Freeman G Публикувано 1 октомври 2017 Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Здравейте! Преди няколко дни закупих outlander 2005, 2.0, 136 кс, от Италия с фабрична газова уредба. Имам няколко въпроса :- какво масло препоръчвате? - какво да очаквам като цена за смяна ролки/ремъци- как мога да разбера какъв е разхода на газ - на компютъра стойностите верни ли са или трябва да пробвам да напълня бутилката до горе, да мина 100 км и да я допълня?- колеги с този модел може ли да споделят впечатления?- и последно - бихте ли препоръчали сервиз за обслужване (също така и за газта) за великотърновския регион Моите първи впечатления от outlander-а - харесва ми много, удобен е, изключително стабилен. Не е най пъргавия, но според мен върви добре. Малко ме притеснява разхода на газ, но все още не съм минал и 300 км, че да мога да кажа точно какъв е. За всеки който коментира ще съм много благодарен и се радвам че съм част от Mitsubishi форума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 октомври 2017 Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Здравейте! Преди няколко дни закупих outlander 2005, 2.0, 136 кс, от Италия с фабрична газова уредба. Имам няколко въпроса :- какво масло препоръчвате? Здравей колега. Преди няколко дни дискутирахме за Outlander 2.4i MIVEC препоръките. Те са същите и за твоя двигател. Виж моя пост N:2 тук.Кратката версия е, че множество масла стават, но аз ти препоръчвам да търсиш следната комбинация: Вариант 1. SAE 5W-30, ACEA A3, API SN, (ако има и стандарта ACEA C3 ще се предпазва повече катализатора)Вариант 2. SAE 5W-40, ACEA A3, API SN, (ако има и стандарта ACEA C3 ще се предпазва повече катализатора) Всяко масло отговарящо на горните критерии ще е подходящо. Като марка избери тази, която ти е на сърце. Обема на мазителната система е 4,3л.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitkur Публикувано 5 октомври 2017 Сподели Публикувано 5 октомври 2017 (редакция) Здравейте! Преди няколко дни закупих outlander 2005, 2.0, 136 кс, от Италия с фабрична газова уредба. Имам няколко въпроса :- какво масло препоръчвате? - какво да очаквам като цена за смяна ролки/ремъци- как мога да разбера какъв е разхода на газ - на компютъра стойностите верни ли са или трябва да пробвам да напълня бутилката до горе, да мина 100 км и да я допълня?- колеги с този модел може ли да споделят впечатления?- и последно - бихте ли препоръчали сервиз за обслужване (също така и за газта) за великотърновския регион Моите първи впечатления от outlander-а - харесва ми много, удобен е, изключително стабилен. Не е най пъргавия, но според мен върви добре. Малко ме притеснява разхода на газ, но все още не съм минал и 300 км, че да мога да кажа точно какъв е. За всеки който коментира ще съм много благодарен и се радвам че съм част от Mitsubishi форума - за маслото каквото е писал колегата. Марката няма значение.- имаш ангренажен ремък, ремък на балансиращия вал, три ролки и аксесоарен ремък - задъжително тези се сменят. Общо около 200лв. с труда. Но имаш също водна помпа и обтегач на ангренажа, които са по-скъпи и, или трябва да ги смениш сега, или по преценка на майстора.- разхода на газ можеш да го разбереш като напълниш и изпразниш няколко бутилки (2-3 минимум) и засечеш спрумо изминатите километри. Не забравяй, че ибензин харчи. Средно трябва да ти е към 11л./100, плюс-минус. Не 100км., а няколко бутилки.- нормална кола, приятна возия, добра проходимост на сняг, тромава с този двигател (карах турбо версията 241 коня - има разлика доста), не особено чуплива... имаш цял раздел за четене. Чети. Не виждам какво толкова те притеснява разхода на газ? Дори не знаеш какъв е, но иначе си притеснен? Направи няколко бутилки газ, виж го какъв е и после се притеснявай... Това е автомобил тежащ празен 1630 кг. с постоянно зацепено 4х4. Харчи доста, не се притеснявай. Не може да го сравниш с лек автомобил с предно.