n1k3r Публикувано 12 октомври 2018 Публикувано 12 октомври 2018 Здравейте. Дали е вьзможно турбото да си е заминало ? Колата вьрви до около 2000 оборота без значение на коя предавка сьм. След тези 2000 оборота колкото и да давам газ километража се дига сьс скороста на костенурка. Забелязвам, че и турбото не се чува грам, черен дим вади щом опьна колата и след 2000-те оборота като напьвам веднага светва чека. Ако угася колата чека си угася до следващото напьване. Откачих плюсовата клейма на акумулатора УЖ за рестарт на комп-а, но без никаква промяна. Ако евентуално ми се наложи да изкачвам байр с по голям наклон си мисля, че ще остана там. Според вас какво може да е? Дано не е само турбото. Колата е Спейс стар 2002г. 1.9 D.I.D 102 (умрели) коня Цитат
Емил Димитров Публикувано 12 октомври 2018 Публикувано 12 октомври 2018 Не знам, дали е "О"мряло...но почти сигурно причината е в него... Цитат
n1k3r Публикувано 14 октомври 2018 Автор Публикувано 14 октомври 2018 Сега се сещам за нещо... Колата беше сьс износена гарнитура на колекторите и така я покарах известно време. Веднага след като смениха гарнитурата почна да губи мощност и да пресвятка чека. Ден след това трьгнах от варна за София и по пьтя 2 3 пьти ми го направи този номер. След като се вьрнах от София почна по явно да го прави този номер. Сутрин паля колата отивам на работа всичко е ток и жица. Вечер се качвам в колата и чека свети и няма мощност. Понякога се случваше да няма мощност и след това да светне чека. Както е и сега. Дали е вьзножно да е пипнато нещо което не трябва ? Или колата може би е влязла в авариен режим или найстина турбото е заминало ? Цитат
n1k3r Публикувано 14 октомври 2018 Автор Публикувано 14 октомври 2018 (редакция) Нещо не можах да си редактирам предния пост та за това пускам ново мнение. Днес слязох до колата запалих я и дадох газ до дупка. Едвам до 3000 оборота дигна и почна да мирише сякаш на масло и голям син пушек изкара. Повторих процедурата с форсирането и след всвяко форсиране почна да качва оборотите до 4000 после до 5000 и до там. Като я форсирах пьрвия пьт забелязах, че светна чека и турбото се чу леко да вие в по високите обороти а в ниските го нема никакво. Свалих пластмасовия капак и видях, че е омаслена клапата на входящия вьздух. Дали е вьзможно тази клапа да ми прави мизерий ?Ето и снимки:http://www.img-share.eu/f/images/563/1A7zxQNZMkkJbUkOddLav1539512077_sredna.jpghttp://www.img-share.eu/f/images/563/2xNXfXmpzNTBRzmzWNIxX1539512127_sredna.jpg На 2-та снимка сьм оградил с малко червено крьгче място кьдето сякаш от там тече масло. Или поне там видях леко образувана капка. Редактирано 14 октомври 2018 от n1k3r Цитат
Peter G Публикувано 14 октомври 2018 Публикувано 14 октомври 2018 Всички "текат" на това място. А сега огледай хубаво местото над този клапан. Всички маркучета трябва много внимателно да ги огледаш. Ако има дължина одрежи по сантиметър от двата края и пак ги постави. И ако не се оправи - диагнозата ти е вярна... Цитат
n1k3r Публикувано 14 октомври 2018 Автор Публикувано 14 октомври 2018 Преди малко леко я напьнах и турбото се чува леко да свири в по високите обороти над 3000 оборота. Усещам колата като задрьстена. Защото от време на време леко се пооправя за секунди. Цитат
n1k3r Публикувано 14 октомври 2018 Автор Публикувано 14 октомври 2018 Имам 1 яко сцепен маркуч, но не знам за какво точно отговаря. Ето го:http://www.img-share.eu/f/images/563/3TiwfdTQHWUzwRbu4OwyL1539527765_sredna.jpg Другите утре вече ще ги прегледам. Цитат
Peter G Публикувано 14 октомври 2018 Публикувано 14 октомври 2018 Еми той е - командва заслонката на турбото чрез вакуум. Като го смениш излез някъде извън града и я изрежи. Аз го направих на бул. Левски и зад мен всички спряха. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат
n1k3r Публикувано 14 октомври 2018 Автор Публикувано 14 октомври 2018 А това маркуче как да го тьрся по магазините? Смисьл да питам маркуче за вакум помпа, за турбо или как се казва? Цитат
bati joro Публикувано 15 октомври 2018 Публикувано 15 октомври 2018 Маркуч за излишнато гориво колега.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат
n1k3r Публикувано 15 октомври 2018 Автор Публикувано 15 октомври 2018 Днес по на светло погледнах тези маркучета. Този на снимката е леко сцепен, но не е пробит. Видях случайно, че още пьрвия най горе в дясно от доло е откачен. Сега ще сляза да го видя каде се закача и се надявам от това да е бил проблема. Цитат
n1k3r Публикувано 17 октомври 2018 Автор Публикувано 17 октомври 2018 Проблема решен. Турбото си засвири както обичайно. Лека полека почнаха да се сьживяват конете след всяко пьржене на колата. Остава един мальк проблем който го имах и преди. Понякога в движение като подьржам една и сьща скорост изведньж завива предницата губи мощност. След като вьрна леко педала на газта и или подам газ се оправя. Но това вече ще се види в сервиз. Цитат
n1k3r Публикувано 7 ноември 2018 Автор Публикувано 7 ноември 2018 Здравейте отново. За да не пускам нова тема ще питам тук. Това ли е точния модел на ЕГР клапана ?http://www.img-share.eu/f/images/568/3377133ngQImPsygTyStKcEptOM1541617566.jpg Тьй като минах пц диагностика и излезе виновника за турбото точно ЕГР клапана. На снимката навсякаде ми илизат точно този модел за моята кола. А моя е мааалко по различен. Моя е на 3 шлици захванат за механичната част а този го виждам цял ? Питам дали е точно това което ми трябва тьй като мога да си го порьчам за 50 60 лв от aliexpress. А тук е от 200лв нагоре. А разлика тук по сайтовете и в aliexpress няма освен цената. Цитат
bokoto Публикувано 8 ноември 2018 Публикувано 8 ноември 2018 Здравейте отново. За да не пускам нова тема ще питам тук. Това ли е точния модел на ЕГР клапана ?http://www.img-share.eu/f/images/568/3377133ngQImPsygTyStKcEptOM1541617566.jpg Тьй като минах пц диагностика и излезе виновника за турбото точно ЕГР клапана. На снимката навсякаде ми илизат точно този модел за моята кола. А моя е мааалко по различен. Моя е на 3 шлици захванат за механичната част а този го виждам цял ? Питам дали е точно това което ми трябва тьй като мога да си го порьчам за 50 60 лв от aliexpress. А тук е от 200лв нагоре. А разлика тук по сайтовете и в aliexpress няма освен цената.И моят е по различен ,но може би това е подобрен модел,защото при тези като нашите често се откъсва/разхлопва електрическата от механичната част.... Цитат
n1k3r Публикувано 9 ноември 2018 Автор Публикувано 9 ноември 2018 Най накрая реших от тук да го взема нов и да не бера ядове. Тука на място ще го видя ще го монтират и ако има нещо има 1000 опций. Ще ми излезе доста по скьпо, но поне да знам за какво. Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.