Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Вдигане на MITSUBISHI L200


Препоръчано мнение

Здравейте колеги карам митсубиши Л200 2002г. с фабричен размер на гумите 265/70/16 сега си закупих гуми 265/75/16 но предните гуми леко закачат в подкалника задницата на колата е повдигната умишлено от предния собственик но предницата не е , имали вазможност за повдигане на предницата някой знае ли? Или да продам тези гуми ще е по добрия вариант .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги карам митсубиши Л200 2002г. с фабричен размер на гумите 265/70/16 сега си закупих гуми 265/75/16 но предните гуми леко закачат в подкалника задницата на колата е повдигната умишлено от предния собственик но предницата не е , имали вазможност за повдигане на предницата някой знае ли? Или да продам тези гуми ще е по добрия вариант .

......натегнете малко торсионите отпред,с цел леко да се вдигне предницата, ако и тогава не стане, ще трябва да повдигнете купето от рамата с тампони....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за савета колега, получи се с навиването на торсионите, вдигна се достатъчно сложих си гумите и съм много доволен. Още веднъж благодаря за савета .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам друга тема искам да попутам следното: измерих на паджеро 3 височината до веждата на калника - 82 см отвсякъде. Четох е един оффроуд насочен форум, че височината от средата на джантата до веждите трябва да е 502мм отпред и 522мм отзад. При мен са съответно около 485мм и около 500мм. Според Вас изпуснали ли са амортесьорите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам друга тема искам да попутам следното: измерих на паджеро 3 височината до веждата на калника - 82 см отвсякъде. Четох е един оффроуд насочен форум, че височината от средата на джантата до веждите трябва да е 502мм отпред и 522мм отзад. При мен са съответно около 485мм и около 500мм. Според Вас изпуснали ли са амортесьорите?

......не само амортисьорите ,а и пружините са уморени вече, нормално - все пак са на 15-20 ггодини..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......не само амортисьорите ,а и пружините са уморени вече, нормално - все пак са на 15-20 ггодини..

Да разбирам, че клиренса е с 2см надолу. Все пак колата е на 12г, а лично ти смени задна лява пружина хахахаха :)

Според мен щом са на еднакви сантиметри от земята си мисля, че няма проблем.

Поздрави Ди-Джей!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че клиренса е с 2см надолу. Все пак колата е на 12г, а лично ти смени задна лява пружина хахахаха :)

Според мен щом са на еднакви сантиметри от земята си мисля, че няма проблем.

Поздрави Ди-Джей!!!!

.....ема ти си я взе втора ръка и то само лява,което не е 100%-во решение......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, нов съм в форума и имам една дилема но не знам къде точно да попитам за съвет, затова реших да пробвам тук.

Решил съм да купя L200 четвърто поколение мисля че беше (2006г.-2012г.). Та дилемата ми е с автоматична скоросна кутия или с ръчна.Повечето време колата ще се кара градско, а трафика последните години е убииствен, та затова съм се спрял на автомата. Но обичам да ходя със семейството за риба, ще дърпам каравана. Нямам намерения да я забивам до огледалата в калта.Но все пак при условията на офроуд с каравана автомата ще се справя ли или трябва да е ръчка. Благодаря предварително ако някой даде съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че клиренса е с 2см надолу. Все пак колата е на 12г, а лично ти смени задна лява пружина хахахаха :)

Според мен щом са на еднакви сантиметри от земята си мисля, че няма проблем.

Поздрави Ди-Джей!!!!

 

Пиши ако ти трябват оригинални предни амортисьори за Pajero 2004 - 2006 г. Така ми седят, купих си ги от чужбина, но се оказа, че след години ще са ми необходими... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взема автомат и не му мисли. А и супер селекта би трябвало да се справи.

 

Благодаря. Скоро май ще съм собственик на L200 :icon_rock: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Скоро май ще съм собственик на L200 :icon_rock: :icon_thumbup:

 

Във Великобритания L200 е пикап номер 1. Може би и затова в английския ebay e пълно с оригинални части за този модел.

