Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Goblin

Потребител
  • От него общо

    47
  • Регистрация

  • Беше тук

Goblin's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Купувам за Лансер IX панти,дръжки,механизми от вратите София 0899864097
  2. Точно две седмици остават до битката на година - The Battle 2012. За трета поредна година немски и японски отбор ще се изправят един срещу друг в три дисциплини - Тайм Атак, Дрифт и Драг, за да определят на пистата, кои автомобили са по-добри. Спорът между феновете е от дълги години, но едва през 2010-а година за първи път бе организирано събитие, в което с реални резултати да се определи победителят. Две поредни победи за отбора на Германия до момента, но дали в третото издание на Битката резултатът ще е отново в тяхна полза - предстои да разберем на 23 септември на писта Дракон. Месец преди да се състои Битката на 2012 год., новият капитанът на японският отбор e Стефан Петров - един от доказалите се дрифтъри в България. Стефан прие поканата и веднага се зае с трудната задача да организира японците за по-малко от месец. Връзка на събието в фейсбук - http://www.facebook....5253432/?ref=ts ПРОГРАМА Неделя 23 септември 10:00 - 11:00 Тайм Атак - свободна тренировка 11:15 - 11:45 Тайм Атак - квалификация 12:00 Тайм Атак - Старт Германия 12:20 Тайм Атак - Старт Япония 13:00 - 14:00 Дрифт - свободна тренировка 14:10 - 14:40 Дрифт - квалификация 15:00 - 16:00 Дрифт - Топ 8 16:30 - 17:00 Драг - свободна тренировка 17:05 - 17:20 Драг - квалификация 17:30 - 18:00 Драг - Топ 8 Ето ги и самите правила: Битката е разделена на три дисциплини - Тайм Атак, Дрифт и Драг. Тайм Атак ще се проведе на принципа на решетката, като всеки отбор ще стартира отделно и ще измине дистанция от 10 обиколки. На всеки участник ще му бъде засечено общо време, което ще бъде разделено на броя на обиколките и по този начин ще се получи средно време за обиколка на всеки от тях, което ще бъде сравнено с това на всички участници в Тайм Атак. Така ще бъде направено и класирането от 1-во до 10-то място, като победителят ще вземе за своя отбор 10 точки. Вторият - 8, третият - 6, четвъртият - 5 и така до осмият, който взима 1 точка. Тези, които бъдат класиране на девете и десето място, не взимат точки за отбора си. Същото разпределение на точките е и за дисциплините Дрифт и Драг. Тук обаче първите четири позиции ще бъдат разпределени на принципа на директните елиминации, а от пето до десето - според резултатите от квалификациите. Отборът-победител ще се определи на база повече събрани точки от всички участници във всички дисциплини. Дисциплината Дрифт, ще се проведе на същото трасе, както бе през миналата година. Дисциплината Драг, ще се състои на 1/8 миля. Всеки отбор се състои от минимум 9 и максимум 15 титуляра, както и не повече от 5 резерви. Всеки капитан трябва да подготви поне по 3 участника в дисциплина и не повече от 5, като в това число не влизат резервите на отборите. Самите резерви ще вземат участие в тренировките и квалификациите за съответната дисциплина, за която са записани от своя капитан и по негова преценка могат да заменят някой от титулярите, а също така и при евентуален технически проблем с някой от тях. Всеки отбор трябва да има в титулярния си състав поне по един представител на 4 различни марки автомобили. За отбора на Германия могат да вземат участие следните марки: БМВ, Ауди, Опел, Фолксваген, Порше, Форд и Мерцедес. За отбора на Япония марките са следните: Мицубиши, Субару, Хонда, Тойота, Лексус, Инфинити, Нисан, Сузуки, Акура и Мазда. Също важна подробност е и това, че един участник може да бъде записан за участие само в една дисциплина, както и това, че с един автомобил може да участва само един участник.
  3. Да наистина, видях я след като вече бях публикувал, но как по дяволите се трие в този форум теми
  4. Японски автомобилен фестивал 2012 Събитието във фейсбук http://www.facebook....99608596764985/ Уважаеми, колеги, имам удоволствието да ви представя програмата за предстоящият фестивал на японските автомобили. При подготвянето на програмата с е старахме да отделим достатъчно време за каране на всички желаещ да изразходват адреналина си на правилното място. Придържали сме се към миналогодишната програмата, която бе оценена повече от положително на последното мероприятие от присъстващите. Тази година основните промени са две: - Добавя се клас до 1300 куб. см. - В памет на загиналия наш колега Симеон Иванов - Саимана в нелеп пътен инцидент зрителите на дисциплината драг няма да заплащат входна такса, т.е. след 15 чеса в неделя входът ще е свободен за всички желаещи зрители. Ето и самата програма: Събота: 8:30 Отваряне на пистата за посетители 9:00 Отваряне на трасето за участниците - първа тренировка с продължителност 3 часа и 30 минути. 12:30 Половин часова почивка 13:00 Втора тренировка с продължителност 4 часа 17:00 Закриване на първия ден от фестивала Неделя: 9:20 Отваряне на пистата 9:30 Начало на квалификации - общи за всички класове. 11:00 Начало финали италианско преследване класове: "мини" и "А" 13:00 Финали Клас Б 14:00 Финали Клас Ц 15:30 Начало дисциплина Драг Разяснения: - В памет на загиналия наш колега Симеон Иванов - Саимана в нелеп пътен инцидент зрителите на дисциплината драг няма да заплащат входна такса, т.е. след 15 чеса в неделя входът ще е свободен за всички желаещи зрители. - Финалите в класовете "мини" и "А" се провеждат веднага след приключването на предишният клас, след края на финала в клас "А" следва почивка до 13:00, когато е и началото на финалите в клас "Б". - Времената от първата и втората тренировка ще се зачитат както и за квалификационни времена. - Тренировките и квалификациите се проведат в сесии по 10 мин. и не повече от 5 коли на пистата. - Движението се извършва в посока обратна на часовниковата стрелка (стандартна посока за трасето) - Класове: мини - до 1300куб. см. атмосферни "А" - до 1600куб. см. атмосферни "Б" - до 2000куб. см. атмосферни "Ц" - над 2000куб. см. атмосферни, турбо и всичко останало - Използването на сликове се допуска във всички класове - Използването на системи за принудително пълнене, азотни системи и пр. се допускат само в клас "Ц" - Дрифт ще може да се кара в целия съботен ден при поне 2 или повече участници. - Дисциплината дрифт е освободена от такса участие
  5. kolega, kak sedqt dzhantite ...snimki imash li..sega prodavam i drugite mi 17-ki BBS-ki

