tokata Публикувано 21 септември 2020 Сподели Публикувано 21 септември 2020 Здравейте, Outlander 2013г 2.2 дизел, 150к.с на 240хил.кмСветна лампа DPF system service required.При диагностикат излиза грешка за високо ниво на маслото. В самия филтър излиза, че има 1-2 грама сажди, тоест не е запушен.Има ли колега, който е имал същия проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 септември 2020 Сподели Публикувано 21 септември 2020 Маслото на мотора предполагам,а на щека как е нивото?На тия км най вероятно е запушен ДПФа.Моята на 170 го запуши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 22 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2020 Да, става въпрос за маслото на мотора. Нивото на щеката е над MAX, но е под X-са.Как реши въпроса със запушения филтър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 септември 2020 Сподели Публикувано 22 септември 2020 Въпроса със запушения филтър беше решен радикално-физическо и софтуерно премахване.А тоя мотор май не е френския или бъркам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 22 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2020 Мотора е японски, ако не бъркам кода е 4N14. Пуши ли много след отстраняването на DPF-a? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 септември 2020 Сподели Публикувано 22 септември 2020 (редакция) Ами не се вижда пушек даже след настъпване яко в баир,зад мен беше мой познат и го питах дали пуши,беше нощем и ако пушеше на фаровете се вижда най ясно.НО,ауспуха ми е хром-никел и беше огледало отвътре преди махането на ФАПа,а после си е като на нормален дизел-леко има сажди.Относно високото ниво на маслото при теб,ако колата се мъчи да преви регенерации,а ти си ги прекъснал с гасене на мотора ,то тогава се вдига нивото на маслото понеже допълнителното гориво впръскане при процеса на регенериране като изгасиш и се стича в картера,а то трябва да изгори,като пети такт нещо трябва да се получи.Ако не е толкова много високо нивото оправя се с по продължително каране на обороти по магистрала примерно,за да се изпари нафтата. Редактирано 22 септември 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 22 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2020 Благодаря за отговорите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 септември 2020 Сподели Публикувано 24 септември 2020 (редакция) Здравейте, Outlander 2013г 2.2 дизел, 150к.с на 240хил.кмСветна лампа DPF system service required.При диагностикат излиза грешка за високо ниво на маслото. В самия филтър излиза, че има 1-2 грама сажди, тоест не е запушен.Има ли колега, който е имал същия проблем?....когато сменявате маслото на мотора, ресетвате ли системата? Ако не, значи ще ви се повишава маслото и това не е изобщо безобидно..... Редактирано 24 септември 2020 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 24 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2020 При мен е изключена тази система. В менюто излиза OFF и символ гаечен ключ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil76 Публикувано 25 септември 2020 Сподели Публикувано 25 септември 2020 (редакция) Ако грешката за маслото е P252F (най-вероятно) няма да изчезне с ресет от инфо бутона, а след като се смени маслото или леко се източи през M.U.T.-III се отива в меню Special Functions > Initialization > Engine Oil Exchange Service и се натиска бутон Initialization.Лампата за маслото ще изчезне от екрана на автомобила, но ако не е изчезнала при четене на грешките вече ще може да се изтрие и няма да се появи отново (поне до следващата нормална регенерация - при активна грешка P252F автоматичната регенерация се спира от компютъра до изчистването ѝ). След това се направи принудителна регенерация на място. Докато сте закачили диагностиката може да проверите и работата на EGR клапана (позицията) от меню Live Data Първи собственик ли сте? Дали не е занулявно преди нивото на саждите (уж се казва на компютъра, че DPF-ът е сменен и връща нивата на 0?). Редактирано 25 септември 2020 от Emil76 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2020 Сподели Публикувано 25 септември 2020 При мен е изключена тази система. В менюто излиза OFF и символ гаечен ключ.......не ме разбрахте, това ,какво показва на таблото е друго....