ginger Публикувано 17 септември 2007 Сподели Публикувано 17 септември 2007 Здравейте, отскоро имам Мицубиши спейс стар проезведено през октомври 1999 г., 1.3, бензин. Съединителят ми отделя малко високо, не знам дали това е характерно за този вид кола. Някои ми казват, че е за смяна, други, че нищо му няма. Не знам какво да предприема, предвид това, че скоростите сменят нормално, тоест засега няма признаци за проблеми със съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kakaov Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Млад шофьор съм и неразбирам от коли, но моята е същата кола и пак е с висок съединител. Някой ми каза, че след определено износване на съединителя се повдига и могат да се изкарат още около 10 000 км (не съм сигурен за тази цифра) до износване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Ако колата не ви дава ядове ...просто си караите :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ginger Публикувано 19 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2007 Млад шофьор съм и неразбирам от коли, но моята е същата кола и пак е с висок съединител. Някой ми каза, че след определено износване на съединителя се повдига и могат да се изкарат още около 10 000 км (не съм сигурен за тази цифра) до износване.[/quote То и аз съм млад шофьор, понеже не съм карала от цели 10 год. Както и да е. Казаха ми, че съединителят би трябвало да изкара едно поне 300 000 км, а моята кола не е на толкова. И понеже чух противоречиви мнения, започнах да се чудя. В същото време имам един колега с Мицубиши Лансър и той ми каза, че и неговият съединител е малко висок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 А виж за 300000 хиляди.....малко са те послъгали :icon_blush: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 300 000 ако се возиш предимно по магистрали на 5-та Съединителя на старата ми кола се строши на около 290 000 , но от тях поне 150 000 са по магистралите. Висок съединител не винаги е = на съединител за смяна , но трябва да го погледне човек , който разбира . Разрови форума и ще откриеш правилните хора и сервизи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ginger Публикувано 19 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2007 300 000 ако се возиш предимно по магистрали на 5-та Съединителя на старата ми кола се строши на около 290 000 , но от тях поне 150 000 са по магистралите. Висок съединител не винаги е = на съединител за смяна , но трябва да го погледне човек , който разбира . Разрови форума и ще откриеш правилните хора и сервизи Значи майсторът, който ми сменя филтрите, ремъка и маслото ми каза, че този съединител бил саморегулиращ се и така от гледане не можело да се каже дали е за смяна.Я ми кажи като ти се счупи съединителят имаше ли последици за други части на колата, че нашият шофьор само ме плаши... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Значи майсторът, който ми сменя филтрите, ремъка и маслото ми каза, че този съединител бил саморегулиращ се и така от гледане не можело да се каже дали е за смяна.Я ми кажи като ти се счупи съединителят имаше ли последици за други части на колата, че нашият шофьор само ме плаши...Глупости, ...............мога да ти го оправя съединителя ако искаш............ :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 Значи майсторът, който ми сменя филтрите, ремъка и маслото ми каза, че този съединител бил саморегулиращ се и така от гледане не можело да се каже дали е за смяна.Я ми кажи като ти се счупи съединителят имаше ли последици за други части на колата, че нашият шофьор само ме плаши...Моят го строши родителското тяло при неясни обстоятелства (вече съм свикнал) , но резултатът беше , че скоростния лост се движеше нормално всякаш включва предавките , но ефект - никакъв . Последиците - 160 лв за нов съединител = нищо страшно , но и колата е тип - low-cost за поддръжка , за :mitsu-smiley: ще е по-различна цифрата Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ginger Публикувано 20 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2007 Глупости, ...............мога да ти го оправя съединителя ако искаш............ :icon_dance: Миии...как ще стане тази работа като е саморегулиращ се. Доколкото разбирам не се оправя, а направо се сменя.Всъщност ти любителски или професионално оправяш съединители? ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ginger Публикувано 20 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2007 Моят го строши родителското тяло при неясни обстоятелства (вече съм свикнал) , но резултатът беше , че скоростния лост се движеше нормално всякаш включва предавките , но ефект - никакъв . Последиците - 160 лв за нов съединител = нищо страшно , но и колата е тип - low-cost за поддръжка , за :mitsu-smiley: ще е по-различна цифрата Успех ! Е, то ако се стигне до смяна, скъп или евтин, ще трябва да го сменям. По-добре нищо да му няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 Разбира се , че е най-добре нищо да му няма. P.S "Аз бих отишъл при DJ-ея да го види преди да се мятам в някакви могъщи разходи " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 ...Всъщност ти любителски или професионално оправяш съединители? ) :mitsu-smiley: ...майсторски :first: . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 Значи майсторът, който ми сменя филтрите, ремъка и маслото ми каза, че този съединител бил саморегулиращ се и така от гледане не можело да се каже дали е за смяна.