 

http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/97580/best-pick-up-trucks

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук при нас в БГ нещата са малко по-различни, най-добрия пикап е ГрейтУол, защото дава и най-добри комисионни при обществените поръчки, но да не разводняваме темата.

ДО БОБИ Г. - засега благодаря за предложението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за повдигане на Мицубиши L200,от което се интересувам доста.Видях няколко варианта на повдигане. Искам да попитам относно повдигането на купето от рамата с подложки. Видях че има алуминиеви и от пластмаса (не се сещам каква точно). Та въпроса ми е дали може да са от тефлон и какъв им е диаметъра, ако някой може да ми каже? Мисля да му сложа и желязна броня отпред (все пак и жена ми ще го кара :icon_crying: ). Пък и някак ми харесава повече така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за повдигане на Мицубиши L200,от което се интересувам доста.Видях няколко варианта на повдигане. Искам да попитам относно повдигането на купето от рамата с подложки. Видях че има алуминиеви и от пластмаса (не се сещам каква точно). Та въпроса ми е дали може да са от тефлон и какъв им е диаметъра, ако някой може да ми каже? Мисля да му сложа и желязна броня отпред (все пак и жена ми ще го кара :icon_crying: ). Пък и някак ми харесава повече така.

Имай предвид, че повдигането значително ще влоши стабилността на автомобила, който с тази лека задница и без това не е много стабилен. Казвам го от личен опит, защото карам L200 2006 г. вече 4 години. Според мен, ако не го ползваш за екстремен състезателен офроуд, това не е джип за повдигане, защото се губят преимуществата на високата джипка - просто е ужасно дълъг. Слагай му най-голямите възможни гуми и не ти трябва никакво повдигане, това което ще постигнеш със стоковата не е по-различно от повдигнатата. Колата е прекрасна, но все пак е камион, а не истински джип. За да я направиш офроуд джипка ще ти трябват доста пари, което за твоята цел е безсмислено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Знам че фабричните гуми са тесни, ти с какви гуми до караш (имам предвид размера).А няма ли варианти за утежняване на задницата, знам че на пикапите това им е като недостатък.

Редактирано от Nikitgi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Знам че фабричните гуми са тесни, ти с какви гуми до караш (имам предвид размера).А няма ли варианти за утежняване на задницата, знам че на пикапите това им е като недостатък.

Гумите са BF GOODRICH A/T, размер 265/70/17 и това е абсолютния максимум. Колата стои доста вдигната и вършат прекрасна работа. С леката задница се свиква, просто трябва внимателно каране в завоите, умерена газ и при мокро, студено, заснежено задължително режим 4х4, при който проблема изчезва. Може би има вариант за утежняване, но според мен е безсмислено, ако се спазват елементарни правила. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имаш L200, кажи колко гори ( ако не е тайна). Чух доста различни мнения, обикновенно казват че горят над 15 на 100.В тех. характеристики пише друго. Вярно че горенето зависи от стила на каране.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имаш L200, кажи колко гори ( ако не е тайна). Чух доста различни мнения, обикновенно казват че горят над 15 на 100.В тех. характеристики пише друго. Вярно че горенето зависи от стила на каране.

Поздрави.

....моето ,въпреки че е леко офроададжийско ,харчи средно 9-9.5л./100 км.......2.5 ръчка....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имаш L200, кажи колко гори ( ако не е тайна). Чух доста различни мнения, обикновенно казват че горят над 15 на 100.В тех. характеристики пише друго. Вярно че горенето зависи от стила на каране.

Поздрави.

Около 10-11/100 градско, 8/100 извън града, ръчни скорости. Винаги пълня до горе и за това отчета е точен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за повдигане на Мицубиши L200,от което се интересувам доста.Видях няколко варианта на повдигане. Искам да попитам относно повдигането на купето от рамата с подложки. Видях че има алуминиеви и от пластмаса (не се сещам каква точно). Та въпроса ми е дали може да са от тефлон и какъв им е диаметъра, ако някой може да ми каже? Мисля да му сложа и желязна броня отпред (все пак и жена ми ще го кара :icon_crying: ). Пък и някак ми харесава повече така.

