aga Публикувано 21 септември 2007 Сподели Публикувано 21 септември 2007 После същото Мицубиши го беше взел някакъв от Шумен, който след като му поправил дефектите и сменил консумативите, го продаваше за около 13000 лв !!! А аз си докарах подобно от Германия, което заедно с докарването излезе около 7000 лв. Кола купена на старо в България не виждам поради каква причина може да се предпочете пред купена навън... Клиентите на места като Горубляне и мобиле.бг са предимно хора които изпитват несигурност в това да се оправят сами с покупката, като език, неинформираност, затвореност към света... Има поговорки: "Знанието е сила", "Вълкът затова му е дебел..." ... какво там беше... :icon_thumbup: По автовозите често се виждат полуразложени коли, по зле от свинарник! Такива да се срещнат на пътя е голяма рядкост, т.е. налице е специална селекция. :icon_blush: Мерси! Но това предполагам всички го знаем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 21 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2007 Колите,дето ги внася въпросния продавач,ги докарва на собствен ход.Никакви автовози,никакви кочини и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 септември 2007 Сподели Публикувано 21 септември 2007 Колите,дето ги внася въпросния продавач,ги докарва на собствен ход.Никакви автовози,никакви кочини и т.н. Зависи дали искате да карате хубави коли или евтини...Автовоза е нещо преди което, никой не се занимава да сменя масла на диференциали, скоростни кутии, двигател, а да не говорим за ремъци и ходова част. Автомобил стоял неизветено количество време на едно място и каран после 2000 км и със старо масло, което може да се е превърнало във вода, са еквивалент на солиден брой км. пробег допълнително. Мисля че 400-600лв за автовоз са за предпочитане. Икономията не винаги е за предпочитани, а и в последствие ви се калкулира в цената задължително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 септември 2007 Сподели Публикувано 21 септември 2007 Аз през май-юни ходих в същата автокъща, и сина (на този където ги внася) вика за едно Мицубиши Галант V6 - 9200 лв. начална цена, после гледам в мобиле.бг - то са го обявили за 9100, като му казахме вика: - Аааа, казвам повече, за да има накъде да смъквам цената! Най-накрая се спазарихме за 8800 лв. но ми се стори скъпо и не го взех. После същото Мицубиши го беше взел някакъв от Шумен, който след като му поправил дефектите и сменил консумативите, го продаваше за около 13000 лв !!! А аз си докарах подобно от Германия, което заедно с докарването излезе около 7000 лв. А колко струваше остраняването на дефектите по този автомобил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 септември 2007 Сподели Публикувано 21 септември 2007 Зависи дали искате да карате хубави коли или евтини... Какво пречи да се смени всичко в първия сервиз наблизо там дето ще се купува. Разликите вече не са толкова големи в цени. Ако питате мен идеалният вариант е покупка от частно лице на топла-топла кола в движение. Слиза той и се качвате вие. Като подписвате и плащате, това обикновено става в дома на хората, вижте го що за човек е, какъв дом и бит подържа, по това ще съдите как третира колата. При бъдещи въпроси може да се пита по-късно по мейла. Мен ще ме е гнус например да имам кола в която е пребивавал някой неприятен тип. Веднъж ходихме с колега тука да избираме за него... Собственика един изрод, не е за коментар... шутира вратата на колата за да я затвори... Казахме две три думи за да замажем положението и се изнизахме... Ако ще да е нова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 22 септември 2007 Сподели Публикувано 22 септември 2007 А аз си докарах подобно от Германия, което заедно с докарването излезе около 7000 лв.Абе как ги изкарахте тия цени не разбирам. Явно голямата разлика идва в това да я вземеш много тънко там. Mitsubishi примерно си беше написал колко му е излязла: - Превод на 5 документа х 24 лв, общо = 120 - Регистрация + 30 лв за платените номера = 150 - Гражданска отговорност = 136,80 - Годишен данък = 224 - Винетка = 67 - Смяна мека връзка на ауспуха = 80 - Боядисване праговете под вратите в цвета на колата - 100 - Смяна предна дясна главина = 140 Total = 1017 лв + цената на колата с докарването 4550 EUR = 8899 лв, всичко 9916 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 септември 2007 Сподели Публикувано 22 септември 2007 Абе как ги изкарахте тия цени не разбирам. Явно голямата разлика идва в това да я вземеш много тънко там... Колко тънко може да се купи Галант след 97-ма? Цените на свестните коли в Мobile-то започват от 3500 евро нагоре. Има и за малко под 3000 евро, но те са със сериозни дефекти: ударени, повредена автоматична скоростна кутия, над 300 000 км, много изгнили от ръжда. Такава кола може да ти излезе 7000 лв с докарването до тук, но без да са включени разходите за евентуален ремонт на колата (а такъв неминуемо ще има ако колата е купена много тънко), както и разходите за регистрация на колата с български номера. На един автотърговец такава кола може да му излезе 7000 лв, че дори и по-малко ако я докара с автовоз, но него хич не го е грижа в какво състояние е колата, защото му е за продан. Моето лично мнение е, че ако една кола е по-евтина от другите такива, то непременно има защо. Наистина, някога може да се попадне на продавач, който не е в час с цените, но това се случва