Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Функционалност на Pajero 4


Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм във форума но съм се насочил към Pajero 4 3.8 v6 след 2008г.

Основно съм се запознал с модела и търся само бензинов варянт, но разбирасе приемам и съвети и препоръки за какво да се оглеждам.

Главното ми питане към колегите който притежават този модел е колко е функционален за семейство?

Да поясня имам 7 годишен син и живот и здраве съвсем скоро и близнаци, така че трябва да мога да събирам 3 детски столчета на втория ред седалки.

Колата ще се използва ежедневно, съботно и неделни палатки с децата който ще включват и "off road" каране.

Със сигурност още в началото ще инвестирам и ще сменя изцяло окачването и ще я вдигна с 2-2.5" като повече от това не ми е необходимо за мойте нужди.

Също така от много месеци наблюдавам една обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21501181552586798

 

Колата изглежда на пръв поглед добре, на малко километри и с история. Но за да седи толкова много време ме съмнява, да няма някакъв проблем!

Или просто цената и е по-висока от на масата и в същото време няма и такова търсене за бензиновите!

Също така моля и за мнения за читав сервиз на който да мога да се доверя за преглед и след това и за обслужването на този модел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

От 2012 г. имам такова Паджеро и все още нямам желание да се разделя с него, много добра кола и много функционална.

 

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума но съм се насочил към Pajero 4 3.8 v6 след 2008г.

Основно съм се запознал с модела и търся само бензинов варянт, но разбирасе приемам и съвети и препоръки за какво да се оглеждам.

Главното ми питане към колегите който притежават този модел е колко е функционален за семейство?

Да поясня имам 7 годишен син и живот и здраве съвсем скоро и близнаци, така че трябва да мога да събирам 3 детски столчета на втория ред седалки.

Колата ще се използва ежедневно, съботно и неделни палатки с децата който ще включват и "off road" каране.

Със сигурност още в началото ще инвестирам и ще сменя изцяло окачването и ще я вдигна с 2-2.5" като повече от това не ми е необходимо за мойте нужди.

Също така от много месеци наблюдавам една обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21501181552586798

 

Колата изглежда на пръв поглед добре, на малко километри и с история. Но за да седи толкова много време ме съмнява, да няма някакъв проблем!

Или просто цената и е по-висока от на масата и в същото време няма и такова търсене за бензиновите!

Също така моля и за мнения за читав сервиз на който да мога да се доверя за преглед и след това и за обслужването на този модел.

...имам и аз такъв от 2013 година и аз като Иво не се разделям с него...може би ще го покарам още 2-3 години най малко ,пък после ще видим...

За модела и бензиновата модификация V97W мога да кажа само суперлативи, но ще бъда пестелив ....

Това МПС е идеално за семейна кола, истински джип,макар и на шаси, това е кола за семейството....имате достатъчно пространство и за три деца,абсолютен комфорт ,особено извънградско,много здрав и надежден автомобил.... 6G75 мотора (3.8 литров 6 цил. ) е доста корав ,но и разхода му е доста - средно 20/100,като градско /извънградско маржа е малък ,така че не разчитайте че като го карате повече извън града разхода ще е значително по малък.....за тази кола задължително АГУ, възможно най добрата ....тъй като този мотор е с регулиращи клапани, ако има АГУ , задължително е да се правят реглаж на клапаните поне на 50000 км. пробег, иначе колата става ленлива и мудна, в по нататък - и повреди по клапаните и леглата им....Оффроад способностите няма да ги коментираме, защото те са толккова високи, че едва ли някога ще ви се наложи да ги ползвате.....стига да имате читави гуми.....

Обслужването не е от най евтините, но пък се правят на всеки 90 000 км......една смяна на агренаж с всичките му работи,вкл. и водна помпа излиза около 1500 лв. всичко с оригинални части....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моите 5ст - въпреки, че имам 3то поколение, интериора е "почти" еднакъв от към седалки поне. Наистина багажника е огромен, събира много куфари и чанти, а и разстоянието между задните седалки е добро. Подът е равен и децата ти ще могат да се разхождат поне, докато не порастнат и не започнат да си удрят главата в тавана.