....най после малко време.....

По темата за повдигане на КВ4 купето има няколко начина, но аз се спрях на най евтиния и най рационалния от гледна точка на това ,че кабината ми е дълга.....

1.Отпред сложих амортесиори и пружини Dobin son, те са по дълги с 4 см....така, предницата се вдига с 4 см повече от стандартното,защото макферсоните са вече 4 см . по дълги....

2.Отзад си сложих усилени ресьори на Блу принт, те са с един лист повече и съответно обеците са малко по дълги......амортесьорите са пак на Добинсон ,но ти ако искаш ,можеш и да не ги сменяш в началото, защото те ще държат още известно време.....

3. Сложих си 17 цол. джанти от Паджерото ми, с гуми БФгуудрич Мът терейн 265/70/17 .....

Така конфигурацията не е подходяща, защото колата стана тясна, висока и дълга.....след малко умуване, реших да сложа фланци на джантите от алуминии ,4см. дебелина.....така колата вече стана друга.....

http://media.snimka.bg/s1/6170/038584044.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6170/038584049.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6170/038584048.jpg?r=0

После сложих и други атрибути за оффроад пътешествия като лебетка, лед бар, кори отдолу предпазващи мотор, скорости,раздатка, резервоар,шнорхел,и т.н.

Остана ми да направя обазопасяването вътре - ролбари,предна и задна броня, още две гуми резервни с джанти, GPS антена,радиостанции,навигатор и др....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....най после малко време.....

По темата за повдигане на КВ4 купето има няколко начина, но аз се спрях на най евтиния и най рационалния от гледна точка на това ,че кабината ми е дълга.....

1.Отпред сложих амортесиори и пружини Dobin son, те са по дълги с 4 см....така, предницата се вдига с 4 см повече от стандартното,защото макферсоните са вече 4 см . по дълги....

2.Отзад си сложих усилени ресьори на Блу принт, те са с един лист повече и съответно обеците са малко по дълги......амортесьорите са пак на Добинсон ,но ти ако искаш ,можеш и да не ги сменяш в началото, защото те ще държат още известно време.....

3. Сложих си 17 цол. джанти от Паджерото ми, с гуми БФгуудрич Мът терейн 265/70/17 .....

Така конфигурацията не е подходяща, защото колата стана тясна, висока и дълга.....след малко умуване, реших да сложа фланци на джантите от алуминии ,4см. дебелина.....така колата вече стана друга.....

http://media.snimka.bg/s1/6170/038584044.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6170/038584049.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6170/038584048.jpg?r=0

После сложих и други атрибути за оффроад пътешествия като лебетка, лед бар, кори отдолу предпазващи мотор, скорости,раздатка, резервоар,шнорхел,и т.н.

Остана ми да направя обазопасяването вътре - ролбари,предна и задна броня, още две гуми резервни с джанти, GPS антена,радиостанции,навигатор и др....

 

Много добре изглежда. Поздрави. И моята идея е подобна визия макар да не я ползвам за ексремен офроуд.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда. Поздрави. И моята идея е подобна визия макар да не я ползвам за ексремен офроуд.

....аз не го ползвам за екстремен оффроад ,но в гората всичко може да се случи и трябва да си подготвен.....аз когато ходя ( изключително рядко , по един път в годината поради липса на време) си взимам и хайджак крик,моторна резачка с тубичка бензин,допълнителни колани и въжета, кекери, куки, клинове и т.н....и задължително работно облекло с ръкавици и инструменти......по миналата година се сервиза се "премести" на една ливада около Вършец,а около мен имаше тамън двама кандидат клиенти ,изпаднали в нужда..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Понеже ще взимам автомат му слагам литър отгоре. Не е зле за такава тежка машина.

Поздрави

.....моята е ръчка и ми дава колкото на Пепи камиона, около 9л/100 км. среден разход на гориво смесено ....при автомата не е много подходящ за офроад преходи, защото като го закъсаш, при мен поне може да се лашка, люлка напред назад......освен това моята е с пълен 100% блокаж на задния дифф.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...