Премини към съдържание

Разликите м/у Ево 8 и Ево 9


Goblin

Препоръчано мнение

Разликите м/у Ево 8 и Ево 9 - интерсуват като цяло разликата м/у тези два модела ако може някой да даде инфо... за разликата в двигателите, системите за сигурност, окачване, трансмисия, визуалните различия :) - Ево 8 имали ли модел с 6 скорости... при Ево 9 има такъв http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/build.do?loc=en-us

 

Общо взето каквито подробности знаете споделете :П

 

 

ПС: Някой знае ли как се изчислява акциза - 40лв на всеки киловат, надхвърлящ границата, ли се изчислява? Понеже в една тема видях мнения, че акциза бил към 8000лв за 280к.с кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Акцизът се изчислява по следния начин:

кола до 120kW => 0 лв акциз

кола над 120 kW => за всеки киловат по 35 лв (в това число се включват и 120-вите kW)

Пример : 125 kW => акциз = 125 * 35лв = 4375 лв

Като да се има предвид, че горния пример е за кола втора употреба, което ще рече по закон кола по стара от 6 години от датата на производство.

За коли, които са от 6 месеца до 6 години има определени проценти на амортизация, които не ги знам точно и акциза се определя въз основа на тези проценти.

Акцизът за коли, които са по рано от 6 месеца се считат нови и се определя като за всеки киловат над 120 се начисляват 90 лв плюс 700 лв първоначална такса.

Пример: 125 kW => акциз = 700 лв + (125 - 120) * 90 лв = 700 лв + 5 * 90 = 700 + 450 = 1150 лв акциз

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За коли, които са от 6 месеца до 6 години има определени проценти на амортизация, които не ги знам точно и акциза се определя въз основа на тези проценти.

Акцизът за коли, които са по рано от 6 месеца се считат нови и се определя като за всеки киловат над 120 се начисляват 90 лв плюс 700 лв първоначална такса.

Пример: 125 kW => акциз = 700 лв + (125 - 120) * 90 лв = 700 лв + 5 * 90 = 700 + 450 = 1150 лв акциз

:mitsu-smiley:

 

Ако не ти е много сложно би ли дал още информация за колите с акциз, които са 1-4г ... конкретно по-принцип се интересувам от споменатите в темата Ево 8 и 9.. ДАЛИ СЕ ОБСЪЖДА ДА СЕ МАХНЕ ТОЗИ АКЦИЗ ЗА КОЛИТЕ ОТ ЕС?

 

 

НИКОЙ ЛИ НЕ ЗНАЕ КАКВИ СА РАЗЛИКИТЕ В ДВАТА МОДЕЛА - Освен че 8-цата е 265к.с а 9-ката е 280к.с :) поне на мен това само ми е известно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За разликите някой по вещ в тази област ще ти каже, иначе ще се поразровя пак да намеря наредбата да ти цитирам точно закона. Лошата новина е, че просто за коли над 120 kW няма значение дали е от ЕС или останалия свят се плаща акциз - разликата идва, че за коли от останалия свят се плаща и мито. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Визуални различия имат в предницата , предната решетка при ево се състои само от една част , а при ево 8 от 2 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли къде се правят Mitsubishi Evolution за Европа? Има ли разлики м/у американските ->http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/evo/06/compare.do?loc=en-us, японските и европейските http://mitsubishi-motors.bg/models/Model.a...rice&mid=13 Евота?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали MR версията на евотата означава че е с шест степенна механична скоростна кутия, а другите не са?

При ево 9 май това значи , но не сам на 100% сигурен . MR май е 286 коня вместо 280. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих в форум линк за разликите на 9-ките Евота

Таблицата transmissionс какво означават тези данни?

http://www.theautochannel.com/news/2005/03/23/019269.2-lg.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евотата от IX серия са RS, GT, GSR:

RS - със 5 скоростна ръчна кутия

GT - е със 5 скоростна но със някои екстри от 6 скоростнната кутия

GSR - е със 6 скоростна кутия.

Evo Series

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликата при серийните Евота са в двигател,скорости,диферинциали и електрониката.Визуално нещата са ясни.

При спортните модели,обаче разликата е огромна.Ево9 има разрешени по-добри спирачни системи,окачване,стабилизиращи щанги,електроника и диферинциали.

Карал съм "цивилни" Ево8 и Ево9-като цяло няма съществена разлика в поведението,тръгването и спирането на двата модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето информацията за акцизите.

Лошата новина е, че акциза на 280 коня е 12 360 лв. :icon_crying:

Това е извадка от закона за облагане на стоките с акциз. :mitsu-smiley:

 

KH 8703

11. Пътнически автомобили, товаро-пътнически и състезателни автомобили за не повече от 9 човека, включително водача, с мощност на двигателя:

- над 120 киловата (kW) по системата DIN и над 120 kW до 150 kW - 35 лв за 1 kW.

- над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW

- над 126 киловата (kW) по системата SEA и над 126 kW до 157,5 kW - 33,33 лв за 1 kW.

- над 157,5 kW по системата SEA - 57,14 лв. за 1 kW

Преизчисляването на мощността на двигателите на автомобилите от киловати (kW) в конски сили се извършва при съотношение -

1 киловат (kW) по DIN, равен на 1,36 конски сили

 

Дано съм помогнал. Успех :good: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да поясня нещо за акциза вече от собствен опит - за чисто нова кола се отнася - сигурно има разлика за по стари като година - 700лв първоначална и след това 90лв на киловат над 120-те На Ево 9 акциза е 8440 някъде :) :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да поясня нещо за акциза вече от собствен опит

Купи ли я колега - да вдигаме ли наздравиците за "честито" ? :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи ли я колега - да вдигаме ли наздравиците за "честито" ? :icon_clap:

Да :icon_thumbup:

 

Някой знае ли основната разлика м/у tarmac, gravel и snow в процентно съотношение предно задно предаване и други подробности ?

Все още я разучавам... Удоволствието от карането е неописуемо :icon_rock:

Имам един дребен проблем, който не ми позволява да карам спокойно, като е седяла колата на паркинг е залепнала една част от накладката на пр. диск и няма равномерно търкане на диска... надявам се нашенци - Балкан стар - да поемат проблема сс гаранционното обслужване...

 

Има ли други официални вносители на Митсубиши освен горе споменатите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. :icon_rock:

Малко късно видях темата.

RS версията от всяко ЕВО се произвезда за хомологация тоест 2500бр.,тя е доста орязана от към екстри,с по-малки спирачни дискове и джанти,по-лека,единствения плюс принея е турбината и по-точно перката която е от титаниева сплав за разлика от GSR където е от inconel(иначе турбината е малко по-малка от на GSR но пък за това е с по добър респонс).

Може да се изпише много и ще има много мнения,но по добре да чуем твоето.

Пожелавам ти милиони безаварийни километри и да се обичате :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Браво за ентусиазъма, дано по-скоро замогне българина да си кара ЕВОТА!!! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега :icon_thumbup:

Хиляди безаварийни :icon_thumbup: Да дойдеш на срещатата да го видим звяра :plane: :mitsu-smiley: :rulez:

:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Страхотна, много добра, супер - браво !!! :icon_clap:

Колко пари ти излезе, километри, възраст (ако не е тайна)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...