Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Лансър X бензин 1,8 143 коня, 2008 година


atanas atanasov

Препоръчано мнение

Здравейте, преди седмица ми светна лампата на чека, ходих на диагностика и се оказа че има проблем - "цилиндър четири има не добро запалване, прекъсва Р0304" . Смених свещите с други, но не са нови, зачестихме грешката и всичко ОК. Да ама не, след 100 -150 км. отново светна чека и так същата грешка. Днес разменихме бобините на първи и четвърти цилиндър. Ще покарам малко и ще видим дали пак ще се активира чека.

Ако някои е имал подобен проблем, ще съм му благодарен да сподели как го е решил. Колата пали добре, върви, не гуми мощност, не тресе двигател. Но върви предимно на газ, в момента е на 222 030 км.

Редактирано от atanas atanasov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нови свещи като за начало, сменил си свещите с какви? Ползвани на може би повече километри от твоите...

Ако и с новите не се оправи, проверка компресията на всички цилиндри и проверка/чистене на инжектори.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да свещите са стари, но възможно ли е от бобините да идва проблема. Колата върви на газ, но прави грешката само на бензин, сутрин като не е загряла и още не е обърнала на газ. Възможно ли е да дава проблем от газовия компютър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е от бобините, първите заподозряни са свещите. Задължително иридиеви слагаш - NGK или Denso.Може да си запушил бензиновите инжектори, щом не се ползват постоянно. Може и от газта да е, но свещите ти така или иначе са за смяна след толкова много км.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал, дори и да нямаш проблем, да покарваш на бензин и да сипваш добавка за почистване на бензинови инжектори. Според мен много добра работа върши Bardhal 6in1 cleaner.

И както е казал колегата LiX за свещите - " Задължително иридиеви слагаш - NGK или Denso."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте и от мен,

аз имах подобен проблем, който се оказа от спукана мембрана на газовото устройство. Колата си върво добре, ама сутрин трудно палеше (когато спре двигателя за по-дълго се пълни колектора с останалата газ от газовото). Та когато запаля колата веднага светваше чека на колата. Провери си газовото. Моето е BRC - казаха ми от сервиза, че около 60-70 хил. км издържали мембраните на изпарителя. Смених ги и нямам проблем, поне засега (бях минал 90 хил.км)

Също така, да отбележя, че този двигател не е направен да се кара само на газ, провери си компресията на цилиндрите, може да има наченки за намаляла компресия, т.е. някой от изпускателните клапани може да предава фронта....

 

Поздрави

Живко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Също така, да отбележя, че този двигател не е направен да се кара само на газ, провери си компресията на цилиндрите, може да има наченки за намаляла компресия, т.е. някой от изпускателните клапани може да предава фронта....

 

Поздрави

Живко

 

По отношение на газификация, бих посъветвал да се слагат само качествени газови инжекциони, което значи бърза рейка с надежден произход на доказан производител, инжектори само качествени, OBD комуникация, компютър и софтуер също без компромис. И най-важното механик, който е много наясно, как да се настрои. Ако след 200 - 300 км трябва да се върнете, за да започне пренастройване, значи в сервиза не знаят какви компоненти да ви подберат и какви настройки да направят. с поставянето на газов инжекцион и каране на газ, жълтата лампа за грешка не трябва да светва никога. Ако светне, значи работата е ясна, оплескана е работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...