Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Онзи ден си поговорихме на срещата и ми стана интересно какви са разликите между стария ми 4g63 DOHC и сегашния 4g63 turbo . Къде са разликите вътре в самия двигател.

 

Хрумна ми една мисъл за внос на мотор от щатите, но да му се махнат всички елементи, на които има VIN номер и да се внесе като резервна част, а после да си сложа моите такива с моите VIN номерца на тяхно място.

 

Как ви се струва идеята??! Може ли да стане нещо???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Онзи ден си поговорихме на срещата и ми стана интересно какви са разликите между стария ми 4g63 DOHC и сегашния 4g63 turbo . Къде са разликите вътре в самия двигател.

 

Хрумна ми една мисъл за внос на мотор от щатите, но да му се махнат всички елементи, на които има VIN номер и да се внесе като резервна част, а после да си сложа моите такива с моите VIN номерца на тяхно място.

 

Как ви се струва идеята??! Може ли да стане нещо???

 

 

Ако не греша мисля, че разликите са следните:

1) N/T блока няма маслено впръскване докато 4G63T има.

2) 4g63t има "knock" sensor , а 4g63 няма

3) буталата са еднакви по конструкция но C/R е по нисък на турбо блока.(9.0:1, 8.5:1 или 7.8:1). На 4г63 е само 9.0:1.

4) инжекторите са по малки на N/T двигателите (4g63)

5) коляновите валове са различни ако това може да се счита за разлика.

 

А ако съм сбъркал някъде моля да ме поправите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не греша мисля, че разликите са следните:

1) N/T блока няма маслено впръскване докато 4G63T има.

2) 4g63t има "knock" sensor , а 4g63 няма

3) буталата са еднакви по конструкция но C/R е по нисък на турбо блока.(9.0:1, 8.5:1 или 7.8:1). На 4г63 е само 9.0:1.

4) инжекторите са по малки на N/T двигателите (4g63)

5) коляновите валове са различни ако това може да се счита за разлика.

 

А ако съм сбъркал някъде моля да ме поправите.

:good:

Кнок сензор имат и двата.......... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3) буталата са еднакви по конструкция но C/R е по нисък на турбо блока.(9.0:1, 8.5:1 или 7.8:1). На 4г63 е само 9.0:1.

от къде идва по-ниската compresion ratio?

 

1) N/T блока няма маслено впръскване докато 4G63T има.

ако не се вкара блока моя може ли да се преправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3) буталата са еднакви по конструкция но C/R е по нисък на турбо блока.(9.0:1, 8.5:1 или 7.8:1). На 4г63 е само 9.0:1.

от къде идва по-ниската compresion ratio?

 

1) N/T блока няма маслено впръскване докато 4G63T има.

ако не се вкара блока моя може ли да се преправи.

 

 

3) По-ниската компресия предполагам, че е заради по-голямото налягане, което прави турбото.

 

1) Мисля, че не, но не съм сигурен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3) По-ниската компресия предполагам, че е заради по-голямото налягане, което прави турбото.

 

Да. Въпросът ми беше как се постига тази по-ниска копресия? Чрез какво нещо, което е различно от атмосферния? Доколкото разбрах от твоя пост буталата са еднакви като габарити.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен купи си цял двигател и еку 2-ра ръка,ти си супер облагодетелстван че си с 4г63.Турбинира се само 420а защото там иначе трябва да се смени всичко даже и стоиката на акумулатора.Не се занимаваи с глупости.поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами правил съм равносметка и излиза следното:

 

Покупка на двигател + внос = 15-16 000 лв (дори може да е повече, защото от щатите се плаща и ДДС).

За тези пари получавам 210 коня и сток състояние втора ръка

 

За същата сума може да се направи следното с моята кола:

 

- 250-300 конски сили

- по-добри, ковани бутала и биели

- сменено окачване

- stage 3 съединител

- спирачки

- по-качествени части от сток-овите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как си получил тази цена, но около тази сума върви чисто нов напълно оборудван двигател, според мен имаш някаква грешка, може би ти предлагат чисто нов за тази цена.

 

Сметката ми е следната.

 

Цената на двигател в щатите е 1600 долара. За европа - не знам, но сигурно е 2000 евро. транспортът е 1000 долара. Акцизът е 10 000 лв. ДДС и мито са около 4000 лв...