За лифт зависи къде си решил да караш извън пътя, но и с заводските данни колата можеш да си я търкаляш почти където поискаш с правилните гуми, както писа ДиДжея.

Миналия месец се загледах в едно инфинити фх, но когато се качих и разбрах, че повече на по-малка кола няма да се качвам/връщам, когато свикнеш с голямото не искаш да се разделяш с нея. Габаритите са нормални за градско, единствено в "южните" квартали на София е малко по-тегаво по завойчетата в кварталните улички, но не е болка за умиране.

ТОзи автомобил се продава от преди около 2.5 години, като лятото изчезва от обявите за продажба, не знам какъв му е случая, но наистина преди покупката дай 100лв за диагностика, за да не започнеш да пишеш по форумите колко чуплива е марката Mistubishi Pajero IV Gen.

Поздрави и успех с покупката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снимките на колата са от преди две години. Това "идеален за идващата зима" го четох декември 2017. DJ каза основното. Само не знам с три деца, да са живи и здрави и много послушни, кога ще ти остане време за палатка и оффроуд.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата от обявата я гледах януари. Тогава беше около 4 бона отгоре. От Балкан стар не можаха да я закачат на диагностика, генерацията беше изгнила, имаше и по боята забележки и други работи да се правят. Тогава колата не беше карана няколко месеца.

На сегашната цена можеби щях да се замисля да я взема, но тогава ме отказа напълно.

 

И аз като теб търсих бензин, но поради силно ограничения избор и все от 2007, 2008, а исках по-ново, и тази от обявата не ми хареса, накрая си взех дизел с 200 коньовия мотор и вече 17 000км съм повече от доволен.

Колата е много фукционална и конфортна, има много място за хора и багаж. Отзад е много широка.

И извън пътя дори и за не толкова софт разходки става заради супер селекта.

С едно окачване 2 инча (около 1500лв) и някой по-високи АТ гуми се превръща в доста сериозна машина.

 

Щом ти харесва модела, няма да сбъркаш. Само внимавай като го избираш.

 

Нещата, които не ми харесват са

- липсата на 6-та скорост - на магистралата би била много полезна със 140 е на 2600об. при бензина нз как са нещата

- лявата ръка малко неудобно ми седи докато шофирам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За палатките и оффроуда не се притеснявам, малкия беше на около 3 месеца когато за пръв път искара 3 дни на палатка, важното е децата да са здрави!

Като цяло не ми се занимава с "дизел" да има си предимство този кон да е дизелов, а и ако попадна на нещо от послдните годи и на малко километри мога и да се замисля, но си предпочитам "бензина"!

Имаше един "бензинов" с ретро телефон в него и да же май беше коментиран тук, трябва да разгледам............

Варянт е и да си внеса кола не ме притеснява, а и като цяло не бързам имам какво да карам и не съм на зор, така че колата ще си ме намери!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казва Пламен, "Аз по-хубава кола досега не съм имал"

И е прав.

 

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тази някой нещо да знае или да е на някой от форума?!

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21518372599908113&slink=8zaq8u

..това паджеро е на един от собствениците на фирма АВА ,произвеждат месни продукти като луканки, месо и т.н..... близо е до мен, но не съм му правил колата , само се засичаме често и се поздравяваме.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не проучиш въпроса с внос на такъв джип от Дубай? Там колите са изключително евтини и няма дизели :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не проучиш въпроса с внос на такъв джип от Дубай? Там колите са изключително евтини и няма дизели :icon_clap:

