Премини към съдържание

Vitkur

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Габрово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander'04 4WD 4G63
  • Интереси
    VIN: JMBXNCU2W3U001425

Vitkur's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Комплект китайци е към 300-350лв. в eBay (зависи то курса на долара). Това е най-евтиното за нови. На спуканите няма какво да и оправяш. Масово са така, затова търсенето на втора употреба е загуба на време.
  2. Exedy се намира и доста евтино, около 450. Докато другите изброени са по-скъпи. Виждал съм го и под 400лв. през лятото, по разни промоции. Но не в България.
  3. - за маслото каквото е писал колегата. Марката няма значение. - имаш ангренажен ремък, ремък на балансиращия вал, три ролки и аксесоарен ремък - задъжително тези се сменят. Общо около 200лв. с труда. Но имаш също водна помпа и обтегач на ангренажа, които са по-скъпи и, или трябва да ги смениш сега, или по преценка на майстора. - разхода на газ можеш да го разбереш като напълниш и изпразниш няколко бутилки (2-3 минимум) и засечеш спрумо изминатите километри. Не забравяй, че ибензин харчи. Средно трябва да ти е към 11л./100, плюс-минус. Не 100км., а няколко бутилки. - нормална кола, приятна возия, добра проходимост на сняг, тромава с този двигател (карах турбо версията 241 коня - има разлика доста), не особено чуплива... имаш цял раздел за четене. Чети. Не виждам какво толкова те притеснява разхода на газ? Дори не знаеш какъв е, но иначе си притеснен? Направи няколко бутилки газ, виж го какъв е и после се притеснявай... Това е автомобил тежащ празен 1630 кг. с постоянно зацепено 4х4. Харчи доста, не се притеснявай. Не може да го сравниш с лек автомобил с предно. И не забравяй да го покарваш на бензин от време навреме.
  4. Продадох колата. Пролетно-кърпените задни вежди пак издуха боята. Тя не е виновна колата, но истината е че ръждата я почва яко, а това ме дразни. Преди да я продам смених задният мост, заради фатална корозия: 1. Още миналата есен намерих мост в дорбо състояние, от един блъснат британски Outlander. Минах го пясъкоструй, прегледах го и маркирах къде да се подсили и изтърки (и той не беше перфектен), изкърпиха/подсилиха ми го, мина прахово боядисване. Общо разходи за закупуване на моста и ремонта: 175лв. 2. Свали се старият мост, който беше гръцка трагедия. Учудващо всички болтове се развиха. Наложи се смяна само на тампони и биалетки на стабилизиращата шанга. Минах реглаж и гумите си застанаха в правилна позиция. За разкош смених задни дискове и двата комплекта накладки + регулиране на ръчната. За труда и частите ми взеха около 240лв., не помня точно. Около 140 дискове, накладки, тампони и биалетки на стабилизиращата, а другото - за труд. Нямаше как да я продам с неоправен мост, тъй като беше рисково за каране и просто не съм такъв човек. Така или иначе беше купен и подготвен моста. Впечатленията ми от автомобила са чудесни, като изключим ръждата (по окачване, задните вежди, задният капак, в моторният отсек). Много приятна возия, просторен отвътре, постоянното 4х4 е просто супер в градската зима, красива кола, поддръжката е на съвсем приемливи цени съизмерима с поддържането на лека кола, части много... Почвам да мисля следващата каква ще е. Това е. Дерзайте.
