Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Outlander 2.2 DiD вдига нивото на маслото


Препоръчано мнение

Здравейте,

Outlander 2013г 2.2 дизел, 150к.с на 240хил.км

Светна лампа DPF system service required.

При диагностикат излиза грешка за високо ниво на маслото. В самия филтър излиза, че има 1-2 грама сажди, тоест не е запушен.

Има ли колега, който е имал същия проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото на мотора предполагам,а на щека как е нивото?

На тия км най вероятно е запушен ДПФа.

Моята на 170 го запуши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, става въпрос за маслото на мотора. Нивото на щеката е над MAX, но е под X-са.

Как реши въпроса със запушения филтър?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса със запушения филтър беше решен радикално-физическо и софтуерно премахване.

А тоя мотор май не е френския или бъркам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не се вижда пушек даже след настъпване яко в баир,зад мен беше мой познат и го питах дали пуши,беше нощем и ако пушеше на фаровете се вижда най ясно.

НО,ауспуха ми е хром-никел и беше огледало отвътре преди махането на ФАПа,а после си е като на нормален дизел-леко има сажди.

Относно високото ниво на маслото при теб,ако колата се мъчи да преви регенерации,а ти си ги прекъснал с гасене на мотора ,то тогава се вдига нивото на маслото понеже допълнителното гориво впръскане при процеса на регенериране като изгасиш и се стича в картера,а то трябва да изгори,като пети такт нещо трябва да се получи.

Ако не е толкова много високо нивото оправя се с по продължително каране на обороти по магистрала примерно,за да се изпари нафтата.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Outlander 2013г 2.2 дизел, 150к.с на 240хил.км

Светна лампа DPF system service required.

При диагностикат излиза грешка за високо ниво на маслото. В самия филтър излиза, че има 1-2 грама сажди, тоест не е запушен.

Има ли колега, който е имал същия проблем?

....когато сменявате маслото на мотора, ресетвате ли системата? Ако не, значи ще ви се повишава маслото и това не е изобщо безобидно.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако грешката за маслото е P252F (най-вероятно) няма да изчезне с ресет от инфо бутона, а след като се смени маслото или леко се източи през M.U.T.-III се отива в меню Special Functions > Initialization > Engine Oil Exchange Service и се натиска бутон Initialization.

Лампата за маслото ще изчезне от екрана на автомобила, но ако не е изчезнала при четене на грешките вече ще може да се изтрие и няма да се появи отново (поне до следващата нормална регенерация - при активна грешка P252F автоматичната регенерация се спира от компютъра до изчистването ѝ).

След това се направи принудителна регенерация на място.

 

Докато сте закачили диагностиката може да проверите и работата на EGR клапана (позицията) от меню Live Data

 

Първи собственик ли сте? Дали не е занулявно преди нивото на саждите (уж се казва на компютъра, че DPF-ът е сменен и връща нивата на 0?).

Редактирано от Emil76
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен е изключена тази система. В менюто излиза OFF и символ гаечен ключ...

....не ме разбрахте, това ,какво показва на таблото е друго....трябва да се влезе с тестер в ЕКУ-то на мотора и там има в едно от подменютата опция за нулиране на индексите при смяна на маслото ,по този начин ЕКУ-то ще знае когато регенерира ДПФ ,колко нафта има в маслото на мотора.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите на всички!

Опитах се да върна сервизния интервал в таблото, но излизат няколко опции: EU10, EU11, NAS, GCC и други.

Коя трябва да избера или да отида в сервиз на Mitsubishi за тази услуга?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В ръководството пише за твоя двигател EU10, а за всички останали EU11

 

Като цяло EU10 (преди EU1) е на всеки изминати 15.000км или 12 месеца, а EU11 (преди EU2) - на всеки 20.000 или 12 месеца. Така или иначе дори 15 хиляди за нашите пътища и гориво си е бая, а какво остава за 20.000км...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направих го на EU10, но при мен излиза 14800km/99месеца

......продължаваш да не разбираш.....това, което правиш ,няма нищо общо с това, което трябва да се направи.....най добре е да отидеш в сервиз на Мицубиши или такъв, в който знаят за какво става въпрос....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках само да изкарам тази настройка на таблото за моя информация. Иначе разбрах за нулирането на данните в ЕКУ-то. При следваща смяна на маслото, изрично ще питама в сервиза, дали и там са ги нулирали, освен на таблото. Благодаря за информацията, беше ми от полза, защото бях на път за отстраняване на DPF-a, а изобщо не ми се иска.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При нулиране на ASX 1.8 4N13 ми излезе следваща смяна след 65000 км и 25 месеца , въпреки че в сервиз на Мицубиши ми го бяха направили на 15000.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на таблото при мен реално не занулява, а прескача... например ако съм на интервал 15.000км и 12месеца, но съм "пресрочил" с 3000км и 3 месеца, сменя маслото тогава и направя "CLEAR" от таблото, след това ще виждам, че до следваща инспекция ще остават 12.000км и 9 месеца, защото дори да свети лампата и да показва само тирета за пропуснато обслужване, то си продължава да брои до следващото заложено в компютъра. Ако направя повторно Clear, ще показва 27.000км и 21 месеца и т.н.

 

В обратния случай, ако съм на същия интервал (15.000 и 12 месеца) и реша да сменя по-рано, например на 10.000км и след 8 месеца, на таблото преди да пипам нещо ще пише, че до следваща инспекция остават 5.000км и 4 месеца. След CLEAR периодът до следващото напомняне вече ще е 20.000км и 16 месеца. (15.000/12 + оставащите 5000/4), а няма да се занули и да започне да брои обратно от зададения интервал 15.000/12м

 

В сервизното упътване e посочено на грешното място, че може да се направи REMINDER RESET (зануляване) не само с тестера, а и от таблото. Реално това от таблото се води NEXT SCHEDULE REMINDER CANCEL (отмяна).

 

Аз съм изключил изобщо тези напомняния (на OFF), защото ме дразнят и си се подсещам по други начини, но зануляване (RESET) май може да се направи само с тестер - от таблото единствено може да се върне последно оставащия период, ако е прескочен по погрешка (става с избирането на различен интервал и връщането на предния, примерно EU1 > EU2 > EU1)

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали е удачно да използвам добавка за DPF, която се сипва в резервоара на всеки 5000km.? В упътването на добавката, пише че може да се използва за всички видове DPF, с изключение на тези, които използват AdBlue.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...