Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

vangel

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Хасково

vangel's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, имам колт 1.3 ca_1a днес както си бях спрял на запален двигател и на аварийни, изведнъж аварийните изчезнаха, а мигачите работят. Пробвах с друго копче и с друго реле, но проблема си остава. Единствено аварийните тръгват когато дам на контакт и съвсем леко натисна копчето, но в момента в който го натисна да остане в положение включено спират. Това става само когато колата е контакт, махна ли ключа няма никаква реакция. Пробвах дс пусна ток директно към копчето и тогава тръгват, но като изключа от копчето колата остава на контакт без ключа да е вкаран даже, което ми се стори странно, къде да търся проблема??? Вече разбрах, че не е копче и реле. Смених и всички бушони за всекй случай, но няма никаква файда. Не че ми пречи да си карам така, но като знам че нещо не работи и се дразня. Ако е проблем с някой кабел, къде да го търся и какъв трябва да му е цветовия код? Постоянния + първо в релето ли влиза и кой кабел трябва да бъде? Помагайте, че иначе ще разглобя цялата кола и ще сменя всеки един кабел който видя...
  2. При мен ако не подавам насилствено газ, пали идеално, работи около 10 секунди добре(като за студен двигател) и след това почват бавно да падат, докато изгасне... Ако бяха дюзите, нямаше ли да има проблем и при загрял двигател в движение я да придърпва я нещо друго? Или като подавам газ да прекъсва? Защото като подавам газ на студен двигател оборотите играят,ту ниски, ту високи, но не прекъсва...
  3. Разкачан е... Карам я вече втора седмица, доста адаптиране и трябва явно :D
  4. Няма газ колата, моята не вдига високи обороти, а държи ниски и гасне. Трябва насилствено да подавам газ за да не изгасне и да може да си загрее за да нормализира работата на двигателя. Ако бяха дюзи, нямаше ли постоянно да прави проблем и на загрял двигател? Тя си пали от четвърт, не се мъчи да запали изобщо
  5. Да, светва и гасне. Когато е загряла няма проблем, но истине ли двигателя. Без значение дали е сутрин или вечер или следобед го прави този проблем...
  6. Не.. Не светва check-a... Колата се държи така все едно е задавена, а като задържа педала на газта на едно положение, оборите ту падат, ту се вдигат докато стигне една нормална температура.
  7. Каква добавка да взема за дюзите? И другия въпрос е каква е смотаната букса за диагностика, защото в целия град (Хасково) никъде нямат такава за да проверят от къде идва проблема. Мисля да си взема една ако има нещо подобно на OBD и да мога да ида да им покажа за какво става въпрос.
  8. Здравейте колеги. Скоро си взех колата от бояджия(Mitsubishi Colt 1.3 75hp ca_a1), но като я взех се оказа, че има проблем когато двигателя е студен. При палене на студен двигател първите 3-4 секунди всичко е наред, но след това почват да падат оборотите и гасне. Трябва да държа педала на газта за да поддържа по-високи обороти докато загрее(около 2-3мин.) след което всичко е наред. Възможно ли е да е от дросел клапата или стъпковия мотор?
  9. Здравейте, колеги! Имам Mitsubishi Colt 1.3 75hp (CA1A) 1992г. наскоро ми се наложи да сменя съединител и след това педала на съединителя стана много твърд, за да го натисна до край трябва да се напъна на седалката, жилото на педала не може да се затегне, понеже след смяната на съединителя идва някак си дълго и първа и втора скорост влизат много трудно и то с харкане ?! Което не мога да си обясня как се получава това... сложих шайби и планки за да обера луфта на жилото и се натегна малко като скоростите почнаха да влизат, но след известно време каране трябва пак да се натяга жилото... Въпросът ми е, ако сменя жилото ще се оправи ли проблема или явно е от някъде другаде ? Вече не зная какво да правя... Поздрави
×
×
  • Създаване...