам че :mitsu-smiley: имат едни от най добрите дизелови мотори от старата генерация дизели..........примерно 4D68T , 4M40 и т.н. като 4М40 го дават един от най добрите мотори въобще в света.......тогава ? :icon_blush:

Иначе е прав че Опел до преди 10-15 години ползваха Исузу мотори , прав е че сега са с мотори на Фиат, за скорстите не знам дали са също техни ,но какво от това? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мой приятел, който ми прави колите - много добър механик - наскоро се сблъска с друг конструкторски гений - френския - и беше побелял, милия.

Ооо, питай мен ..........аз също бях се поболял от тях............виж в по старите теми за Каризма май беше , там съл описал хубаво впечатленията ми за френската техническа мисъл.......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мненията тръгнаха много добре по темата,ама на края....

Аз съм от Бургаско и тука още по автокъщите не съм видял спейс стар да се продава.А иначе фаворити като марка за търсене си определих сценик ,митсубишито и зафирата.но сценика след 2000г. много се търси-дизела и съответно е доста скъп.Зафирата ме разочароват мнения на собственици че и липсва 6та скорост,т.е. много шумна била след 120км.-това за 1,8 двигателя.За 1,6 не мога да намеря мнения.Рено сценик най ми допада за семейна кола, и за каране малко в Бургас.В :mitsu-smiley: ,никога не съм се качвал през живота си-ама какъвто и да е модел.Затова пък все хубави работи чета!!

 

Не искам да се получава спор,колеги.Преди астрата имах Уно-бензинка,ама през 90-те.

Само мнения, че като се видим и много бири да пием :rolleyes:

 

 

 

 

Поздрави!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мненията тръгнаха много добре по темата,ама на края....

Аз съм от Бургаско и тука още по автокъщите не съм видял спейс стар да се продава.А иначе фаворити като марка за търсене си определих сценик ,митсубишито и зафирата.но сценика след 2000г. много се търси-дизела и съответно е доста скъп.Зафирата ме разочароват мнения на собственици че и липсва 6та скорост,т.е. много шумна била след 120км.-това за 1,8 двигателя.За 1,6 не мога да намеря мнения.Рено сценик най ми допада за семейна кола, и за каране малко в Бургас.В :mitsu-smiley: ,никога не съм се качвал през живота си-ама какъвто и да е модел.Затова пък все хубави работи чета!!

 

Не искам да се получава спор,колеги.Преди астрата имах Уно-бензинка,ама през 90-те.

Само мнения, че като се видим и много бири да пием :rolleyes:

Поздрави!!

 

Нека малко и от мен.........

Спейс стара е хубава кола, но е малко малка, тесничка е..........в сравнеие с другите алтернативи ,които си споменал......като Зафирата - тя е по голяма от спейс стара, но малко по голяма .......за Рено Сценик - и тя е малко по голяма от Спейса, което значи че Спейса е най малък от всички.............като мотори яма да коментирам , защото всеки си има предпочитания и стил на каране, акто и за купетата им де, освен това купуваш вт. ръка автомобил, не нов, за да застанеш пред всички варианти относно моторите и да кажеш - те тази искам ............зависи какво дойде на Горубляне.............освен това зависи и от моментното състояние на автомобила, то може да е дизел( ако ти предпочиташ дизела) но самата кола да е в лошо състояние, а в същото време в другия ъгъл седи същата коала, но с 1.3 бензинка 90 коня ( която ти се струва слабичка и предварително я игнорираш)

В това отношение бих си взел Спейс стар с 1.8 литровия мотор GDI 125 коня..............хем бяга много , хем харчи като за дизел ,дори и под него...........

По отношение на Зафирата - тогава си вземи Спейс Вагон............по голям е ,супер удобен е, и ако е с 2.4 литровия GDI направо се прераждаш.............малко харчи а все пак си е 150 кончета.........единствения минус на този автомобил е че няма съвременен дизел докато Зафирата има........

По отношение на алтернативните възможности, ще ти препоръчам и Нисан Алмера Тино, доста голям и удобен автомобил...........и най вече - сглобен в Япония..................както и Тойота Пикник май беше , и той не е за поценяване....

Но като цяло имаш три варианта ако е :mitsu-smiley:

1. Спейс стар

2. Спейс рънер

3. Спейс Вагон

И 4 естествено е Грандис,но той все още е скъп........... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Нисан Алмера Тино се произвежда в Барселона заедно с Terrano II, Patrol, Serena и Vanette Cargo.

