Премини към съдържание

Промяна на возията


JazzVess

Препоръчано мнение

Привет колеги,

Преди няколко дни закарах колата на авто-мивка. Като я взех ми направи впечатление, че вози значително по-меко. Просто окачването обираше почти всички неравности на софийския асфалт... За съжаление на следващия ден возията си беше както преди - доста твърдичка.

Доколкото знам при Lancer-а няма възможност за промяна твърдостта на окачването...

Някой да е имал подобно преживяване или да знае нещо по въпроса?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От есента е, на човек му става едно леко меланхолично и особено ако си пил една бира :kicking:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От есента е, на човек му става едно леко меланхолично и особено ако си пил една бира :kicking:

 

Ха-ха, остроумен отговор :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще стане още по-мека возията... Като смениш гумите :icon_thumbup:

Прав си :) Зимните возят по-меко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

На колко помпаш гумите. Аз като я взех, човека преди мен я караше на 1.8 и возеше много приятно. На колата обаче пише 2.6 и стана лагерница. После прочетох че 2.6 е за много високи скорости и натоварена.

 

Нормално препоръчват 2.2

С натоварване 2.4

С натоварване и висока скорост или само при висока скорост 2.6

 

Честно казано извънграда и особено в чужбина по хубави пътища с 2.4 - 2.6 ми е екстра, колата става много пъргава. А аз не карам бързо, комфортната ми скорост е 110 км/ч

Но в София гледам да карам 2.2, въпреки че 1.8 е най-комфортно. Но по-меката гума в някоя дупка по-лесно си отива.

 

 

А по-въпроса - не виждам как автомивката може да промени характеристиката на пружините и амортисьорите. Хайде да речем, че като се намокрят гумените втулки, но и това нещо не виждам как ще направи возията по-комфортна.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е въпрос на внушение, което е плод на промяна на налягането в гумата. Иначе аз помпя на 2,4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Привет и благодарско за мненията!

Помпя гумите на 2.1-2.2 (поне това показва манометъра на бензиностанцията).

Промяната във возията бе осезателна... мисля, че не е плод на внушение. Между другото, оттогава я усетих още няколко пъти и то все при влажно време, което ме навежда на мисълта за гумените втулки, за които спомена колегата по-горе. Нямам представа какви са тези втулки, но съм сигурен, че досега не са сменяни, а както знаем с времето гумата старее и с това губи еластичността си. Звучи ми логично при намокряне да става по-еластична... та, може би това е причината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колко помпаш гумите. Аз като я взех, човека преди мен я караше на 1.8 и возеше много приятно. На колата обаче пише 2.6 и стана лагерница. После прочетох че 2.6 е за много високи скорости и натоварена.

 

Нормално препоръчват 2.2

С натоварване 2.4

С натоварване и висока скорост или само при висока скорост 2.6

 

Честно казано извънграда и особено в чужбина по хубави пътища с 2.4 - 2.6 ми е екстра, колата става много пъргава. А аз не карам бързо, комфортната ми скорост е 110 км/ч

Но в София гледам да карам 2.2, въпреки че 1.8 е най-комфортно. Но по-меката гума в някоя дупка по-лесно си отива.

 

 

А по-въпроса - не виждам как автомивката може да промени характеристиката на пружините и амортисьорите. Хайде да речем, че като се намокрят гумените втулки, но и това нещо не виждам как ще направи возията по-комфортна.

 

Можеш ли да ми кажеш нещо повече за тези втулки? В смисъл, интересува ме какво да кажа в сервиза: "искам да ми смените ................. втулки"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

Преди няколко дни закарах колата на авто-мивка. Като я взех ми направи впечатление, че вози значително по-меко. Просто окачването обираше почти всички неравности на софийския асфалт... За съжаление на следващия ден возията си беше както преди - доста твърдичка.

Доколкото знам при Lancer-а няма възможност за промяна твърдостта на окачването...

Някой да е имал подобно преживяване или да знае нещо по въпроса?

......измил си мръсотията от амортесьорите и сега вози по меко..... :D

Не барай окачването , няма смисъл от смяна на втулки и тампони, просто си си внушил .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......измил си мръсотията от амортесьорите и сега вози по меко..... :D

Не барай окачването , няма смисъл от смяна на втулки и тампони, просто си си внушил .........

 

Ами, аз мислех на теб да се обадя за смяна на тези втулки, но щом казваш че няма смисъл, значи... няма смисъл

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...