Премини към съдържание

Mitsubishi outlander I проблем с обороти


Препоръчано мнение

Здравейте, Колата е аутлендър 2.0 136к . Днес при палене забелязах , че не държи високи обороти. След известно каране из града , колата загря, но започна да държи високи обороти . 1100, 1200....там някъде . За капак светна и чека :( . Не мога да разбера чека свързан ли е с оборотите или е отделен проблем. Да кажа само че колата е купена преди две седмици , така че очаквам всичко .... Някакви идеи и предложения ? Някой имал ли е подобен проблем . Все още няма газ и се кара само на бензин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше от TPS-a, Пламен го настрои и държи перфектни обороти. Но без диагностика е стрелба в тъмното... Първо си прочети какво дава чека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше от TPS-a, Пламен го настрои и държи перфектни обороти. Но без диагностика е стрелба в тъмното... Първо си прочети какво дава чека.

Даде грешка P0505. Как разбрахте че е от TPS?

Редактирано от Dido_pld
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даде грешка P0505. Как разбрахте че е от TPS?

 

 

Колега, тук пише какви могат да бъдат проблемите свързани с P0505.

 

https://www.700r4transmissionhq.com/p0505-mitsubishi-outlander/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тук пише какви могат да бъдат проблемите свързани с P0505.

 

https://www.700r4transmissionhq.com/p0505-mitsubishi-outlander/

 

Намерх стъпков мотор в али експрес 😆 ако стане ги признавам китайците. Почвам да си взимам не само телефони от там ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерх стъпков мотор в али експрес 😆 ако стане ги признавам китайците. Почвам да си взимам не само телефони от там ...

 

 

И при мен даде грешка P0505, проблемът изобщо не беше в стъпковото моторче, то си бачкаше идеално. При мен държеше 1200 оборота на загрял двигател, случваше се да ги качи до 3000-4000 и не ги сваляше до като не го загася. При мен се случи след като реших да си почистя дроселовата клапа и пръсках директно със спрей за почистване в нея без да я демонтирам. И аз обвиних стъпковото моторче като видях грешката, свалях го да го чистя, да не би да съм го засегнал при чистенето на дросела, но нямаше разлика. Отидох при DJ-a и той ми настрои TPS-a, от тогава никакви проблеми с оборотите.

 

Отиди при някой, който разбира да я погледне. Няма смисъл да хвърляш пари за проба-грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен даде грешка P0505, проблемът изобщо не беше в стъпковото моторче, то си бачкаше идеално. При мен държеше 1200 оборота на загрял двигател, случваше се да ги качи до 3000-4000 и не ги сваляше до като не го загася. При мен се случи след като реших да си почистя дроселовата клапа и пръсках директно със спрей за почистване в нея без да я демонтирам. И аз обвиних стъпковото моторче като видях грешката, свалях го да го чистя, да не би да съм го засегнал при чистенето на дросела, но нямаше разлика. Отидох при DJ-a и той ми настрои TPS-a, от тогава никакви проблеми с оборотите.

 

Отиди при някой, който разбира да я погледне. Няма смисъл да хвърляш пари за проба-грешка.

При мен обаче като го свалихме стъпковото моторче беше счупено . Отидох при Милен тук в Пловдив и го побългари с една скоба . Сега работи но не адекватно . Вече държи горе-долу нормални ниски обороти но при студено палене не може да държи високи . А преди това винтът на дросела е бил баран и за това е държала високи . Въртяли са го за да не гасне когато е студена . Сега на студено паля и оборотите стоят на 750....след няколко секунди бавно се вдигат на 1200 после като загрее падат пак на 750 . Нещо моторчето не е адекватно . Пък никъде ги няма . По моргите също . За това предпочетох варианта да чакам новото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

MD628318 ли е стъпковото? Имай в предвид че от Китай доста неща само мязат на оригиналите. Работата им ич не е приоритет...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен обаче като го свалихме стъпковото моторче беше счупено . Отидох при Милен тук в Пловдив и го побългари с една скоба . Сега работи но не адекватно . Вече държи горе-долу нормални ниски обороти но при студено палене не може да държи високи . А преди това винтът на дросела е бил баран и за това е държала високи . Въртяли са го за да не гасне когато е студена . Сега на студено паля и оборотите стоят на 750....след няколко секунди бавно се вдигат на 1200 после като загрее падат пак на 750 . Нещо моторчето не е адекватно . Пък никъде ги няма . По моргите също . За това предпочетох варианта да чакам новото

 

 

Това е друго нещо. Не съм сигурен, но потърси по обявите за стъпково моторче от Лансер, може да е същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е друго нещо. Не съм сигурен, но потърси по обявите за стъпково моторче от Лансер, може да е същото.

Там е работата че не е същото . Баси екзотиката излезна това моторче . Номерът му е MD628166. Ако някой има да се обажда

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вземай китайско, 30-на лв е. Може пък и да са го направили да работи като хората...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вземай китайско, 30-на лв е. Може пък и да са го направили да работи като хората...

Аз съм го поръчал . Гледам, че руснаците са коментирали в обявата че работи добре . Не ми се чакаше цял месец.... Иначе е 60лв с доставката . Тайванско 😀

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А най - странното ми е че уж работи пък при студено палене първо мисли малко и тогава вдига оборотите . Какво пък може да му стане толкова на това моторче . Вътре са само 4 намотки и толкова . Даже съм ги замерил и четирите работят . По 30 ома са . Колкото трябва да бъдат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1450A069 е номера на мотора .Пиновете са 6 . Между крайните пинове трябва да е 60 Ома ,помежду 30 Ома .Между горните пинове и долните трябва пълна изолация ,Колегата Si_mo продава степ мотори.Просто му е дошло времето.

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1450A069 е номера на мотора .Пиновете са 6 . Между крайните пинове трябва да е 60 Ома ,помежду 30 Ома .Между горните пинове и долните трябва пълна изолация ,Колегата Si_mo продава степ мотори.Просто му е дошло времето.

Някакви негови кординати ? Тел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...