Dido_pld Публикувано 30 октомври 2019 Сподели Публикувано 30 октомври 2019 Здравейте, Колата е аутлендър 2.0 136к . Днес при палене забелязах , че не държи високи обороти. След известно каране из града , колата загря, но започна да държи високи обороти . 1100, 1200....там някъде . За капак светна и чека :( . Не мога да разбера чека свързан ли е с оборотите или е отделен проблем. Да кажа само че колата е купена преди две седмици , така че очаквам всичко .... Някакви идеи и предложения ? Някой имал ли е подобен проблем . Все още няма газ и се кара само на бензин... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 5 ноември 2019 Сподели Публикувано 5 ноември 2019 При мен беше от TPS-a, Пламен го настрои и държи перфектни обороти. Но без диагностика е стрелба в тъмното... Първо си прочети какво дава чека. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_pld Публикувано 12 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2019 (редакция) При мен беше от TPS-a, Пламен го настрои и държи перфектни обороти. Но без диагностика е стрелба в тъмното... Първо си прочети какво дава чека. Даде грешка P0505. Как разбрахте че е от TPS? Редактирано 12 ноември 2019 от Dido_pld Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 13 ноември 2019 Сподели Публикувано 13 ноември 2019 Даде грешка P0505. Как разбрахте че е от TPS? Колега, тук пише какви могат да бъдат проблемите свързани с P0505. https://www.700r4transmissionhq.com/p0505-mitsubishi-outlander/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_pld Публикувано 13 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2019 Колега, тук пише какви могат да бъдат проблемите свързани с P0505. https://www.700r4transmissionhq.com/p0505-mitsubishi-outlander/ Намерх стъпков мотор в али експрес 😆 ако стане ги признавам китайците. Почвам да си взимам не само телефони от там ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 14 ноември 2019 Сподели Публикувано 14 ноември 2019 Намерх стъпков мотор в али експрес 😆 ако стане ги признавам китайците. Почвам да си взимам не само телефони от там ... И при мен даде грешка P0505, проблемът изобщо не беше в стъпковото моторче, то си бачкаше идеално. При мен държеше 1200 оборота на загрял двигател, случваше се да ги качи до 3000-4000 и не ги сваляше до като не го загася. При мен се случи след като реших да си почистя дроселовата клапа и пръсках директно със спрей за почистване в нея без да я демонтирам. И аз обвиних стъпковото моторче като видях грешката, свалях го да го чистя, да не би да съм го засегнал при чистенето на дросела, но нямаше разлика. Отидох при DJ-a и той ми настрои TPS-a, от тогава никакви проблеми с оборотите. Отиди при някой, който разбира да я погледне. Няма смисъл да хвърляш пари за проба-грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_pld Публикувано 14 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2019 И при мен даде грешка P0505, проблемът изобщо не беше в стъпковото моторче, то си бачкаше идеално. При мен държеше 1200 оборота на загрял двигател, случваше се да ги качи до 3000-4000 и не ги сваляше до като не го загася. При мен се случи след като реших да си почистя дроселовата клапа и пръсках директно със спрей за почистване в нея без да я демонтирам. И аз обвиних стъпковото моторче като видях грешката, свалях го да го чистя, да не би да съм го засегнал при чистенето на дросела, но нямаше разлика. Отидох при DJ-a и той ми настрои TPS-a, от тогава никакви проблеми с оборотите. Отиди при някой, който разбира да я погледне. Няма смисъл да хвърляш пари за проба-грешка.При мен обаче като го свалихме стъпковото моторче беше счупено . Отидох при Милен тук в Пловдив и го побългари с една скоба . Сега работи но не адекватно . Вече държи горе-долу нормални ниски обороти но при студено палене не може да държи високи . А преди това винтът на дросела е бил баран и за това е държала високи . Въртяли са го за да не гасне когато е студена . Сега на студено паля и оборотите стоят на 750....след няколко секунди бавно се вдигат на 1200 после като загрее падат пак на 750 . Нещо моторчето не е адекватно . Пък никъде ги няма . По моргите също . За това предпочетох варианта да чакам новото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 ноември 2019 Сподели Публикувано 14 ноември 2019 MD628318 ли е стъпковото? Имай в предвид че от Китай доста неща само мязат на оригиналите. Работата им ич не е приоритет... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 14 ноември 2019 Сподели Публикувано 14 ноември 2019 При мен обаче като го свалихме стъпковото моторче беше счупено . Отидох при Милен тук в Пловдив и го побългари с една скоба . Сега работи но не адекватно . Вече държи горе-долу нормални ниски обороти но при студено палене не може да държи високи . А преди това винтът на дросела е бил баран и за това е държала високи . Въртяли са го за да не гасне когато е студена . Сега на студено паля и оборотите стоят на 750....след няколко секунди бавно се вдигат на 1200 после като загрее падат пак на 750 . Нещо моторчето не е адекватно . Пък никъде ги няма . По моргите също . За това предпочетох варианта да чакам новото Това е друго нещо. Не съм сигурен, но потърси по обявите за стъпково моторче от Лансер, може да е същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_pld Публикувано 14 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2019 Това е друго нещо. Не съм сигурен, но потърси по обявите за стъпково моторче от Лансер, може да е същото. Там е работата че не е същото . Баси екзотиката излезна това моторче . Номерът му е MD628166. Ако някой има да се обажда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 ноември 2019 Сподели Публикувано 14 ноември 2019 Абе вземай китайско, 30-на лв е. Може пък и да са го направили да работи като хората... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_pld Публикувано 14 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2019 Абе вземай китайско, 30-на лв е. Може пък и да са го направили да работи като хората... Аз съм го поръчал . Гледам, че руснаците са коментирали в обявата че работи добре . Не ми се чакаше цял месец.... Иначе е 60лв с доставката . Тайванско 😀 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_pld Публикувано 14 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2019 А най - странното ми е че уж работи пък при студено палене първо мисли малко и тогава вдига оборотите . Какво пък може да му стане толкова на това моторче . Вътре са само 4 намотки и толкова . Даже съм ги замерил и четирите работят . По 30 ома са . Колкото трябва да бъдат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 15 ноември 2019 Сподели Публикувано 15 ноември 2019 (редакция) 1450A069 е номера на мотора .Пиновете са 6 . Между крайните пинове трябва да е 60 Ома ,помежду 30 Ома .Между горните пинове и долните трябва пълна изолация ,Колегата Si_mo продава степ мотори.Просто му е дошло времето. Редактирано 15 ноември 2019 от angel1223 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_pld Публикувано 16 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2019 1450A069 е номера на мотора .Пиновете са 6 . Между крайните пинове трябва да е 60 Ома ,помежду 30 Ома .Между горните пинове и долните трябва пълна изолация ,Колегата Si_mo продава степ мотори.Просто му е дошло времето.Някакви негови кординати ? Тел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.