tanaki Публикувано 27 юни 2018 Сподели Публикувано 27 юни 2018 Здравейте, някой има ли наблюдение върху хибридния Аутлендър PHEV 2.0- как е като работа, проблеми , недостатъци, разход и поддръжка ? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 юни 2018 Сподели Публикувано 27 юни 2018 (редакция) Здравейте, някой има ли наблюдение върху хибридния Аутлендър PHEV 2.0- как е като работа, проблеми , недостатъци, разход и поддръжка ? Благодаря предварително......работи много добре, много плавно преминава режимите и почти не се усеща ,за разлика от някои други немски марки,няма да ги назовавам....разхода е много относителен, но първите 50-100 км пробег е много малък, около 2л. после става повече...този автомобил има два електромотора ,като синхронизацията е отлична......общия пробег ел-бензин стига за около 800 км......подръжката не е много по скъпа от обикновенния - конвенционален Оутлендър ........до колкото си спомням имаше малък недостатък с ЦВТ кутията,в момент на ускорение и в това време преминаване в друг режим,малко намаля скороста ..... Редактирано 27 юни 2018 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav Публикувано 27 юни 2018 Сподели Публикувано 27 юни 2018 .....работи много добре, много плавно преминава режимите и почти не се усеща ,за разлика от някои други немски марки,няма да ги назовавам....разхода е много относителен, но първите 50-100 км пробег е много малък, около 2л. после става повече...този автомобил има два електромотора ,като синхронизацията е отлична......общия пробег ел-бензин стига за около 800 км......подръжката не е много по скъпа от обикновенния - конвенционален Оутлендър ........до колкото си спомням имаше малък недостатък с ЦВТ кутията,в момент на ускорение и в това време преминаване в друг режим,малко намаля скороста ..... Ако е PHEV, не е с вариаторна кутия и няма проблеми, които да са от кутията.Ако има проблем в ускорение и преходни режими те могат да се дължат само на ел.двигателите и управлението им - просто така е конструиран този автомобил. В този сегмент няма "немски автомобили" с които да го сравним, на друг принцип са и на практика са различни като конструкция и вариант на осъществяване на движението (доближава се до някои модификации на ел.автомобили на BMW, но имат и доста разлики). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юни 2018 Сподели Публикувано 28 юни 2018 Ако е PHEV, не е с вариаторна кутия и няма проблеми, които да са от кутията.Ако има проблем в ускорение и преходни режими те могат да се дължат само на ел.двигателите и управлението им - просто така е конструиран този автомобил. В този сегмент няма "немски автомобили" с които да го сравним, на друг принцип са и на практика са различни като конструкция и вариант на осъществяване на движението (доближава се до някои модификации на ел.автомобили на BMW, но имат и доста разлики)......мисля че е с ЦВТ кутия, но.....ти ме озадачи малко,хм, спомням си че е с СВТ кутията ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanaki Публикувано 28 юни 2018 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2018 .....мисля че е с ЦВТ кутия, но.....ти ме озадачи малко,хм, спомням си че е с СВТ кутията ....... За PHEV не успях да намеря информация, но при хибрида на Тойота Приус кутията не е CBТ, а обясняваха че е някакво директно предаването на върт.момент и като цяло е доста проста (издържлива) . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav Публикувано 28 юни 2018 Сподели Публикувано 28 юни 2018 (редакция) PHEV на практика няма скоростна кутия, задвижването е през прост редуктор с фиксирано предавателно число и електромотори на преден и заден мост.Двигателя с вътрешно горене върти генератор, а той зарежда батерията, а цялото задвижване на автомобила е през електромотори.В PHEV имаш два електромотора (за двата моста) и един ел.генератор свързан с двигателя с вътрешно горене.Системата е сравнително проста, но явно батерията е с малък капацитет заряда се изчерпва бързо, а работа на двигател генератора и след това през зареждане и задвижване се оказва малко енергийно неефективно. Идеята да се ползва кото електромобил е добра, но пробега на ток (зареден от ел.мрежата) е малък, а да гориш бензин за да зареждаш батерията не е достатъчно ефективно. Има много разлики с Тойота Приус, там схемата на задвижване е различна. Най-близко като конструкция е до BMW i3 REX, но и с него има доста разлики. Редактирано 28 юни 2018 от Miroslav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 8 септември 2020 Сподели Публикувано 8 септември 2020 (редакция) Здравейте,Да изтупам темата от прахта Насочил съм се към Outlander PHEV 2019 -2020.