Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Умряло турбо ?


n1k3r

Препоръчано мнение

Здравейте. Дали е вьзможно турбото да си е заминало ? Колата вьрви до около 2000 оборота без значение на коя предавка сьм. След тези 2000 оборота колкото и да давам газ километража се дига сьс скороста на костенурка. Забелязвам, че и турбото не се чува грам, черен дим вади щом опьна колата и след 2000-те оборота като напьвам веднага светва чека. Ако угася колата чека си угася до следващото напьване. Откачих плюсовата клейма на акумулатора УЖ за рестарт на комп-а, но без никаква промяна. Ако евентуално ми се наложи да изкачвам байр с по голям наклон си мисля, че ще остана там.

Според вас какво може да е? Дано не е само турбото. Колата е Спейс стар 2002г. 1.9 D.I.D 102 (умрели) коня

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, дали е "О"мряло...но почти сигурно причината е в него...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам за нещо... Колата беше сьс износена гарнитура на колекторите и така я покарах известно време. Веднага след като смениха гарнитурата почна да губи мощност и да пресвятка чека. Ден след това трьгнах от варна за София и по пьтя 2 3 пьти ми го направи този номер. След като се вьрнах от София почна по явно да го прави този номер. Сутрин паля колата отивам на работа всичко е ток и жица. Вечер се качвам в колата и чека свети и няма мощност. Понякога се случваше да няма мощност и след това да светне чека. Както е и сега. Дали е вьзножно да е пипнато нещо което не трябва ? Или колата може би е влязла в авариен режим или найстина турбото е заминало ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не можах да си редактирам предния пост та за това пускам ново мнение. Днес слязох до колата запалих я и дадох газ до дупка. Едвам до 3000 оборота дигна и почна да мирише сякаш на масло и голям син пушек изкара. Повторих процедурата с форсирането и след всвяко форсиране почна да качва оборотите до 4000 после до 5000 и до там. Като я форсирах пьрвия пьт забелязах, че светна чека и турбото се чу леко да вие в по високите обороти а в ниските го нема никакво. Свалих пластмасовия капак и видях, че е омаслена клапата на входящия вьздух. Дали е вьзможно тази клапа да ми прави мизерий ?

Ето и снимки:

http://www.img-share.eu/f/images/563/1A7zxQNZMkkJbUkOddLav1539512077_sredna.jpg

http://www.img-share.eu/f/images/563/2xNXfXmpzNTBRzmzWNIxX1539512127_sredna.jpg

 

На 2-та снимка сьм оградил с малко червено крьгче място кьдето сякаш от там тече масло. Или поне там видях леко образувана капка.

Редактирано от n1k3r
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички "текат" на това място. А сега огледай хубаво местото над този клапан. Всички маркучета трябва много внимателно да ги огледаш. Ако има дължина одрежи по сантиметър от двата края и пак ги постави. И ако не се оправи - диагнозата ти е вярна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко леко я напьнах и турбото се чува леко да свири в по високите обороти над 3000 оборота. Усещам колата като задрьстена. Защото от време на време леко се пооправя за секунди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам 1 яко сцепен маркуч, но не знам за какво точно отговаря. Ето го:

http://www.img-share.eu/f/images/563/3TiwfdTQHWUzwRbu4OwyL1539527765_sredna.jpg

 

Другите утре вече ще ги прегледам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми той е - командва заслонката на турбото чрез вакуум. Като го смениш излез някъде извън града и я изрежи. Аз го направих на бул. Левски и зад мен всички спряха. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това маркуче как да го тьрся по магазините? Смисьл да питам маркуче за вакум помпа, за турбо или как се казва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маркуч за излишнато гориво колега.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес по на светло погледнах тези маркучета. Този на снимката е леко сцепен, но не е пробит. Видях случайно, че още пьрвия най горе в дясно от доло е откачен. Сега ще сляза да го видя каде се закача и се надявам от това да е бил проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема решен. Турбото си засвири както обичайно. Лека полека почнаха да се сьживяват конете след всяко пьржене на колата. Остава един мальк проблем който го имах и преди. Понякога в движение като подьржам една и сьща скорост изведньж завива предницата губи мощност. След като вьрна леко педала на газта и или подам газ се оправя. Но това вече ще се види в сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте отново. За да не пускам нова тема ще питам тук. Това ли е точния модел на ЕГР клапана ?

http://www.img-share.eu/f/images/568/3377133ngQImPsygTyStKcEptOM1541617566.jpg

 

Тьй като минах пц диагностика и излезе виновника за турбото точно ЕГР клапана. На снимката навсякаде ми илизат точно този модел за моята кола. А моя е мааалко по различен. Моя е на 3 шлици захванат за механичната част а този го виждам цял ? Питам дали е точно това което ми трябва тьй като мога да си го порьчам за 50 60 лв от aliexpress. А тук е от 200лв нагоре. А разлика тук по сайтовете и в aliexpress няма освен цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. За да не пускам нова тема ще питам тук. Това ли е точния модел на ЕГР клапана ?

http://www.img-share.eu/f/images/568/3377133ngQImPsygTyStKcEptOM1541617566.jpg

 

Тьй като минах пц диагностика и излезе виновника за турбото точно ЕГР клапана. На снимката навсякаде ми илизат точно този модел за моята кола. А моя е мааалко по различен. Моя е на 3 шлици захванат за механичната част а този го виждам цял ? Питам дали е точно това което ми трябва тьй като мога да си го порьчам за 50 60 лв от aliexpress. А тук е от 200лв нагоре. А разлика тук по сайтовете и в aliexpress няма освен цената.

И моят е по различен ,но може би това е подобрен модел,защото при тези като нашите често се откъсва/разхлопва

електрическата от механичната част....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая реших от тук да го взема нов и да не бера ядове. Тука на място ще го видя ще го монтират и ако има нещо има 1000 опций. Ще ми излезе доста по скьпо, но поне да знам за какво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...