Sitio Публикувано 15 ноември 2018 Сподели Публикувано 15 ноември 2018 (редакция) Здравейте!Пообърках в заглавието, Galant GLS TD 2000г.Появи ми се проблем с отоплението в купето. Духа топло само ако колата е в движение. Ако е спряла на място с работещ и загрял двигател духа студено. Обърнах внимание че температурата на двигателя е паднала с около 20-30% (съдя само по датчика на таблото, не съм я мерил). До скоро, температурният датчик достигаше почти до средата, докато сега не стига до там дори след шофиране Несебър - София и обратно. Поленов филтър съм сменял преди година. Клапите предполагаемо работят, съдя по това че, когато работи топлото, т.е. когато колата е в движение, си подава топлия въздух с правилната температура и сила на духане. Тръбичката на датчика в конзолата за управление на климатроника не е излязла. Има ли вероятност причината да е в термостата, вентилатора на радиатора или управлението на му. Лятото имах веднъж проблем с управлението на вентилатора на радиатора. Климатика не го управляваше и не се включваше навреме. След кратък "бой" се оправи. Благодаря за вниманието, и предварително се извинявам че ви занимавам с глупости, но като знам местните "майстори"... Редактирано 15 ноември 2018 от Sitio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 ноември 2018 Сподели Публикувано 15 ноември 2018 Смени термостата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 ноември 2018 Сподели Публикувано 16 ноември 2018 Подкрепям! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogomen Публикувано 16 ноември 2018 Сподели Публикувано 16 ноември 2018 Ако е термостат би трябвало в движение да е по-студен двигателя и парното съответно.По скоро си мисля нещо с водната помпа.На място не обръща достатъчно охл.течност през парното.Да не те обидя но охл.течност ти е в нормите нали?Ремъка и той?п.п. Колко е нормалната тем.на работа на дизела?п.п.2 Все пак загрява до 40-50 градуса?А климатроника мах.темп за задаване е __градуса?(мисля че беше 30) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 ноември 2018 Сподели Публикувано 16 ноември 2018 Ако е от водната помпа ще прегрява, няма да е студена. Оправи си първо термостата за да е в норма температурата :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sitio Публикувано 20 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2018 Благодаря за бързите отговори! Нямах възможност да ги видя по-рано. Сменям термостата и водната помпа и тогава ще умуваме ако пак не е наред. Температурата на двигателя е около 70 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 ноември 2018 Сподели Публикувано 22 ноември 2018 Остави водната помпа, смени термостата и антифриза, ако можеш и промий системата, и ще видиш, че ще се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beoulf Публикувано 11 януари 2019 Сподели Публикувано 11 януари 2019 Да се вмъкна и аз в темата,да не отварям нова-имам проблем с парното,стрелката ми стига до средата на скалата максимум,смених термостат,същата работа,духа леко затоплен въздух и толкова.Майстора ми каза,че единя маркуч е бил затоплен,другия-студен-този,който отива към купето).Според него нило запушено нещо в радиатора на купето...Съвети?Galant 2.0 TDI 1999 година комби ми е колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 януари 2019 Сподели Публикувано 12 януари 2019 Запушен ти е радиатора в купето, най - вероятно. Смяната с нов решава проблема на 100%. Обаче трудна работа излиза да намериш нов такъв радиатор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 януари 2019 Сподели Публикувано 12 януари 2019 Абе намирането ще е по лесно от смяната, че повечето са заврени на майната си. Колегата може да пробва промивка, има такива машини по сервизите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_k Публикувано 17 януари 2019 Сподели Публикувано 17 януари 2019 (редакция) Ако е термостат би трябвало в движение да е по-студен двигателя и парното съответно.По скоро си мисля нещо с водната помпа.На място не обръща достатъчно охл.течност през парното.Да не те обидя но охл.течност ти е в нормите нали?Ремъка и той?п.п. Колко е нормалната тем.на работа на дизела?п.п.2 Все пак загрява до 40-50 градуса?А климатроника мах.темп за задаване е __градуса?(мисля че беше 30) Съгласен съм с горното мнение. Проблема е или във водната помпа или в частично запушено радиаторче на парното. Водната помпа не е чак толкова зле че да загрява колата, но циркулацията на охладителна течност на празен ход и много малка. За машинното почистване на радиаторчето на парното съм чел и отрицателни и положителни отзиви. Редактирано 17 януари 2019 от javor_k Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.