Ще се използва като семеен автомобил в неградски условия. Интересувам се от евентуални рискови проблеми и слаби места по електрониката и цялата хибридна система като цяло.. Ако има някои да споделите опит - ще се радвам да се включи! Поздрави. Редактирано 8 септември 2020 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 8 септември 2020 Сподели Публикувано 8 септември 2020 Мога ли да попитам защо си се спрял на този автомобил за неградски условия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 8 септември 2020 Сподели Публикувано 8 септември 2020 общия пробег ел-бензин стига за около 800 км......подръжката не е много по скъпа от обикновенния - конвенционален Оутлендър ....Много ми е интересно как ще го докараш до 800км -общо ток и бензин, след катоза разлика от нормалния бензинов вариант който е с резервоар 58-60л, тука резервоара е 45л, заради батерията т.е. имаш по малко гориво, на ток обективно от 50 зададени е около 35-40км обективно, дори и уголемената батерия наскоро от 12 до 13.5кв -няма да има голяма разлика.Освен да се кара дълго време по нанадолнище да зареждаш постоянно батерията, много трудно ще изкара 800км... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 8 септември 2020 Сподели Публикувано 8 септември 2020 Celeborn , исках да кажа че ще се кара не в голям град , може би повече смесен разход , не живея в голям град и не ме чака всеки ден тежък трафик , висене по задръствания и т.н.Разбира се все още проучвам като цяло дали си заслужава да се инвестира в хибрит. Не съм изключил варианти бензин или дизел. Затова и се включвам в темата за да мога да претегля нещата. Какво ми хареса при хибрида - ниския разход на гориво, облекчения от данъци,застраховки, 200+ кончета.Цената му не е толкова далечна от такъв с дизелов мотор например. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 8 септември 2020 Сподели Публикувано 8 септември 2020 Всички зависи какви пари може да отделиш за покупка. Имай навпредвид че ще е хубаво да провериш батерията в Митсубиши, преди покупка. С течение на времето -тия батерии се амортизират, да не се окаже че от реални 35-40, вече едвам ще прави 25км само на ток -след няколко години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2020 Сподели Публикувано 9 септември 2020 Много ми е интересно как ще го докараш до 800км -общо ток и бензин, след катоза разлика от нормалния бензинов вариант който е с резервоар 58-60л, тука резервоара е 45л, заради батерията т.е. имаш по малко гориво, на ток обективно от 50 зададени е около 35-40км обективно, дори и уголемената батерия наскоро от 12 до 13.5кв -няма да има голяма разлика.Освен да се кара дълго време по нанадолнище да зареждаш постоянно батерията, много трудно ще изкара 800км.......моя е грешката, не е 800 а около 350-400км......тогава явно от бързината е станало така.....за колегата, слабите места на този автомобил са най често къса тампона на задния ел. мотор,има вече проблеми със силовите клеми на акумулатор-генератор,за съжаление все още не знам как да ги побългариме, а нови вървят с цялото окабеляване....често ( относително) се налага ремонт на спирачните апарати , вероятно защото не се ползват често и по агресивно, тъй като при спиране се ползва ел. моторите в генераторен режим , и съответно механична спирачка не трябва( поне така аз мисля)...има проблем със старт системата или по скоро с паленето на ДВГ мотора -не винаги пали ако автообила е на над 100к км пробег.....за сга ми се е случвало на 3 автомобила такъв проблем,така че не мога да кажа че е често срещан ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 9 септември 2020 Сподели Публикувано 9 септември 2020 До колкото разбирам пряка връзка между ДВГ и трансмисия няма. Щом двигателя върти генератор то той трябва да държи винаги едни и същи обороти, така ли е? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 10 септември 2020 Сподели Публикувано 10 септември 2020 Тъкмо DJ Tymbi чаках да се включи , мерси за инфото. И все пак описаните потенциални проблеми не виждам скъпо струващи интервенции или не е точно така? Имайки в предвид и 5 годишната гаранция още по-добре. Стига тя да покрива подобни щети де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Defo Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 Здравейте Колеги,Темата наистина е интересна,само ако ми позволите да се включа с един коментар на цените в Бг,аз живея и работя от доста време в Швейцария,харесал съм си един конвекционаленАутлендер,2,0 бензин със всички екстри без кожен салон,говорим за чисто нов автомобил на 0 км,та тук колатата струва 25500 франка с ДДС,същата в Бг е 67000лв.