Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Sitio

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Несебър

Sitio's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за бързите отговори! Нямах възможност да ги видя по-рано. Сменям термостата и водната помпа и тогава ще умуваме ако пак не е наред. Температурата на двигателя е около 70 градуса.
  2. Здравейте! Пообърках в заглавието, Galant GLS TD 2000г. Появи ми се проблем с отоплението в купето. Духа топло само ако колата е в движение. Ако е спряла на място с работещ и загрял двигател духа студено. Обърнах внимание че температурата на двигателя е паднала с около 20-30% (съдя само по датчика на таблото, не съм я мерил). До скоро, температурният датчик достигаше почти до средата, докато сега не стига до там дори след шофиране Несебър - София и обратно. Поленов филтър съм сменял преди година. Клапите предполагаемо работят, съдя по това че, когато работи топлото, т.е. когато колата е в движение, си подава топлия въздух с правилната температура и сила на духане. Тръбичката на датчика в конзолата за управление на климатроника не е излязла. Има ли вероятност причината да е в термостата, вентилатора на радиатора или управлението на му. Лятото имах веднъж проблем с управлението на вентилатора на радиатора. Климатика не го управляваше и не се включваше навреме. След кратък "бой" се оправи. Благодаря за вниманието, и предварително се извинявам че ви занимавам с глупости, но като знам местните "майстори"...
  3. Sitio

    ABS тайни и загадки!

    Мерси Любо, златен си! На Ти съм с измервателните, ще почета и че пробвам. Благодаря за съвета!
  4. Sitio

    ABS тайни и загадки!

    Благодаря много за схемата! Не съм с диодни крушки, знам за проблема, а колата не могат да я прочетат с OBD II, предполагам заради това че май е с MUT II протокол или са и отрязали някой кабел на буксата защото мисля че не подава захранване на reader-ите ELM XXX.
  5. Здравейте на всички! Основният ми проблем е че не мога да намеря схема на буксата на ABS-a на Галант 2.0 GLSTD 2000 год MK VI. ABS-ът известно време проявяваше капризи докато не спря съвсем да работи. Полу-работещият му синдром беше че веднага след като запаля колата светваше лампата за ABS проблем. Оправях го като в движение загася и запаля колата. Тогава лампата изгасваше и ABS-a се включваше до първия червен светофар. В момента в който колата спре на място лампата светваше и ABS-a се изключва (без значение дали изключвам двигателя или не). Сега вече си е постоянно умрял. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели НОУ-ХАУ-то за вероятен проблем, а ако имате схема на пинаут-а на ABS буксата (за да замеря датчиците от нея) ще е още по-чудесно защото тукашния ел сервиз не успяха да я намерят из безбройните им програми. Благодаря предварително!
  6. Благодаря много Andy, а случайно да знаеш дали свети копчето за контрол на огледалата?
  7. Съжалявам за глупавият въпрос, може да изтриете темата. Но все пак, цоклите са Т4.2. Измерих лампичката, беше с диаметър 4,2 мм.
  8. Здравейте! Някой знае ли какви са цокълчетата на двете лампички в климатичната конзолка на Галант 2000г. Т3, Т4.2 или Т4.7
  9. Sitio

    Проблем с хидравлика

    При мен абсолютно същият проблем ми го решиха днес. Оказа се разхлабен ремък на хидравликата. Към симптомите мога само да допълня 1-2 тихи просвирвания на ремъка за по 1 секунда веднага след запалване при студена кола и с леко подаване на газта. Иначе просвирването и притрисането на крайно ляво и дясно беше винаги налично и при загрята кола. Моята е дизел 2.0 в разкошно състояние, само този (единствен за сега) проблем много дразнеше защото ми се налага да въртя пълен волан когато си паркирам у дома.
  10. Здравейте! Като лаик ще питам може ли да се постави темпомат на Галанта и какво трябва да се добавя? Колата е произведена 99-та година 8-ми месец и мисля че има окабеляване за темпомата (поне кабела за копчето със сигурност присъства зад панела на арматурното табло, макар и самото копче и дупка за него да липсват). Та обобщавайки, ако е възможно да се постави и приемем че от темпомата присъства само и единственно окабеляването за копчето, какво друго ще трябва да се добавя? Прочетох във форума мнения за това начинание. Има няколко но са доста противоречиви и клонят от: "ЗАБРАВИ" до "купувай части, слагай и си ОК" Моля и за мнения дали си заслужава да се захващам с подобно начинание ако филма в който се вкарвам от "социален" става на "екшън с елементи на хорър" Благодаря!
  11. Sitio

    Galant 97-ма, за какво е този LED?

