atanas atanasov Публикувано 30 ноември 2019 Сподели Публикувано 30 ноември 2019 (редакция) Здравейте, преди седмица ми светна лампата на чека, ходих на диагностика и се оказа че има проблем - "цилиндър четири има не добро запалване, прекъсва Р0304" . Смених свещите с други, но не са нови, зачестихме грешката и всичко ОК. Да ама не, след 100 -150 км. отново светна чека и так същата грешка. Днес разменихме бобините на първи и четвърти цилиндър. Ще покарам малко и ще видим дали пак ще се активира чека. Ако някои е имал подобен проблем, ще съм му благодарен да сподели как го е решил. Колата пали добре, върви, не гуми мощност, не тресе двигател. Но върви предимно на газ, в момента е на 222 030 км. Редактирано 30 ноември 2019 от atanas atanasov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 30 ноември 2019 Сподели Публикувано 30 ноември 2019 Нови свещи като за начало, сменил си свещите с какви? Ползвани на може би повече километри от твоите... Ако и с новите не се оправи, проверка компресията на всички цилиндри и проверка/чистене на инжектори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 30 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2019 Да свещите са стари, но възможно ли е от бобините да идва проблема. Колата върви на газ, но прави грешката само на бензин, сутрин като не е загряла и още не е обърнала на газ. Възможно ли е да дава проблем от газовия компютър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 30 ноември 2019 Сподели Публикувано 30 ноември 2019 Едва ли е от бобините, първите заподозряни са свещите. Задължително иридиеви слагаш - NGK или Denso.Може да си запушил бензиновите инжектори, щом не се ползват постоянно. Може и от газта да е, но свещите ти така или иначе са за смяна след толкова много км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 2 декември 2019 Сподели Публикувано 2 декември 2019 Бих те посъветвал, дори и да нямаш проблем, да покарваш на бензин и да сипваш добавка за почистване на бензинови инжектори. Според мен много добра работа върши Bardhal 6in1 cleaner.И както е казал колегата LiX за свещите - " Задължително иридиеви слагаш - NGK или Denso." Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jik Публикувано 5 януари 2020 Сподели Публикувано 5 януари 2020 Здравейте и от мен,аз имах подобен проблем, който се оказа от спукана мембрана на газовото устройство. Колата си върво добре, ама сутрин трудно палеше (когато спре двигателя за по-дълго се пълни колектора с останалата газ от газовото). Та когато запаля колата веднага светваше чека на колата. Провери си газовото. Моето е BRC - казаха ми от сервиза, че около 60-70 хил. км издържали мембраните на изпарителя. Смених ги и нямам проблем, поне засега (бях минал 90 хил.км)Също така, да отбележя, че този двигател не е направен да се кара само на газ, провери си компресията на цилиндрите, може да има наченки за намаляла компресия, т.е. някой от изпускателните клапани може да предава фронта.... ПоздравиЖивко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 6 януари 2020 Сподели Публикувано 6 януари 2020 Също така, да отбележя, че този двигател не е направен да се кара само на газ, провери си компресията на цилиндрите, може да има наченки за намаляла компресия, т.е. някой от изпускателните клапани може да предава фронта.... ПоздравиЖивко По отношение на газификация, бих посъветвал да се слагат само качествени газови инжекциони, което значи бърза рейка с надежден произход на доказан производител, инжектори само качествени, OBD комуникация, компютър и софтуер също без компромис. И най-важното механик, който е много наясно, как да се настрои. Ако след 200 - 300 км трябва да се върнете, за да започне пренастройване, значи в сервиза не знаят какви компоненти да ви подберат и какви настройки да направят. с поставянето на газов инжекцион и каране на газ, жълтата лампа за грешка не трябва да светва никога. Ако светне, значи работата е ясна, оплескана е работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.