Аз ли нещо изоставам или в Бг заплатите са по високи от Швейцария и стандарта е по висок.Успех на всички колеги тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 Здравейте Колеги,Темата наистина е интересна,само ако ми позволите да се включа с един коментар на цените в Бг,аз живея и работя от доста време в Швейцария,харесал съм си един конвекционаленАутлендер,2,0 бензин със всички екстри без кожен салон,говорим за чисто нов автомобил на 0 км,та тук колатата струва 25500 франка с ДДС,същата в Бг е 67000лв.Аз ли нещо изоставам или в Бг заплатите са по високи от Швейцария и стандарта е по висок.Успех на всички колеги тук.....ами не, ние сме на дъното на класацията в Европа, но така е, когато официалния вносител няма и не иска да е поне някакъв партньор на ММС.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Defo Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 https://www.autoscout24.ch/de/d/mitsubishi-outlander-suv--gelaendewagen-2020-neues-fahrzeug?vehid=7959233&accountid=61697&backurl=%2Fip%2Fauto-discount-uster--8610-uster-%28zh%29%3Faccountid%3D61697%26make%3D55%26page%3D1,само за информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Defo Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 https://www.autoscout24.ch/de/d/mitsubishi-outlander-suv--gelaendewagen-2020-neues-fahrzeug?vehid=7959229&accountid=61697&backurl=%2Fip%2Fauto-discount-uster--8610-uster-%28zh%29%3Faccountid%3D61697%26make%3D55%26page%3D1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 Здравейте Колеги,Темата наистина е интересна,само ако ми позволите да се включа с един коментар на цените в Бг,аз живея и работя от доста време в Швейцария,харесал съм си един конвекционаленАутлендер,2,0 бензин със всички екстри без кожен салон,говорим за чисто нов автомобил на 0 км,та тук колатата струва 25500 франка с ДДС,същата в Бг е 67000лв.Аз ли нещо изоставам или в Бг заплатите са по високи от Швейцария и стандарта е по висок.Успех на всички колеги тук. Като гледам в сайта на Мицубиши в Швейцария виждам малко по-различна информация - базово оборудване, автомобил само с предно предаване - 24450 CHF, ниво на оборудване Diamond 4X4 - 38950 CHF. Искам да отбележа, че нямам нищо общо с фирмите продаващи нови автомобили Мицубиши и информацията е само за уточнение и сравнение. Та който иска да види информацията в оригинал: https://www.mitsubishi-motors.ch/modelle/outlander/ Според официалния им сайт, излиза около 65000лв след като там е приспаднат 3000 CHF бонус, който го дава държавата. Възможно е и да има някой дилър продаващ в най-високо ниво на оборудване на 25 000 CHF, но това малко ме съмнява при официална цена в сайта около 35 000 CHF. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 https://www.autoscou...3D55%26page%3D1колега, пише - цена 25000 франка а най-отдолу - нов цена 35000 франка.Би ли разяснил .... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 (редакция) Това значи колко е струвала като нова... Иначе официалните цени се различават *понякога* само по митата - Швейцария има отдавна споразумение за свободна търговия с Япония и не-дизловите автомобили оттам са с 1% мито. Само дето в случая с Мицубиши аз виждам същите цени.Тук митата ще паднат след 6 или 7 години, не помня точно колко бяха заложени по новия договор за свободна търговия между Япония и ЕС. Същата кола в Балкан Стар сега се продава за 54.460лв... е да, пак е 6000 лева повече от Швейцария, но все пак е от официален дилър на марката. Иначе като нова тук цената е точно колко посочената в швейцарската обява. Между другото, една от предишните коли в семейството ни беше БМВ 3-а серия, шоурум-кола от Нюрнберг на 11.000км. (естествено карана и от някой "мениджър") и цената беше точно с 40% надолу от каталожната... общо взето на запад от Виена прекрачи ли една кола витрината, автоматично цената е поне 20% надолу... Редактирано 2 октомври 2020 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bird16 Публикувано 13 април Сподели Публикувано 13 април Здравейте колеги! Опитах да намеря информация/мнение като цяло за живота на този автомобил, но не срещнах нищо. Виждам предлагания за автомобили на по 260-280к, но не и повече. Дали би издържал 400-500к? Някой има ли впечатления? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.