SlowDead Публикувано 3 септември 2007 Сподели Публикувано 3 септември 2007 Колеги колт-а ми от скоро започна да потропва предната дясна гума при ляв завой... когато примерно преминавам през леки неравности дясната гума тропа.. одеве ходих до сервиза за да говоря с майстора ми за час да я погледне и като му казах за какво става въпрос, че потропва нали .. той каза ами ще я видим и след това му казах, че е при ляв завой и той каза "Еми не, че искам да те плаша, но според мене е каре щом само в ляв завой ти потропва.."Някои от вас имали ли са такъв проблем ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 3 септември 2007 Сподели Публикувано 3 септември 2007 Колега, ако наистина само в завой ти тропа наистина може да е карето. На предишната кола (френска без да споменавам марка) при завой почваше да тропа като часовник или нещо подобно и наистина - разбито каре :icon_doh:. Според мен майсторът ти е прав, но нека се изкажат по компетентни. Упсех :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 3 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2007 Колега, ако наистина само в завой ти тропа наистина може да е карето. На предишната кола (френска без да споменавам марка) при завой почваше да тропа като часовник или нещо подобно и наистина - разбито каре :icon_doh:. Според мен майсторът ти е прав, но нека се изкажат по компетентни. Упсех :good:Мали не ми се мисли колко ще струва едно ново каре... май ще седи известно време в бокс-а докато уредя финансовата част.. щото иначе ме е жал да я карам така.. дразня се.. пък и знам ли какви последствия може да има ако се кара така колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
To6eto Публикувано 3 септември 2007 Сподели Публикувано 3 септември 2007 Мисля че струва около 150-200 лв. Обаче доколкото знам каре хлопа при доста завъртян волан и при ниска скорост. Пробвай този вариант, завърти докрай волана вляво и направи 1-2 кръгчета на равно място. Ако хлопа значи е каре. Пробвай в двете посоки за всеки случай. Ако не хлопа смени си майстора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 септември 2007 Сподели Публикувано 3 септември 2007 На моето Colt-че като беше разбито (заради скъсан маншон :() тракаше най-много при завой на изкачване нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 4 септември 2007 Сподели Публикувано 4 септември 2007 Според мене е някой накрайник ! ;) Най добре отиди някаде да погледнат точно какво е Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 25 септември 2007 Сподели Публикувано 25 септември 2007 Ако е каре тропа и в 2-та завоя, особенно ако згънеш волана докраи и понапънеш колата с повечко газ при потегляне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fuzzi Публикувано 25 септември 2007 Сподели Публикувано 25 септември 2007 :icon_hmm: А ахаам и на мен ми тропаше на пълен ляв или десен с малка скорост на пак френска!(предишната ми количка) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 26 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2007 Хе .. момчета за днеска имах час .. оказа се шарнира.. всичко друго по окачването е ток...трябва да ми се смени левия маншон на рейката както и маркучетата на спирачките (нацъфкани са и на едното се вижда долната обвивка (явно са по 2 маркучета за по сигурно едно в друго))..При положение че ще разглобява там доста работи човека каза че ще ми прави стенд и ето цените за всичко това..стенд - 20 лв.смяна на маркучета 2х10 лв.смяна на шарнир 15 лв.смяна на маншон 15 лв.нормални ли са тези цени.. общо за смяната на шарнира маркучите и маншона ми ляга с 70 лв. маншона ми струваше 10 лв а шарнира и маркучетата още не съм ги купил След това колата "става кукла" по думите му...Каза за задното окачване че е 1:1 с хонда и че тампоните направо нямат късане И че фиат по тези модели се опитали да направят хибрид ама нещо неуспешно било Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 26 септември 2007 Сподели Публикувано 26 септември 2007 Не е най-лоша цената.Малко завишена е но пак е приемлива.А збих си ги сменил тези неща сам и после да мина само на стед (регулаж на преден мост) До колкото за мъркучетата те може дори да са от 3-4 слоя та дори и повече.Това е предимно за сигурност, защото там налягането е доста голямо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.