  6. Evo X vs новата STI & Evo IX vs старата STI На мен ми се струва, че шофъора на евото (старото) смяна по-рано предавките... А сега де? Според вас коя "колица" е по-добрия избор? :icon_blush: :mitsu-smiley: :icon_rock:
  7. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    В БГ е не много повече :icon_blush: GSR In style 6M/T U02 87 221 лв. GSR Intense 6M/T U01 92 110 лв.
  8. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    общо с акцис, ддс, докарване -84000лв нА 26км - 2007 юни произведена - 10 месец първа регистрация
  9. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    http://goblinof.data.bg/27e8_27.JPG http://goblinof.data.bg/DSC00001.JPG http://goblinof.data.bg/DSC00002.JPG http://goblinof.data.bg/2936_27.JPG http://goblinof.data.bg/2878_27.JPG
  10. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    Да :icon_thumbup: Някой знае ли основната разлика м/у tarmac, gravel и snow в процентно съотношение предно задно предаване и други подробности ? Все още я разучавам... Удоволствието от карането е неописуемо :icon_rock: Имам един дребен проблем, който не ми позволява да карам спокойно, като е седяла колата на паркинг е залепнала една част от накладката на пр. диск и няма равномерно търкане на диска... надявам се нашенци - Балкан стар - да поемат проблема сс гаранционното обслужване... Има ли други официални вносители на Митсубиши освен горе споменатите?
  11. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    Да поясня нещо за акциза вече от собствен опит - за чисто нова кола се отнася - сигурно има разлика за по стари като година - 700лв първоначална и след това 90лв на киловат над 120-те На Ево 9 акциза е 8440 някъде :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_rock:
  12. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    Мерси много за инфото - все още не ми се е попарил ентусиазъма :icon_thumbup: :mitsu-smiley:
  13. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    Намерих в форум линк за разликите на 9-ките Евота Таблицата transmissionс какво означават тези данни? http://www.theautochannel.com/news/2005/03/23/019269.2-lg.gif
  14. Goblin

    Разликите м/у Ево 8 и Ево 9

    Някой знае ли дали MR версията на евотата означава че е с шест степенна механична скоростна кутия, а другите не са?
×
×
  • Създаване...