Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

tokata

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

tokata's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. В Балкан Стар не ми казаха кода на грешката. Проблем с волана нямам, но когато даде тази грешка, волана не се заключва при гасене на двигателя и от там се активира фабричния имобилайзер и автомобила не може да запали впоследствие. С безключово палене е автомобила, ако има значение.
  2. Здравейте, светна лампата "IMMOBILIZER SYSTEM SERVICE REQUIRED", автомобила е дизелов Outlander 2013г. След диагностика в Балкан Стар, казаха че има записана грешка за модула, който заключва волана. Цената на модула е 1000лв., отделно смяната... Дали има алтернатива на този модул или само оригинален трябва?
  3. А дали е удачно да използвам добавка за DPF, която се сипва в резервоара на всеки 5000km.? В упътването на добавката, пише че може да се използва за всички видове DPF, с изключение на тези, които използват AdBlue.
  4. Исках само да изкарам тази настройка на таблото за моя информация. Иначе разбрах за нулирането на данните в ЕКУ-то. При следваща смяна на маслото, изрично ще питама в сервиза, дали и там са ги нулирали, освен на таблото. Благодаря за информацията, беше ми от полза, защото бях на път за отстраняване на DPF-a, а изобщо не ми се иска. Поздрави!
  5. Направих го на EU10, но при мен излиза 14800km/99месеца
  6. Благодаря за отговорите на всички! Опитах се да върна сервизния интервал в таблото, но излизат няколко опции: EU10, EU11, NAS, GCC и други. Коя трябва да избера или да отида в сервиз на Mitsubishi за тази услуга?
  7. При мен е изключена тази система. В менюто излиза OFF и символ гаечен ключ...
  8. Мотора е японски, ако не бъркам кода е 4N14. Пуши ли много след отстраняването на DPF-a?
  9. Да, става въпрос за маслото на мотора. Нивото на щеката е над MAX, но е под X-са. Как реши въпроса със запушения филтър?
  10. Здравейте, Outlander 2013г 2.2 дизел, 150к.с на 240хил.км Светна лампа DPF system service required. При диагностикат излиза грешка за високо ниво на маслото. В самия филтър излиза, че има 1-2 грама сажди, тоест не е запушен. Има ли колега, който е имал същия проблем?
  11. Въпросния Outlander е на 230к км, купен нов от БГ. Когато беше на 200к питах в сервиза на Митсубиши на ул. Резбарска 5 и отговора беше, че няма нужда от смяна. Ако се наложи смяна (например ако се разтегне веригата) щяло да светне грешка и чак тогава трябва да се смени, което тогава доста ме учуди. Каква е приблизително цената за смяната?
  12. Здравейте, на какъв интервал се сменя ангренажната верига на дизелов Outlander 3? Мотора е 2,2 DiD, 150 k.c
  13. Върху тубата на Mitsubishi Diamond Evolution 5W-30 няма изписана дата на производство, а само някакъв код (Batch). Конкретно на дадената туба пише: "Batch: 101949402.466 0173 Made in Germany" Има ли начин, чрез този код да се разбере датата на производство?
  14. Здравейте, един въпрос към собствениците на Outlander, които са преминали от 225/55 R18 на 215/70 R16. Има ли разлика в комфорта и в стабилността? Визуално като гледам някой Outlander с 215/70 R16, предполагам, че много ще се люлее в завоите. Гумите изглеждат доста високи. От друга страна би трябвало да е стабилен, след като фабрично му дават този размер.
×
×
  • Създаване...