....цт, не става.....трябва да са ЕВРО 5 вече най малко,защото от тази година важи този стандарт,а в Дубай колите имат най много Евро 4 ...( то там няма такива ЕВРО-та,но технически , автомобила е с 4 ламбди сонди, софтуерна корекция на шортовете, адаптивен ЕГР и т.н. и това може да докара ситуацията до Евро 4 най много )....този филм съм го играл няколко пъти и все още търся вратички....Ако вкараш автомобил от там ,първо ще си платиш мито ,ДДС и транспорт и след това отиваш в Технотест или ДЕКРА да си извадиш евросертификат и като ти кажат че тази кола не става и край,отива за скрап или на части ,дори и не знам дали официално можеш на части да я продаваш.....За това много внимателно трябва да проучите въпроса ,за да не стане с една Хонда Лежънд преди време .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....цт, не става.....трябва да са ЕВРО 5 вече най малко,защото от тази година важи този стандарт,а в Дубай колите имат най много Евро 4 ...( то там няма такива ЕВРО-та,но технически , автомобила е с 4 ламбди сонди, софтуерна корекция на шортовете, адаптивен ЕГР и т.н. и това може да докара ситуацията до Евро 4 най много )....този филм съм го играл няколко пъти и все още търся вратички....Ако вкараш автомобил от там ,първо ще си платиш мито ,ДДС и транспорт и след това отиваш в Технотест или ДЕКРА да си извадиш евросертификат и като ти кажат че тази кола не става и край,отива за скрап или на части ,дори и не знам дали официално можеш на части да я продаваш.....За това много внимателно трябва да проучите въпроса ,за да не стане с една Хонда Лежънд преди време .....

Твоето паджеро не беше ли от там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоето паджеро не беше ли от там?

....предишното ми беше от там,лично си го внесох без никакви проблеми, но това беше 2011 година, след нея обаче еврогейсъюза реши ,че не може така да се вкарват коли произведени извън евроейсъюза и такива като мен ги прецакаха с "измислените" еко правила.....даме гейчетата ми диктуват какво да си купя и какво да карам, даме ще карам дизелова малолитражка ( защото за тези пари ,които струва едно П4 3.8 24 кл, 2016 година само на 15к км. ( чисто нова )ще си купя Пежо,Цитроен некакво уж на "малко км" и веднага ще почна да го правя ....първото естествено ще е ДПФ филтъра, след което веднага ЕГР клапана, софтуерен ъпдейт,после дюзи, помпа,клапан и т.н. а м/у временно с тези неща ще се налага ччесто да сменям дискове, после естествено ще светне ЕСП лампата ,което значи АБС блока изгорял ,защото ще е БОШ,и т.н. и т.н......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, лоша работа...Наистина там новите коли са много по евтини от тук. Дори и с платено мито и ДДС излизаше огромна разлика... :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....цт, не става.....трябва да са ЕВРО 5 вече най малко,защото от тази година важи този стандарт,а в Дубай колите имат най много Евро 4 ...( то там няма такива ЕВРО-та,но технически , автомобила е с 4 ламбди сонди, софтуерна корекция на шортовете, адаптивен ЕГР и т.н. и това може да докара ситуацията до Евро 4 най много )....този филм съм го играл няколко пъти и все още търся вратички....Ако вкараш автомобил от там ,първо ще си платиш мито ,ДДС и транспорт и след това отиваш в Технотест или ДЕКРА да си извадиш евросертификат и като ти кажат че тази кола не става и край,отива за скрап или на части ,дори и не знам дали официално можеш на части да я продаваш.....За това много внимателно трябва да проучите въпроса ,за да не стане с една Хонда Лежънд преди време .....

Не съм много съгласен, защото е пълно с Хамерикански бангии по улиците, а даже и стоповете/мигачите им са червени. Нали се сещате как се минава хомологизация в БГ? Субару Трибека или Шевролет Тахо да не са Евро 5 случайно?

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен, защото е пълно с Хамерикански бангии по улиците, а даже и стоповете/мигачите им са червени. Нали се сещате как се минава хомологизация в БГ? Субару Трибека или Шевролет Тахо да не са Евро 5 случайно?

Поздрави!!!

....там е друго, има си споразумение м/у САЩ и Европа за тази цел и можеш да си внасяш коли от там ,след като си платиш всичките му простотии.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...