    Уважаеми колеги, ако видите понтиака на Knight Raider без теглич да знаете че отдавна е в употреба, сложен на моята кола. Въпреки че има гумена капачка на буксата на теглича, тя беше добре обледена и от вътре. Като се постопли ще проверя кабелите сигурно някой дава контакт и диода светва като да има закачено ремарке. Аз бих ползвал огледалото за задно виждане като сигурен датчик за присъствието на ремарке а не да се доверя на диода, още повече като е поставен така че да се скрива от волана докато шофираш. Докато забележа че не свети ще трябва да се върна доста път та да си прибера ремаркето. Обобщавам: като горд собственик на дизелов Галант (без газово);) от Австрия, с печка, теглич и LED... колегата с ник Mitsubishi даде най-прямия и за сега най-достоверния отговор "Теглич - спри да питаш" Благодаря!
  12. Sitio

    Galant 97-ма, за какво е този LED?

    Горкият ел. монтьор, приятел ми е а сега ще го карам да разгадава загадка достойна за сериала "Tween Peaks" Благодаря на всички... като разбера за какво е диода ще постна непременно.
  13. Sitio

    Galant 97-ма, за какво е този LED?

    Дизел 2.0, но както написах не личи да е аларма. Съдя по това че конзолката в която е вкаран диода е фабрична а не дупчена в последствие при слагане на аларма. Колата не е имала алрма, купих я от позната и тя е единствен собственик, щеше да ми даде и алармата. За две седмици откакто имам автомобила не ми е светвала ни веднъж, само днес и то не като за аларма, не мига, не светва при заключване, отваряне или палене. Кабелите на диода са кафяв и черен като за автомобилно окабеляване. Като слагат аларми обикновенно ползват черен и червен кабел (но не е задължително де). Не личи да е от печката, ползвам я вече трети ден а едва днес ми светна диода. В сервизното описание не пишат за диод, на тази конзола слагат копче за TCL, тази кола няма такова но на съседната празна конзолка на диода има буска с окабеляване, вероятно подготовка за копчето на TCL-a (това е много диво гадаене от моя страна а и забравих да купя боб да хвърлим). Повече инфо не мога да дам. Ако някой е виждал нещо подобно моля да сподели, ако не, може и да е нещо фабрично слагано за европейския пазар ( колата е от Австрия) и няма смисъл да се гадае а да се проследят кабелите, но в този студ на никой не му се проследяват кабели заради нечия прищявка да разбере "що е то дето светва кога си реши и то без да мига" . Благодаря пак
  14. Здравейте! Въпрос на лаик, горд нов собственик на Галант 97-ма. Та... този диод не ме притесняваше докато не светеше. Мислех че е остатък от аларма или имобилайзер, но уви... тази вечер взе че светна! Обстоятелствата са следните: 1. Ниски температури -4 градуса. 2. Заледен път - колата не поднася много. 3. ABS-a си работи нормално при заледен път. 4. Имам печка Webasto ползвах я 30-ина минути преди да забележа диода да свети, сигурен съм че я изключих преди да тръгна. 5. Подкарах отново колата след час, диода не светна до 20-ина минути, после светна докато чаках 10-ина минути на паркинг със запален двигател, не съм включвал печката преди да запаля този път. 6. Конзолката на диода личи да е фабрична, не е пробивана допълнително за да се сложи диода. От задната страна си има държач с пластмасови уши които държи диода. Ако някой има идеи, моля споделете. Надявам се да избегна подигравки със следното допълнение... имам колата от 2 седмици. Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...