Я ми кажи като ти се счупи съединителят имаше ли последици за други части на колата, че нашият шофьор само ме плаши... По височината на педала може да се съди за настройката на самия педал (височината е описана в книжката на колата) а по твърдостта му за хидравликата която движи съединителя, но мисля че не е индикация за статуса на самия диск. Ако отделя, ако залепя, ако не ръмжат скорости при смяна, ако не приплъзва, ако не шуми, какво те тормози тогава? Ето примерно при моя на Каризма при първо пускане сутрин има вече нещо като вибриращо приплъзване (първото ми тръгване е по силен наклон нагоре), което изчезва на второто натискане. Може би се събира нещо на дисковете през нощта, конденз, масло (което е друг проблем) или просто е за смяна. Ей това е потенциален проблем. Но педалът си е все така на старата позиция с еднаква твърдост. Мисля че не си свикнала на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 Миии...как ще стане тази работа като е саморегулиращ се. Доколкото разбирам не се оправя, а направо се сменя.Всъщност ти любителски или професионално оправяш съединители? )Ако съм на теб - ще се възползвам, едва ли някой знае повече за :mitsu-smiley: от DJ. каквото и да му има - ще разбере - дори да е за смяна - или не - ще знаеш и ще си сигурен, че аман от пишман майстори, може спокойно беля да ти отворят! тук случаят не е такъв! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ginger Публикувано 20 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2007 Ако съм на теб - ще се възползвам, едва ли някой знае повече за :mitsu-smiley: от DJ. каквото и да му има - ще разбере - дори да е за смяна - или не - ще знаеш и ще си сигурен, че аман от пишман майстори, може спокойно беля да ти отворят! тук случаят не е такъв!Е, щом го препоръчваш ще се възползвам при първа възможност. Нали знаеш, че ние българите умираме да даваме съвети, та покрай съветите на едни да го сменям, а на други да не го пипам, съвсем се обърках. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 28 септември 2007 Сподели Публикувано 28 септември 2007 Значи, по принцип при всички Спейс Стар модеили от 1999 до 2001 (за други не мога да говоря) педалът на съединителя е доста високо (към 17 см от пода в отпуснато състояние и 5 см при напълно натиснато). Лично аз недоумявам защо е направено така, адски неудобно е, защото човек трябва да си вдига крака много повече и постоянно закача педала. Не е саморегулиращ се, както някой ти е казал. На мен също DJ Tymbi ми го урегулира, като го свали с тези 5 см, така че вече няма луф до земята при натискане и е изравнен с другите 2 педала в отпуснато състояние. Много по-удобно е, чак се чудя как съм карал досега с толкова висок съединител... Но като цяло това е нормално за колата, така е по спецификация. На съединителят нищо му няма и не е за смяна. Но според мен обаче самият факт, че ти прави впечатление, е достатъчен, за да се възползваш от услугите на DJ-я Според мен ще се изненадаш, когато педалът се свали малко по-надолу Много по-удобно е, свиква се за 2 дни. Забравих да спомена, че моят автомобил е абсолютно същия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ginger Публикувано 30 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2007 Значи, по принцип при всички Спейс Стар модеили от 1999 до 2001 (за други не мога да говоря) педалът на съединителя е доста високо (към 17 см от пода в отпуснато състояние и 5 см при напълно натиснато). Лично аз недоумявам защо е направено така, адски неудобно е, защото човек трябва да си вдига крака много повече и постоянно закача педала. Не е саморегулиращ се, както някой ти е казал. На мен също DJ Tymbi ми го урегулира, като го свали с тези 5 см, така че вече няма луф до земята при натискане и е изравнен с другите 2 педала в отпуснато състояние. Много по-удобно е, чак се чудя как съм карал досега с толкова висок съединител... Но като цяло това е нормално за колата, така е по спецификация. На съединителят нищо му няма и не е за смяна. Но според мен обаче самият факт, че ти прави впечатление, е достатъчен, за да се възползваш от услугите на DJ-я Според мен ще се изненадаш, когато педалът се свали малко по-надолу Много по-удобно е, свиква се за 2 дни. Забравих да спомена, че моят автомобил е абсолютно същия.Много ти благодаря за изчерпателната информация. Аз вече свикнах със съединителя, но разбира се, би било по-добре да е по-нисък, коментирахме с един колега, че при по-висок съединител на наклон има опасност да се изнесеш по-бавно. Тоест подаваш газ, но нали и съединителят трябва да се вдигне до определена височина, за да тръгне колата.Браво на DJ-я, толкова хора го гледаха моя и никой не можа да познае, че може и да се регулира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2007 Сподели Публикувано 30 септември 2007 Много ти благодаря за изчерпателната информация. Аз вече свикнах със съединителя, но разбира се, би било по-добре да е по-нисък, коментирахме с един колега, че при по-висок съединител на наклон има опасност да се изнесеш по-бавно. Тоест подаваш газ, но нали и съединителят трябва да се вдигне до определена височина, за да тръгне колата.Браво на DJ-я, толкова хора го гледаха моя и никой не можа да познае, че може и да се регулира.Важното е че си решил проблема...........Не е важно при колко хора ще отидеш , важното е да отидеш при точния човек :icon_dance: А и възможността да ти се почупи колата като ходиш при 100 човека е много по голяма ........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.