dan1t000 Публикувано 18 март 2019 Сподели Публикувано 18 март 2019 Здравейте колеги. От известно време имам следния проблем с Lancera. Когато запаля сутринта (студен двигател) и времето е студено (да речем под 10 градуса) колата работи 2-3 мин нормално на място и след това започва да тресе и да работи неравномерно. След 20-30 секунди се оправя и започва да работи пак нормално. Проблема при топло време го няма. Също забелязах че колата пуши малко на място и не върви както преди. ДПФ-а е премахнат преди година и половина от Ifi**k Варна и мощността увеличена до 160 к.с. На скоро си играх с едно от непосредствените Bluetooth донгълчета за диагностика ELM 327 и по спомен колата изкара грешка от сорта : "Turbo underboost". Няколко човека ме посъветваха че проблема е свързан с неправилно рботеща дюза. Също така ми казаха, че диагностиките не показвали живи данни за работатат на дюзите на Mitsubishi за разлика от VW при същия мотор (не знам до колко това е вярно). Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели, дали трябва да се хвърлям веднага в демонтаж/почистване/настройка на дюзи, или проблема може да идва от друг компонент. До колкото четох ЕГР може също да е прецакан. Бих бил благодарен, ако някой може да ми посочи добър сервиз в Варна, където могат да диагностицират колата и да я оправят, а не просто да ми казват сменяй двигател сменя тва сменяй онова и проблема да си остане.Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 18 март 2019 Сподели Публикувано 18 март 2019 На колко км е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 18 март 2019 Автор Сподели Публикувано 18 март 2019 260 000 към момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 18 март 2019 Сподели Публикувано 18 март 2019 Премахнал си DPF-a, увеличил си дебита, надул си турбото и след 260к нещо изпушва.. съвсем в реда на нещата. Двигателя ти е пълен с отлагания от сажди - въглеродни налепи. Трябва ти едно основно почистване за начало, като това - http://www.carboncleaning.bg/ Като гледам най-близко до Габрово има във Велико Търново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 18 март 2019 Автор Сподели Публикувано 18 март 2019 Бях хвърлил око на този тип почистване, но съм малко скиптичен. Иначе съм във Варна за момента и ще опитам с почистването като за начало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 14 Май 2019 Сподели Публикувано 14 Май 2019 Бях хвърлил око на този тип почистване, но съм малко скиптичен. Иначе съм във Варна за момента и ще опитам с почистването като за начало. Здравейте, Интересува ме дали сте направили процедурата по почистване и какъв е резултата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 14 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2019 Здравейте, Интересува ме дали сте направили процедурата по почистване и какъв е резултата ?Здравейте, да ходих. Не съм особенно очарован. Като че ли колата стана една идея по-тиха. От към вървене и слабото пушене нищо не се промени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 14 Май 2019 Сподели Публикувано 14 Май 2019 Пишеш, че си махнал DPF-а. А катализаторът още там ли е, или е изтърбушен, или е заменен от тръба? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 14 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2019 Пишеш, че си махнал DPF-а. А катализаторът още там ли е, или е изтърбушен, или е заменен от тръба?Когато махах ДПФ - а не сме говорили нищо за катализатор. Предполагам е още там. Ако той е запушен е възможно да има лека загуба в мощността мисля. Другия вариант е просто да съм свикнал с колата и да ми малее от към мощност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 14 Май 2019 Сподели Публикувано 14 Май 2019 Катализатора може да са го махнали/изтърбушили, даже без да разбереш. Ако нямаш катализатор и нямаш DPF, то няма какво да задържа голяма част от газовете и ще припушва и ще мирише, дори двигателят да работи перфектно. Няма как да е иначе. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 7 октомври 2019 Сподели Публикувано 7 октомври 2019 Покрай това, че моята кола 2.0 DI-D пролетта и лятото нещо не палеше добре и притрисаше при студен старт, след един куп диагностики и прегледи, които показаха, че нищо й няма, наскоро стигнах до извода, че щом само при студен старт прави магарии, може нещо с подаването на гориво при старта да не е наред, след като е стояла известно време без да се кара. Напоследък подгрявам по два пъти и при стартиране винаги подавам малко газ. Последните три резервоара съм с Бардал BDC, като сега дори дозата е зимна - една голяма ракия на цял резервоар. И вече няма пушек и треперене при студен старт. Обаче продължих да мисля по въпроса и се сетих да прочета за измененията към изискванията за дизела - моята кола е от 2007 г., тогава изискванията към горивото и технологиите са били едни, днес може да са други. И ето че открих две статии, в които има директни отговори на това, което търсех. В тази статия се казва за измененията в наличието на сяра в дизела. Вижда се, че в последните години количеството сяра (която влиза в съединение с метала и подпомага смазването) рязко намалява, стигайки до 0. А в тази статия (параграф Lubricity, последният ред) направо си пише как това влияе върху уплътненията, които може да се