трябва да се влезе с тестер в ЕКУ-то на мотора и там има в едно от подменютата опция за нулиране на индексите при смяна на маслото ,по този начин ЕКУ-то ще знае когато регенерира ДПФ ,колко нафта има в маслото на мотора..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 26 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2020 Благодаря за отговорите на всички! Опитах се да върна сервизния интервал в таблото, но излизат няколко опции: EU10, EU11, NAS, GCC и други. Коя трябва да избера или да отида в сервиз на Mitsubishi за тази услуга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil76 Публикувано 26 септември 2020 Сподели Публикувано 26 септември 2020 В ръководството пише за твоя двигател EU10, а за всички останали EU11 Като цяло EU10 (преди EU1) е на всеки изминати 15.000км или 12 месеца, а EU11 (преди EU2) - на всеки 20.000 или 12 месеца. Така или иначе дори 15 хиляди за нашите пътища и гориво си е бая, а какво остава за 20.000км... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 26 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2020 Направих го на EU10, но при мен излиза 14800km/99месеца Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2020 Сподели Публикувано 26 септември 2020 Направих го на EU10, но при мен излиза 14800km/99месеца......продължаваш да не разбираш.....това, което правиш ,няма нищо общо с това, което трябва да се направи.....най добре е да отидеш в сервиз на Мицубиши или такъв, в който знаят за какво става въпрос.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 26 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2020 Исках само да изкарам тази настройка на таблото за моя информация. Иначе разбрах за нулирането на данните в ЕКУ-то. При следваща смяна на маслото, изрично ще питама в сервиза, дали и там са ги нулирали, освен на таблото. Благодаря за информацията, беше ми от полза, защото бях на път за отстраняване на DPF-a, а изобщо не ми се иска.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 26 септември 2020 Сподели Публикувано 26 септември 2020 При нулиране на ASX 1.8 4N13 ми излезе следваща смяна след 65000 км и 25 месеца , въпреки че в сервиз на Мицубиши ми го бяха направили на 15000. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 26 септември 2020 Сподели Публикувано 26 септември 2020 (редакция) Това на таблото при мен реално не занулява, а прескача... например ако съм на интервал 15.000км и 12месеца, но съм "пресрочил" с 3000км и 3 месеца, сменя маслото тогава и направя "CLEAR" от таблото, след това ще виждам, че до следваща инспекция ще остават 12.000км и 9 месеца, защото дори да свети лампата и да показва само тирета за пропуснато обслужване, то си продължава да брои до следващото заложено в компютъра. Ако направя повторно Clear, ще показва 27.000км и 21 месеца и т.н. В обратния случай, ако съм на същия интервал (15.000 и 12 месеца) и реша да сменя по-рано, например на 10.000км и след 8 месеца, на таблото преди да пипам нещо ще пише, че до следваща инспекция остават 5.000км и 4 месеца. След CLEAR периодът до следващото напомняне вече ще е 20.000км и 16 месеца. (15.000/12 + оставащите 5000/4), а няма да се занули и да започне да брои обратно от зададения интервал 15.000/12м В сервизното упътване e посочено на грешното място, че може да се направи REMINDER RESET (зануляване) не само с тестера, а и от таблото. Реално това от таблото се води NEXT SCHEDULE REMINDER CANCEL (отмяна). Аз съм изключил изобщо тези напомняния (на OFF), защото ме дразнят и си се подсещам по други начини, но зануляване (RESET) май може да се направи само с тестер - от таблото единствено може да се върне последно оставащия период, ако е прескочен по погрешка (става с избирането на различен интервал и връщането на предния, примерно EU1 > EU2 > EU1) Редактирано 26 септември 2020 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokata Публикувано 27 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2020 А дали е удачно да използвам добавка за DPF, която се сипва в резервоара на всеки 5000km.? В упътването на добавката, пише че може да се използва за всички видове DPF, с изключение на тези, които използват AdBlue. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.