Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Colt 1.3 на студен двигател гасне


vangel

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Скоро си взех колата от бояджия(Mitsubishi Colt 1.3 75hp ca_a1), но като я взех се оказа, че има проблем когато двигателя е студен. При палене на студен двигател първите 3-4 секунди всичко е наред, но след това почват да падат оборотите и гасне. Трябва да държа педала на газта за да поддържа по-високи обороти докато загрее(около 2-3мин.) след което всичко е наред. Възможно ли е да е от дросел клапата или стъпковия мотор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, да, но е възможно и да е от запушени дюзи. Аз го имам същия проблем, но още не е започнала да гасне, само ѝ играят оборотите докато загрее. Чистил съм дросел и стъпков мотор. За сравнение - ако обърна на газ веднага (преди да е загряла), държи стабилни обороти. Пробвай с добавка към бензина за почистване на дюзи - ако има положителен резултат, значи са дюзи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква добавка да взема за дюзите? И другия въпрос е каква е смотаната букса за диагностика, защото в целия град (Хасково) никъде нямат такава за да проверят от къде идва проблема. Мисля да си взема една ако има нещо подобно на OBD и да мога да ида да им покажа за какво става въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако при това сутрешно гаснене, Ви светва чек-енджин (т.е. ЕКУ-то дава някаква грешка), можете сам да си я диагностицирате.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не.. Не светва check-a... Колата се държи така все едно е задавена, а като задържа педала на газта на едно положение, оборите ту падат, ту се вдигат докато стигне една нормална температура.

Редактирано от vangel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А преди палене, когато е на контакт колата...светва ли и след това да угасва чека? (питам за да е сигурно, че крушката в таблото е здрава).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, светва и гасне. Когато е загряла няма проблем, но истине ли двигателя. Без значение дали е сутрин или вечер или следобед го прави този проблем...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, светва и гасне. Когато е загряла няма проблем, но истине ли двигателя. Без значение дали е сутрин или вечер или следобед го прави този проблем...

 

Залагам на бензинови дюзи, пускал съм подобна тема. Газ има ли колата? Моята е със същият двигател с газов инжекцион и като застудее на студен двигател пали и след няколко секунди гасне. После въртя няколко пъти докато запали и няма проблем след това. Докато загрее малко оборотите играят 1500- 1000, чистил съм дюзите на ултразвук- стана като нова, но временно. Никакви добавки не помогнаха, само 100 октана бензин след чистенето и то без да карам на газ изобщо. Свиквай и си карай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма газ колата, моята не вдига високи обороти, а държи ниски и гасне. Трябва насилствено да подавам газ за да не изгасне и да може да си загрее за да нормализира работата на двигателя. Ако бяха дюзи, нямаше ли постоянно да прави проблем и на загрял двигател? Тя си пали от четвърт, не се мъчи да запали изобщо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питай бояджията дали е разкчавал акумулатора. Ако го е разкачвал, трябва да я покараш 15-20км за да се адаптира компютъра и ще спре да гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на бензинови дюзи, пускал съм подобна тема. Газ има ли колата? Моята е със същият двигател с газов инжекцион и като застудее на студен двигател пали и след няколко секунди гасне. После въртя няколко пъти докато запали и няма проблем след това. Докато загрее малко оборотите играят 1500- 1000, чистил съм дюзите на ултразвук- стана като нова, но временно. Никакви добавки не помогнаха, само 100 октана бензин след чистенето и то без да карам на газ изобщо. Свиквай и си карай.

Подкрепям това мнение напълно. Сега, като застудя времето, моята също започна да гасне след първо палене - паля, пали без проблем, след 2-3 секунди гасне. Може да не подкачва веднага бензин, може дюзите да са запушени... Един колега от форума преди време беше направил следното предположение: "пикаещи дюзи" - при първи старт колектора е студен, горивната смес не е хомогенна (дюзите я подават на струя) и колата се дави. Докато загрее е мъка. После от горещия колектор бензина се изпарява, горивната смес вече е хомогенна, мотора я изгаря без проблем...

Само не мога да си обясня, ако наистина е така, защо играят оборотите? Колата се самофорсира за около 10 сек, после оборотите падат, започва да се дави за 2-3 сек, после оборотите пак се качват...

И в този случай, като обърна на газ, оборотите са бетон!

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен ако не подавам насилствено газ, пали идеално, работи около 10 секунди добре(като за студен двигател) и след това почват бавно да падат, докато изгасне... Ако бяха дюзите, нямаше ли да има проблем и при загрял двигател в движение я да придърпва я нещо друго? Или като подавам газ да прекъсва? Защото като подавам газ на студен двигател оборотите играят,ту ниски, ту високи, но не прекъсва...

Редактирано от vangel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...