И не забравяй да го покарваш на бензин от време навреме. Редактирано 5 октомври 2017 от Vitkur Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkereziev Публикувано 8 октомври 2017 Сподели Публикувано 8 октомври 2017 Заради запушване на дюзите ли трябва да се кара само на бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeman G Публикувано 29 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2017 Здравейте! Благодаря за отговорите! Към момента съм планирал да сменя ремъците и ролките, а маслото по-нататък. Засега съм доволен и от вървенето и от разхода. Имам обаче още един въпрос : за съединителя. Когато колата е запалена и не е на скорост се чува нещо като свистене; само като сложа крак на съединителя без натиск и този звук изчезва. Някъде из форума мярнах, че някои модели имали болт или някакъв друг начин за регулиране на съединителя? Дали може да се оправи от това или е лагера? Някой да е попадал на подобно нещо? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 октомври 2017 Сподели Публикувано 29 октомври 2017 Здравейте! Благодаря за отговорите! Към момента съм планирал да сменя ремъците и ролките, а маслото по-нататък. Засега съм доволен и от вървенето и от разхода. Имам обаче още един въпрос : за съединителя. Когато колата е запалена и не е на скорост се чува нещо като свистене; само като сложа крак на съединителя без натиск и този звук изчезва. Някъде из форума мярнах, че някои модели имали болт или някакъв друг начин за регулиране на съединителя? Дали може да се оправи от това или е лагера? Някой да е попадал на подобно нещо? Поздрави!.....това е аксиалния лагер,който е разбит и се налага смяна.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeman G Публикувано 29 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2017 Забелязах, че се е усилил звука с времето. Ще го сменя, но ако не е веднага може ли нещо да му стане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 октомври 2017 Сподели Публикувано 30 октомври 2017 Забелязах, че се е усилил звука с времето. Ще го сменя, но ако не е веднага може ли нещо да му стане?...може да прецакате съединителя.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 30 октомври 2017 Сподели Публикувано 30 октомври 2017 не може...а ще го прецакат.. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeman G Публикувано 1 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2017 Някой колега да препоръча сервиз по великотърновския край? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LOVEC Публикувано 16 януари 2018 Сподели Публикувано 16 януари 2018 Колега,аз имах същия проблем,оказа се лосчето на долната помпа където опира във вилката,сложих му малко гресчица и се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmk Публикувано 19 януари 2018 Сподели Публикувано 19 януари 2018 Колеги, защо ми се струва, че двигателят му е същия като на стария ми Спейс Вагон - 2,0 (98 kW). А му давате съвети за масло за Outlander 2.4i MIVEC.Може и аз да съм некомпетентен, но не е лошо да се провери все пак.Моята кола я карах с 10W30. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 януари 2018 Сподели Публикувано 19 януари 2018 Колеги, защо ми се струва, че двигателят му е същия като на стария ми Спейс Вагон - 2,0 (98 kW). А му давате съвети за масло за Outlander 2.4i MIVEC.Може и аз да съм некомпетентен, но не е лошо да се провери все пак.Моята кола я карах с 10W30. Бензиновите двигатели на Мицубиши по принцип изискват остаряла смазочна норма. Днешните масла я надвишават близо с 35г. Вискозитетните класове също са либерални, напр. SAE 5W-30 ; 5W-40; 10W-30; 10W-40...Висшият пилотаж е да се подбере масло, което хем да отговаря на предпочитан вискозитетен клас, хем и на колкото се може по-върхова смазочна норма по Американският петролен институт - API (SN). Да, SAE 10W-30 е по принцип позволен вискозитетен клас, но в България съм срещал само на една марка масло, и от към поддържани стандарти е голо като пушка. Виж, при sAE 5W-30 може да се намери къде по-насъскана опция. Не само студеният старт ще се облекчи повече спрямо SAE 10W-30, но кинематичният му вискозитет при 100С приблизително ще съвпадат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeman G Публикувано 22 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2018 Здравейте! Темата е с продължение. Смених съединителя, че и маховика - него го взех втора ръка, защото нов цената беше... Както и да е, за няколко дни звукът изчезна. Обаче сега пак се появи и се чува както преди, само когато си на свободна и при най лекия натиск - дори като сложа крак на педала и изчезва... Някой да даде съвет? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.