  5. Не мога да си редактирам поста? Пускам втори. Говоря си сам. :D Правилните предни амортисьори се оказаха Kayaba 334398. Сложих и нови прахоуловители, както и нови оригинални Mitsubishi лагери на макферсона - MR272946 (отворих старите - то вътре една тефлонова шайба?), по 27лв. бройката. Новото си е ново. Като бях тръгнал - смених и задните амортисьори за разкош. :D Всички амортисьори свалени от колата, изглеждаха да са оригиналните. Работеха безупречно. Сменихме ги единствено и само заради ръждите по чашките, които държат пружините. След като свалихме старите, ги огледах още по-хубаво и се уверих, че правилно сме ги сменили. Корозията по тези чашки беше адска. Един преден и един заден, почти се бяха откъснали чашките (или както се наричат долните опори на пружината). Борбата продължава, вече с твърдото убеждение, че това ми е последната кола втора употреба. Просто нямам време да се занимавам с тия рециклирания, а всичко ненаред по колата ме побърква, трябва да висиш на майсторите на главата и да ги гледаш в ръцете - стар съм за това вече... :D
  6. Привет отново. По горните въпроси: - Маслото беше сменено с правилната спецификация, едва днес. Упс. Стоя ми цяла зима в мазата... - Свещите са Denso VW20 за 34лв./брой, преди отстъпки. Монтирани. Старите свещи изглеждаха чудесно. Изкърпиха се старателно задните вежди през март, типична болка за модела. Колко ще карат... божа работа. Имам ново питане: може ли оригинален каталожен номер на предни амортисьори (MN101532 може би)? Днес направихме неуспешен номер за смяна на амортисьори, лагерчета и прахоуловители. От магазина ни пратиха грешни амортисьори - за Outlander 2 (и там френските клонинги) и Lancer 2000-2012, които на теория може да се монтират, но на практика са с 5-6 санта по-къси (плюс една малка разлика в мястото за закрепване на планката за спирачният маркуч) и няма смисъл. А аз им пратих VIN-а и те по него търсили... как да е. Върнах им ги. Аморсисьорите, които са ми пратили са Kayaba 339081. А предполагам трябва да са Kayaba 334398? Може ли някой да каже оригиналният Mitsubishi номер на предни амортисори, лагери на макферсона (ако се продават отделно) и прахоуловители? Така най-сигурно ще мога да си проверя, без да разглабям колата, дали са пратили правилното нещо.
  7. Привет, Сдобих се с едно такова Mitsubishi. Цената на придобиване беше ниска и съответстващо на това има доста неща за оправяне. Лека-полека, смятам да се опитам да оправя всички належащи неща. Автомобилът е: Mitsibishi Outlander 2.0l, 100kW, код: 4G63, с монтиран тук газов инжекцион 4WD внос от Швейцария (с порядъчно количество ръжди, за които ще обяснявам по-късно) VIN: JMBXNCU2W3U001425 Двигателят е обслужен - масло, филтри, антифриз, ремъци, ролки, водна полпа. Не е сменен само обтегача на ангренажа. И това е. Ходовата част, като изключим ръждата, е в работещо състояние. Наложителна е само смяната на тампони на стабилизащите щанги. И на двете. И заден мост - изяден от ръжда. На първо време бих искал да попитам относно: 1. Масло да скоростна кутия (ръчна) за модела. Според експлоатационната книжка маслото трябва да е вискозитет 75W85 или 75W90, 2.3л., GL4. На пръв поглед лесна задача, но срещам известни затруднения с намирането на правилно масло, по магазините в Габрово: - масово се преглагат масла GL5, както и такива с означения GL4/5 и GL4+, които са ми непонятни. Доколкото разбрах от форума, доста е важно маслото наистина да е GL4. Може ли да ме насочите към марка и модел на подходящо масло, което да не е задължително 40+ лв./литър (каквото намерих на Castrol).? Преглагат ми тук Venol (Старс94) и SWAG (Косер) с вискозитет 75W90 GL4, обаче тези марки не съм ползвал и не знам дали са за мен. Цените са 15-20лв./л. 2. Свещи: навсякъде ми предложиха само и единствено Denso VW20 за 34лв./брой, а по Интернет магазините тук ги намирам и по 22лв./бр. Това правилна свещ ли е за този двигател и единствената ли е? Оригиналните свещи, ако не се лъжа, трябва да са каталожен номер MN119500. Ако търся по него, ми излизат както това Денсо, така и някои модели на NGK и Bosch, на цени 29/19 (два модела) и 13лв./бр., съответно. Ако това са опциите, бих заложил на NGK или оригинални, ако са на подобни цени.
×
×
  • Създаване...