изключително рядко и тези коли се продават часове, след като е подадена обявата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 Не съм казал крайна цена 7000 лв. покупка и докарване е около 7000 лв., ремонт (щото имаше забележки), регистрация и застраховки - още 1600 лв. и нови гуми 550 лв - общо 2150 лв. - това общо прави 7000 + 2150 = 9150 лв., а на Горубляне началната цена беше 8800 лв, ако добавиме и допълнителните разходи = 10950 лв. - определено си струва човек да си докара кола от чужбина. Като се опитах да смъкна още цената (на Горубляне), продавача вика, мога да ти я дам по-евтино, но ще си взема летите джанти. При тая автокъща колите с газови инжекциони си струват парите донякъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 Абе как ги изкарахте тия цени не разбирам. Явно голямата разлика идва в това да я вземеш много тънко там. Mitsubishi примерно си беше написал колко му е излязла: - Превод на 5 документа х 24 лв, общо = 120 - Регистрация + 30 лв за платените номера = 150 - Гражданска отговорност = 136,80 - Годишен данък = 224 - Винетка = 67 - Смяна мека връзка на ауспуха = 80 - Боядисване праговете под вратите в цвета на колата - 100 - Смяна предна дясна главина = 140 Total = 1017 лв + цената на колата с докарването 4550 EUR = 8899 лв, всичко 9916 лв. А не си включил , "автокаско" средно 700лв и смяна на ангренажни ремъци и ролки+ филтри и масла, още около 1000лв. Въобще, читав Галант под 10000лв няма как да се получи, а да не говорим за лети джанти, зимни гуми и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 При тая автокъща колите с газови инжекциони си струват парите донякъде.Лично мое мнение е, че не бих си купил кола с АГУ... не знам за другите страни как е, но в Холандия данъка на автомобил с газ е доста по-висок и си струва да си купуваш такава кола, ако минаваш поне 25 000 км на година (не, че не ги минавам тук, дори доста повече). Та купуването на кола с газ внос оттам е гаранция, че е доста покарана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 Не съм казал крайна цена 7000 лв. покупка и докарване е около 7000 лв...... Галанта ти коя година е регистриран и с какъв двигател е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 По принцип нищо не пречи, ако ходим да ги купуваме аз или ти, или хора които са маниаци и държат всичко по автомобила да им е на шест.В случая с автотърговците такова нещо не се прави, или ако се прави е само за да може да стигне колата на ход до БГ и тук проблема да бъде отстранен или прикрит до продажбата.Понеже на тези хора това им е бизнеса и за това от тяхна страна се търси само разлика в цената.Колкото по-евтино по-добре и по-лесно за продаване в последствие. Иначе съм абсолютно съгласен че е по-добре да купуваш от частно лице . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 25 септември 2007 Сподели Публикувано 25 септември 2007 Иначе съм абсолютно съгласен че е по-добре да купуваш от частно лице . :icon_dance: А най-добре е от представителството на дадената марка. Определено по-скъпичко ще ти стъпи,но знаеш какво взимаш :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 25 септември 2007 Сподели Публикувано 25 септември 2007 Колата е 97 г., двигателя е V6 163 к.с. В Германия може да се намери и в момента такава минимум за около 3000 - 3200 е, справка - мобиле.де.а допълните разходи си ги има дори и да се вземе от Горубляне. Сравнение с разходите на "Mitsubishi" Превод на 5 документа х 24 лв, общо = 120 (някой автокъщи слагат превода на документите в цената на колата, аз като си я докарах дадох 50 лв. за превод, а после се оказа, че и с 20 лв. можеше да мина защото германския талон няма нужда от превод (ако колата е внос от ЕС) превод трябва само за договора) общи разходи:- Регистрация + 30 лв за платените номера = 150- Гражданска отговорност = 136,80- Годишен данък = 224- Винетка = 67- каско = ??? (за такава кола от 1997 г. - около 550 лв.) специфични ремонти за дадената кола (при мен излезнаха около 700 лв ремонт - смяна на тампони над предни амортисьори, още нещо правиха по окачването и шлайфане на задни спирачни дискове):- Смяна мека връзка на ауспуха = 80- Боядисване праговете под вратите в цвета на колата - 100 - Смяна предна дясна главина = 140 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 25 септември 2007 Сподели Публикувано 25 септември 2007 Моя дзвер (99 година комби) го оцениха на 13100 лв ако не се лъжа. Ако трябваше за тая сума да го застраховам щеше да излезе над 1000 лв .. разбрахме се с агентката ми да я понижи изкуствено до 800 лв .. 550 лв ми се струва доста занижено, дори и за кола от 97 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 25 септември 2007 Сподели Публикувано 25 септември 2007 Грешка - 590 лв. застраховка при 9000 лв. премия, доколкото си спомням по шваке максималната премия беше 9600 лв. за такава кола. Но много променихме темата на разговора - стана "от къде да си купя кола, как да я регистрирам и застраховам", а човека пита комби ли или да не е кобми? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 26 септември 2007 Сподели Публикувано 26 септември 2007 със сигурност няма едно мнение по въпроса :icon_hmm: Наше ( :mitsu-smiley: ) лошо нема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 27 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2007 Точно така :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.