sando Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 :hi: :hi: :worthy: Браво много добре е станало :respect: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay ruskov Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 хубавичко е станало :} Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Сега и едни такива стопове и..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 10 януари 2008 Сподели Публикувано 10 януари 2008 С тия стопове според мен ще е бая шукаритетно т.е. отива към кич,така е перфектна. Kакто не ми харесват- на мен лично, какъвто и да било оптичен тунинг -доста се изменя чара на колатА и се сменят линиите.Остава двигатела да е с едно "Т" и едва ли ще има по стилна и впечатляваща кола в България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 10 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2008 Стопчетата са готини, ама ще струват 1000-2000 лв да се направят и не си заслужава засега. Аз от почти 1 година имам стопчета като на американските еклипси, ама още ги чакам :( Днес дойдоха Chrome Intake + K&N High Flow Air Filter и един комплект полиуретанови тампони за двигателя Скоро ще ги сложа + снимки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAKA Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Лелее тия стопове си ги бива много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2008 Днес смених тампоните на двигателя. Новите са Protane - полиуретанови. Спортни са (червени) :giggle: :lol: Част от тампоните са добавки към оригиналните, но за съжаление единият от тях беше станал на пастет. Слава богу в сервиза имаше един 1G Eagle Talon GSX без двигател. Ta взехме от него тампонът, който е като нов и така за 30 кинта се уредих с тампон, който чисто нов е около 200 лв :icon_dance: Карал съм само 10 км с тях, но мога да кажа следното: комфортът се намали драстично при ниските обороти. Цялата кола се тресе докато не се качат 1300-1500 оборота. Звукът от гърнето в ниските обороти затихна (явно е елиминиран резонанс някакъв). Това са отрицателните ефекти. Положителните: супер яко "съприкосновение" с мотора. Просто сега се усеща много по-истински и осезаемо. По-добре се "сливаш" с него - супер!!! Другото - не помръдва. Като отворя капака е закован на място и изобщо не се движи. Преди се виждаше как се мърда - сега е като замръзнал! Адски здрави, при махнат някой от тампоните, другите държат мотора да не помръдва... Изобщо като заключение - препоръчвам на хора, които искат колите им да се усещат по-добре, които обичат по-спортно каране, каране на писта и държат най-доброто за двигателите си. За хора, които обичат комфорт да си търсят гумени... http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/protane_motor_mounts.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/protane%20motor%20mounts/IMG_8218.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/protane%20motor%20mounts/IMG_8224.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/protane%20motor%20mounts/IMG_8225.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/protane%20motor%20mounts/IMG_8229.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/protane%20motor%20mounts/IMG_8232.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/protane%20motor%20mounts/IMG_8233.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 20 януари 2008 Сподели Публикувано 20 януари 2008 Колко ти излезнаха тампоните ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2008 80$ с доставката и както написах 30 лв за един от оригиналните ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 31 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2008 Вече съм спортен тип! Цял филтър си имам Хеед ауто ми избиха зъбите откъм цена, ама работата им бе перфектна! Страхотно изпълнение! http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/KN%20high%20flow%20air%20filter/IMG_8239.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/KN%20high%20flow%20air%20filter/IMG_8238.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/KN%20high%20flow%20air%20filter/IMG_8236.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/eclipse%20misc%20upgrades/KN%20high%20flow%20air%20filter/IMG_8237.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Вземи си събери един турбомотор, де! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 1 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Опитвам се да събера достатъчно пари...ако имах вариант да си взема от щатите директно един мотор от еклипс нямаше ич да се церемоня :( А и ще ми трявба бая помощ от вас, колеги. Не разбирам толкова детайлно нещата - само общите работи. В момента чета vfaq.com - от корица до корица минал съм на половината въпроси за начинаещи и съм на aftermarket upgrades Още 1-2 месеца и ще съм го изял целия после почвам shaw.ca, след това да се пообразовам малко в детайли за турбините и турбинирането - да знам какви параметри да гледам за всяка една част, която купувам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 4 февруари 2008 Сподели Публикувано 4 февруари 2008 Карай си я атмосферна и не си товари нервите с турбиниране и т.н., освен ако не възнамеряваш да ходиш по гонки.Всеки си преценява, но това е сериозно начинание и ако не се направи кадърно (т.е. с достатъчно пари и опит), крайния резултат е от лош до катастрофален За тези пари си намери турбо мотор с електроника, после се ъпгрейдвадоста по-лесно отколкото атмосферния за да достигнеш желания пърформанс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 6 февруари 2008 Сподели Публикувано 6 февруари 2008 Карай си я атмосферна и не си товари нервите с турбиниране и т.н., освен ако не възнамеряваш да ходиш по гонки.Всеки си преценява, но това е сериозно начинание и ако не се направи кадърно (т.е. с достатъчно пари и опит), крайния резултат е от лош до катастрофален За тези пари си намери турбо мотор с електроника, после се ъпгрейдвадоста по-лесно отколкото атмосферния за да достигнеш желания пърформанс Аз изобщо не съм му казвал да турбинира нищо. Разбира се че трябва фабричен да си вземе, иначе ненужни главоболия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2008 една интересна снимка. Обръщам дирекцията на колата. Но не от ляв на десен волан, ами от преден към заден :D Вече е в багажника :D http://i194.photobucket.com/albums/z299/CynepMEH/4g63%206-bolt/IMG_2949.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 Представяш ли си - застигате някакъв Еклипс на заден и те задминава :icon_dance: това ще е истински шок, да те задминат на задна :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2008 разбира се...така колата става от предно със задно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.