 

От Мицубиши за препочитане е японския вариант на Спейс - Space Runner N50 и по-големия Space Wagon.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има стар със 7 седалки! имаше такъв преди няколко месеца на първата автокъща по Т.Александров (след Опълченска).

Няма - има останали бг фантасмагории на тази тема, закупувани в България и преправяни (от Балканстар) със седалки на икарус за да се върне ДДС, но сега няма да можеш да минеш регистрацията в КАТ с подобно нещо.

Мойта беше така регистрирана ... ще си спестя коментарите за тази корупционна практика, но вече я няма и ще трябва преди да я закупиш и да я оправиш, а оттам забравяш и за ДДС-то.

Спейс Стар е 4+1 !

 

Относно двигателите - 1.6 е идеален за града, понеже има висок въртящ момент в ниските обороти. Например можеш да ускоряваш доста добре на 4-та с 40км/час. Но на извънградско изпреварването си иска доста планиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе е прав че Опел до преди 10-15 години ползваха Исузу мотори , прав е че сега са с мотори на Фиат, за скорстите не знам дали са също техни ,но какво от това? :icon_blush:

 

 

А аз доколкото съм виждал в скромната ми практика от 7-8 Опела (новата Вектра, Зафира и т.н.) скоростните кутии са на АISIN, демек японски :icon_dance: (http://www.aisin.com/product/automotive/drivetrain/index.html)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мненията тръгнаха много добре по темата,ама на края....

Аз съм от Бургаско и тука още по автокъщите не съм видял спейс стар да се продава.А иначе фаворити като марка за търсене си определих сценик ,митсубишито и зафирата.но сценика след 2000г. много се търси-дизела и съответно е доста скъп.Зафирата ме разочароват мнения на собственици че и липсва 6та скорост,т.е. много шумна била след 120км.-това за 1,8 двигателя.За 1,6 не мога да намеря мнения.Рено сценик най ми допада за семейна кола, и за каране малко в Бургас.В :mitsu-smiley: ,никога не съм се качвал през живота си-ама какъвто и да е модел.Затова пък все хубави работи чета!!

 

Не искам да се получава спор,колеги.Преди астрата имах Уно-бензинка,ама през 90-те.

Само мнения, че като се видим и много бири да пием :rolleyes:

Поздрави!!

 

 

Здравей колега като ти е мерак за "Спейс стар" и понеже пишеш, че дори не си се качвал в такава кола, ще ти кажа къде има в Бургас една такава да се продава - на автокъща е и двигателя и е 1.9 DI-D 102к.с., сребрист цвят, цената й беше към 14000 лв. Дори се познавам със собственика на автокъщата и му споменах че цената е висока - отговори ми че не е проблем да свали от цената. Изглеждаше доста запазена, внос от Италия - обстойно не съм я гледал, нито съм я карал. Така че отиди разгледай си я на спокойствие - може пък това да е твоята кола.

 

Автокъщата е зад к/с "Изгрев", дето са цяла редица наредени по ул. "Транспортна" и по точно пада се срещу магазина на "Ауди" и "Сеат" - забравих и точно името, но пред нея има автомивка. В момента собственика на къщата май е в чужбина, а за пазарене по цената трябва да се прибере човека и тогава.

 

А за "Спейс вагон", доскоро вървеше обява в "Ало Бургас" - трябва да се следи.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за отклонението с petko, зацапахме темата.

Малко инфо за Зафирите - както споменах в момента карам такава , а и чат-пат от предишната генерация. Новата , която карам е с бензинов 1.8 литров мотор . Води се 140 к.с , но има една сериозна продробност , която човек лесно може да пропусне ...140 к.с , но ги достига на 6300 оборота !!! (1.6 мотора им достига максималната си мощност на 6000 оборота), което всички могат да си "преведат" какво означава , затова или 2.2 литров бензинов или дизелов агрегат , за предпочитане от по-големите (като работен обем) . За "старата" Зафира - твърдо с дизелов агрегат , 2.2 литровия DTI , 125 к.с е просто перфектен за този автомобил, а ако може и да е Elegance като пакет екстри , още по-добре. Още една разлика - на новата (с механични скоростна кутия) лоста е изнесен веднага под централната конзола на арматурното табло , докато на старата е по-скоро като на нормална кола , една уж несъществена подробност, но ако караш повече градско се усеща доста. Стига толкова за Опелите , че ще стане като реклама на Зафира. Последен , личен съвет - само не френска , Мицубиши или Опел със сигурност ще ти служат повече, по-вярно и по-евтино от един Scenic....

 

Айде , със здраве и успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...