Привет, Сдобих се с едно такова Mitsubishi. Цената на придобиване беше ниска и съответстващо на това има доста неща за оправяне. Лека-полека, смятам да се опитам да оправя всички належащи неща. Автомобилът е: Mitsibishi Outlander 2.0l, 100kW, код: 4G63, с монтиран тук газов инжекцион 4WD внос от Швейцария (с порядъчно количество ръжди, за които ще обяснявам по-късно) VIN: JMBXNCU2W3U001425 Двигателят е обслужен - масло, филтри, антифриз, ремъци, ролки, водна полпа. Не е сменен само обтегача на ангренажа. И това е. Ходовата част, като изключим ръждата, е в работещо състояние. Наложителна е само смяната на тампони на стабилизащите щанги. И на двете. И заден мост - изяден от ръжда. На първо време бих искал да попитам относно: 1. Масло да скоростна кутия (ръчна) за модела. Според експлоатационната книжка маслото трябва да е вискозитет 75W85 или 75W90, 2.3л., GL4. На пръв поглед лесна задача, но срещам известни затруднения с намирането на правилно масло, по магазините в Габрово: - масово се преглагат масла GL5, както и такива с означения GL4/5 и GL4+, които са ми непонятни. Доколкото разбрах от форума, доста е важно маслото наистина да е GL4. Може ли да ме насочите към марка и модел на подходящо масло, което да не е задължително 40+ лв./литър (каквото намерих на Castrol).? Преглагат ми тук Venol (Старс94) и SWAG (Косер) с вискозитет 75W90 GL4, обаче тези марки не съм ползвал и не знам дали са за мен. Цените са 15-20лв./л. 2. Свещи: навсякъде ми предложиха само и единствено Denso VW20 за 34лв./брой, а по Интернет магазините тук ги намирам и по 22лв./бр. Това правилна свещ ли е за този двигател и единствената ли е? Оригиналните свещи, ако не се лъжа, трябва да са каталожен номер MN119500. Ако търся по него, ми излизат както това Денсо, така и някои модели на NGK и Bosch, на цени 29/19 (два модела) и 13лв./бр., съответно. Ако това са опциите, бих заложил на NGK или оригинални, ако са на подобни цени.