свият (seals to shrink) и дори може да направи проблеми в горивната помпа на VW TDI двигателите от преди 2009 г. (... and may cause fuel pump failures in Volkswagen TDI engines used in 2006 to pre-2009 models), какъвто именно е моят. Всичко си а написано, ама някой трябва да помисли и да прочете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 8 октомври 2019 Сподели Публикувано 8 октомври 2019 (редакция) Покрай това, че моята кола 2.0 DI-D пролетта и лятото нещо не палеше добре и притрисаше при студен старт, след един куп диагностики и прегледи, които показаха, че нищо й няма, наскоро стигнах до извода, че щом само при студен старт прави магарии, може нещо с подаването на гориво при старта да не е наред, след като е стояла известно време без да се кара. Напоследък подгрявам по два пъти и при стартиране винаги подавам малко газ. Последните три резервоара съм с Бардал BDC, като сега дори дозата е зимна - една голяма ракия на цял резервоар. И вече няма пушек и треперене при студен старт. Обаче продължих да мисля по въпроса и се сетих да прочета за измененията към изискванията за дизела - моята кола е от 2007 г., тогава изискванията към горивото и технологиите са били едни, днес може да са други. И ето че открих две статии, в които има директни отговори на това, което търсех. В тази статия се казва за измененията в наличието на сяра в дизела. Вижда се, че в последните години количеството сяра (която влиза в съединение с метала и подпомага смазването) рязко намалява, стигайки до 0. А в тази статия (параграф Lubricity, последният ред) направо си пише как това влияе върху уплътненията, които може да се свият (seals to shrink) и дори може да направи проблеми в горивната помпа на VW TDI двигателите от преди 2009 г. (... and may cause fuel pump failures in Volkswagen TDI engines used in 2006 to pre-2009 models), какъвто именно е моят. Всичко си а написано, ама някой трябва да помисли и да прочете. Колега, чета по форумите, че много потребители с дизелови моторетки, особено като нямат ДПФ и катализатор, без проблем добавят по 200 - 300 грама двутактово бездимно масло кастрол червената туба. Двигателя утихвал (най-вече дюзите) работи много по-меко и мазно.Аз не съм го пробвал,защото при мен и ДПФ-а и катализатора са налични, но предполагам на извънградско дори и при мен няма да има проблем да ливна на цял резервуар 200 грама двутактово.Иначе и аз слагам Бардал БДЦ и гориво от Ромпетрол, ЕКО и ОМВ, което пак не дава пълна гаранция.Последния път като карах с нафта закупена от Австрия усетих осезаема разлика. Редактирано 8 октомври 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 8 октомври 2019 Сподели Публикувано 8 октомври 2019 Аз също съм слагал преди двутактово (за градинска техника) и наистина вървеше тихо и мазно. Но тази пролет явно се поизсилих и налях към половин литър в резервоара и това изглежда дойде в повече, защото колата понякога пушеше, когато работеше на място (напр. на светофар), което не се беше случвало преди. Направих почистване с водород за премахване на въглеродните отлагания (carbon cleaning), налях една опаковка добавка на Pro Tec за цялостно почистване на дизеловата система, и след като изразходих въпросното гориво, монтирах универсален катализатор (щото преди години тайно от мен ми бяха избушили оригиналния) и повече масло в горивото не съм слагал. С BDC върви добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 9 октомври 2019 Сподели Публикувано 9 октомври 2019 Здравейте колеги. От известно време имам следния проблем с Lancera. Когато запаля сутринта (студен двигател) и времето е студено (да речем под 10 градуса) колата работи 2-3 мин нормално на място и след това започва да тресе и да работи неравномерно. След 20-30 секунди се оправя и започва да работи пак нормално. Проблема при топло време го няма. Също забелязах че колата пуши малко на място и не върви както преди. ДПФ-а е премахнат преди година и половина от Ifi**k Варна и мощността увеличена до 160 к.с. На скоро си играх с едно от непосредствените Bluetooth донгълчета за диагностика ELM 327 и по спомен колата изкара грешка от сорта : "Turbo underboost". Няколко човека ме посъветваха че проблема е свързан с неправилно рботеща дюза. Също така ми казаха, че диагностиките не показвали живи данни за работатат на дюзите на Mitsubishi за разлика от VW при същия мотор (не знам до колко това е вярно). Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели, дали трябва да се хвърлям веднага в демонтаж/почистване/настройка на дюзи, или проблема може да идва от друг компонент. До колкото четох ЕГР може също да е прецакан. Бих бил благодарен, ако някой може да ми посочи добър сервиз в Варна, където могат да диагностицират колата и да я оправят, а не просто да ми казват сменяй двигател сменя тва сменяй онова и проблема да си остане.Мерси предварително. Колега, ползвал ли си някоя от дизеловите добавки на Бардал за почистване на инжектори. За мен са много добри и вършат работа. Използвал съм го на Тойота дозел 2.0 Д4Д 110 коня и на моята. Най-добрия ефект е да опънеш колата едно поне 50 - 60 км извънградско с обороти поне с 2500. Опитай, добавката е под 20 лв и аз я сипвам в по-вечко гориво, не чак толкова концентрирана колкото я препоръчват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.