 

ако имате други идеи и предложения - казвайте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Miroslav, не е толкова лесно да се намери. Свързано е с човек(доверен) в щатите и чакане. А за парите - да прав си. Там добър такъв двигател оборудван е минимум 1500 $. Докарване, сертифициране, мито, ддс( не съм сигурен и за акциз) и накрая монтаж и настройки, цифрата става доста голяма, а и да не забравяме и ECU-to което трябва да се смени. При вас колко би струвал един оборудван 4G63T.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-96-Mitsu...tem280157579892 това не са 16000 лв мисля. С докарване на части и без да плащаш мита и ддс-та.Нямаш ли познат в щатите толкова????
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам в доста европейски държави "двигател" е резервна част, а не БАЗА за произход на автомобил, както е в България. rallyart7, ако имах такъв познат вярвай ми нямаше да правя музика :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С парите които си дал за музика твоито 420а щеше да е 200 коня ама на колелата мои човек :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Окомплектован двигател си се обмитява като цяла кола. Има вариант да се вкара на части и имам приятели в щатите, които могат да ми го пратят, но не знам какво трябва да се махне от двигателя, за да се вкара като резервна част..иначе досега да съм го направил наистина. Ако знаете как стои въпроса мисля, че мога да вкарам дори повече двигатели та да си поделим транспорта :)

 

Точно затова питах разликите, за да махна частите, които правят мотора окомплектован, да го вкарам като част и липсващите елементи да ги подменя с моите части...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариант е да се говори с Poli или DJ-я. Да се пита и ако има вариант да се съберем повече хора за контейнер. Разделена цената между 5-6, че и повече човека, ще е доста по достъпна и най-вече изгодна за много от нас. Чувал съм че така правят в Honda форума. Събират си желанията и поръчките в един контейнер и всеки е доволен :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коляновите валове и буталата конструктивно са еднакви на всички автомобили, това по принцип, а конкретно за двата двигателя които говорим са габаритно различни като размери. Ако някой иска да си направи двигателя с турбо, най-лесния вариант е да смени мотора, смяната само на някои елементи и добавяне на турбо към атмосферен двигател е по-трудно и скъпо (говоря за покупка на двигател втора употреба). Цял двигател с турбо за Еклипс мисля че не е много трудно да се намери, но всичко опира до пари.

 

Koлеги,м/у двата двигателя няма никаква разлика.Само турбо буталата са по хлътнали за намаляване степента на сгъстяване,но са еднакви по размери-85/88.Ако мотора му няма пръскалки за буталата,може да се сложат-магистралата си е там.Изпускателния колектор е различен-естествено.Дебитомера е различен и компютъра,но инсталацията е същата-пускат се 4-5 кабела до компютъра.Вакуумите са различни-един за турбото и един за бензина.Съединителя няма да издържи мощността.

Това е всичко-верваите ми братя.Това за което спорите аз вече го правих преди 2 год.Трябват му само бутала+биели-ковани за 900к.с. са 700долара,ECU-aз сте му дам,дебитомер може да се намери и тук,турбина читава-300-500лв,колектор-прави се

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво Ванкааааа :) . Лошото е че аз съм с 420а и то автоматик :( . Знам че до 300 HP няма да имам проблем с автоматика и съм само с турбоконверсия, но това ще е за другата година, че нещо сега няма да останат парички :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покупка на двигател + внос = 15-16 000 лв (дори може да е повече, защото от щатите се плаща и ДДС).

 

 

Тея пари можеш да ги инвестираш много по добре.............дори и с покупка на друга кола :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има предвид, че турбо двигателя има два допълнителни вакуумни маркуча, един отива до горивния регулатор за да може той да компенсира налягането според налягането в колектора, другия до турбото да управлява уейстгейта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......................

Чак сега видях темата.... Покрай Радо ( с турбо еклипса) съм доста навътре и с тази кола!

Най-евтиния и най-успешния вариант за теб е да намериш един ударен или здрав ( зависи от парите , които си решил да инвестираш) DSM 1G , защото турбо конверсията , не е решение! кола повече от 200 коня ( даже и това са много) само с предно въобще не може да се кара! Ще чупиш дифове през 4-5 месеца от въртене на гуми! Разбира се се продават и щперове, но всички ще те задминават , докато ти си унищожаваш гумите , опитвайки се да потеглиш :rolleyes: Така , че ти трябват освен двигателя ( който е огледален на твоя и няма нищо общо...демек всичко му е на обратно), скорости , раздатка, кардан , заден диференциал, полуоски ( 4 бр.)...заден мост и то си стана цяла кола!

