Премини към съдържание

gogomen

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Плевен

gogomen's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Какво се оказа на твоя?
  2. Аз имах същия проблем.Цяла година не можех да я хвана кога и колко зарежда.При студен двигател фаровете се усилваха с повишаване на оборотите и така докато минат 5-6 мин.При майстора показа нормално зареждане.Карам я предимно градско от около 20км.на ден до работа(10+10)и на две седмици трябваше да зареждам акомулатора за да запаля.Включих към запалката един волтметър от "лада" но неговата скала няма цифри а е с цветове(червен.бял и зелен).Един път стрелката беше в зеленото,друг път е м/у бяло и зелено http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif И така до преди месец.Ставам сутринта паля я и двете лампи(акомулатор и ниво масло)останаха да светят.Огасих и пак запалих но те си светеха.Отидох до работа и се върнах(моята е дизел)Свалих генератора и го занесох за диагностика.Оказа се че е изгорял електронния блок.Искаха ми 90лв.за блока и работата.
  3. Ако е термостат би трябвало в движение да е по-студен двигателя и парното съответно.По скоро си мисля нещо с водната помпа.На място не обръща достатъчно охл.течност през парното.Да не те обидя но охл.течност ти е в нормите нали?Ремъка и той? п.п. Колко е нормалната тем.на работа на дизела? п.п.2 Все пак загрява до 40-50 градуса?А климатроника мах.темп за задаване е __градуса?(мисля че беше 30)
  4. И четирите да са заминали?Струва ми се малко вероятно.
  5. gogomen

    Алтернатор

    За ключ.
  6. gogomen

    Алтернатор

    Здравейте!Повреди се алтернатора на колата(потвърдиха го и от сервиза).Не са имали време да го отворят и да ми кажат цена за ремонта.Ще ми се да имам някаква база за сравнение и решение да ли да го ремонтирам или втора ръка.Ако някой колега има за продаване нека да пише тук или на лични.Колата е Галант 2,0 дизел 98г. набор.Генератора е 100А с голяма букса с две крачета и шайба за трапецовиден ремък.Поздрави!
  7. gogomen

    За Галант

    Здравейте!След градушката в Плевен имам няколко поражения по колата.За ламарината е ясно че ще я карам така(малко е и трябва да се загледаш).Но тези лайсни както са накълцани ме дразнят.Та ако някой има за продаване!Както и едни капачки на лайсните на тавана от към багажника на комби. п.п. Не мога да се оправя с тези снимки за да покажа капачетата на лайсните.
  8. gogomen

    ГНП

    Зареди си хубаво акумулатора и най-вероятно ще запали.Моята вчера отидох на работа и не съм затворил багажника хубаво,12 часа са светили плафоните и акомулатора ми беше паднал.Дадоха ми ток и с мъка запали(много въртене но уморено)Сложих акомулатора на зарядно и след 10-на часа зареждане колата си запали нормално.Явно искат стабилен стартов ток.
  9. gogomen

    Тихи обороти

    Здравейте колеги!Ч.Н.Г. Живи и здрави да илядим че и повече На проблема.От 2-3 месеца забелязах следното:по време на движение като изключа от предавка оборотите на двигателя падат до 1000 и остават там.Когато колата спре напълно падат на нормалните си 850.Няма значение дали се движа с 2 или 102 к/ч винаги е така.Освен това през това време двигателя реагира много мудно на газта,даже има 1-2 секунди забавяне след отпускането на газта.Когато е на място колата двигателя реагира много по-чевръсто.Колата е Галант 2000 ТД 98г. п.п.Започна да ми пали и по-трудно от трето четвърто въртене.Помислих че е от горивото и смених бензиностанцията но не се оправи.Някакви идей? Поздрави!
  10. gogomen

    Странен проблем

    +1 Почти същото но с друга марка кола.Струйката биеше в блока и на земята нямаше нищо.
  11. gogomen

    Брандирани шапки

    Да си поръчам и аз една.Пишеш че не запазваш но,все пак да попитам мога ли да си я взема като се прибера в Плевен от морето на 02.08 Ако не ще видя да ли имат "еконт" тук.Поздрави!
  12. gogomen

    Климатик

    Пробвай да пуснеш първо вентилатора с копчето за скорост.При мен ако съм спрял вентилатора преди климатика след това от копчето за климатика не тръгва.
  13. +1 Работя на бензиностанция.Това че горивомера показва с два мм.под червеното или над е ориентировъчно за пълнене до горе.Да не споменавам и че обема на резервоара упоменат в документите не е сметнат с гърловина и убезвъздушител.А при газовите бутилки направо е миш маш.Кой си е изтърбушил поплавъка че да събира повече,кой не си знае въобще размера на бутилката"ми нали е на мястото на резервната гума те трябва да са толкова",има и разлика дали пълните сутрин или по обяд(не в количеството което реално ви сипват,ако лъжат пак лъжат)а в това колко ще побере бутилката.Газта е както знаете определено съотношение пропан/бутан и ако малко е сгрешена пропорцията се отразява и на вървенето и на горенето.По принцип всяка бензиностанция трябва да има "канта" която е оразмерена за 20л.Ако имате сериозно съмнение имате право да ви премерят колонката с тази "канта" пред вас.Да не казвам че всеки може да отиде с тубичка и да види реалното количество в нея.За качеството вече само с каране.Но и това е относително понеже не се знае кои са му доставчиците.Ако взима от различни? п.п.И ако искате разправия моля не се карайте с колегите.Те са виновни единствено ако ви олеят колата,забравят капачката и др.но не и за количеството и качеството на горивото.Има управители с по-големи заплати за да отнесат боя. :icon_thumbup:
  14. gogomen

    Излиза ми 4 скорост

    Ха,при мен е точно така с 1-ва.Дали ще имам късмета да е въпросната гайка?
  15. И при мен единия не работи.Всъщност на какъв принцип е регулирането?С въздух(вакум) или на ток(ел.моторче)?
×
×
  • Създаване...