Иначе разликите между турбо мотор и такъв атмосверен, е в степента на сгъстяване, а не в компресията!! За целта атмосферния се разрежда . посредством плоча и 2 гарнитури , или само с дебела гарнитура , зависи от случая ! Слагат се маслени пръскалки на буталата ( коитио също се сменят , защото турбо буталата са по-здрави) ...колектор , турбина, електроника и си в джаза!!! :icon_dance: :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега видях темата.... Покрай Радо ( с турбо еклипса) съм доста навътре и с тази кола!

Най-евтиния и най-успешния вариант за теб е да намериш един ударен или здрав ( зависи от парите , които си решил да инвестираш) DSM 1G , защото турбо конверсията , не е решение! кола повече от 200 коня ( даже и това са много) само с предно въобще не може да се кара! Ще чупиш дифове през 4-5 месеца от въртене на гуми! Разбира се се продават и щперове, но всички ще те задминават , докато ти си унищожаваш гумите , опитвайки се да потеглиш :rolleyes: Така , че ти трябват освен двигателя ( който е огледален на твоя и няма нищо общо...демек всичко му е на обратно), скорости , раздатка, кардан , заден диференциал, полуоски ( 4 бр.)...заден мост и то си стана цяла кола!

Иначе разликите между турбо мотор и такъв атмосверен, е в степента на сгъстяване, а не в компресията!! За целта атмосферния се разрежда . посредством плоча и 2 гарнитури , или само с дебела гарнитура , зависи от случая ! Слагат се маслени пръскалки на буталата ( коитио също се сменят , защото турбо буталата са по-здрави) ...колектор , турбина, електроника и си в джаза!!! :icon_dance: :icon_dance:

 

Бат Гого, мерси за отговора, но моят мотор е 4г63, а не 420а т.е. не е огледален а е точно като турбо мотора на еклипса. В моите сметки влизаше и шпер, защото напълно споделям мнението ти, че няма да мога да тръгвам изобщо. Искам да направя яка стрийт кола, както и по магистралите да се бъзикам с разни по-лачени колички :)

 

За съжаление всичко, което казваш си прав, но не мога да си позволя да търся 2g GSX купе, a 1G не ме устройва. Решил съм да инвестирам около 10К лева в тази конверсия, като варианта да търся турбо мотор не отпада, но трябва да изпадне наистина много добра оферта с евтин мотор, за да стане номера и то в БГ.

 

Другото, което е ако се направи тази конверсия няма ли да е по-добре тъй като по груби сметки за почти същите пари ще имам мотор с по-добро турбо, електроника и всичко останало отколкото сток турбо мотор, както и 50-70 коня повече

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бат Гого, мерси за отговора, но моят мотор е 4г63, а не 420а т.е. не е огледален а е точно като турбо мотора на еклипса. В моите сметки влизаше и шпер, защото напълно споделям мнението ти, че няма да мога да тръгвам изобщо. Искам да направя яка стрийт кола, както и по магистралите да се бъзикам с разни по-лачени колички :)

 

За съжаление всичко, което казваш си прав, но не мога да си позволя да търся 2g GSX купе, a 1G не ме устройва. Решил съм да инвестирам около 10К лева в тази конверсия, като варианта да търся турбо мотор не отпада, но трябва да изпадне наистина много добра оферта с евтин мотор, за да стане номера и то в БГ.

 

Другото, което е ако се направи тази конверсия няма ли да е по-добре тъй като по груби сметки за почти същите пари ще имам мотор с по-добро турбо, електроника и всичко останало отколкото сток турбо мотор, както и 50-70 коня повече

от коя страна ти е скоростната кутия , като застанеш срещу двигателя( демек отвориш капака) ?

Радо на скоро си купи турбо мотор със скорости ( резервни с документи) за 1000 лева!!! Мотора дали ще го направиш с ковани бутала или оригинални турбо , практически няма значение, защото с това предно така или иначе няма да достигнеш прага на издръжливост на оригиналните , които държат на над 400 коня :rolleyes: Не разбрах защо 1 G не те устройва, като е по-добър от 2 G мотора?

Иначе 10К лева ще те оправят най-верочтно за конверсията! ....но пътя по кйто ти предстои да минеш е трънлив :icon_hmm: Имаш ми телефона ( ако не , го има горе в контактите , звънни да си поговорим по-подробно) А и утре ще правя настройки на божура, така , че ако не те мързи ....мини

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не се заблуждажаите за здравината на буталата,аз счупих бутала и то чисто нови,и то около 230-240 к.с. Казват че две Г буталата държали 400к.с. ама не рискуваи.И не е вярно че предното предаване е ала бала.Не всичко е старт.На магистралата правя луди дори Каиен С и мн.засукани сток бегачки с по два аспуха.Верваите ми !Bat Gogo ти не счупи ли бутала оригинални?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...