Премини към съдържание

Моля за помощ


sasho

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

собственик съм на :mitsu-smiley: COLT 1.6 93г. 113hp - никакви проблеми вече 3 години. От няколко седмици обаче си късам нервите.

Случаят е следния: сутрин си стартирам колaта без проблеми, тръгвам, карам 300 метра и в момента в който отпусна оборотите под 2000 колата изгасва. След това не иска да запали. Акумолатора ми е чисто нов. След 10 минутни опити да стартирам двигателя най- накрая запалва и си карам все едно че нищо не се е случвало. Обръщам внимание, че това се случва само в дъждовно и влажно време.

Моля за някакъв отговор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

собственик съм на :mitsu-smiley: COLT 1.6 93г. 113hp - никакви проблеми вече 3 години. От няколко седмици обаче си късам нервите.

Случаят е следния: сутрин си стартирам колaта без проблеми, тръгвам, карам 300 метра и в момента в който отпусна оборотите под 2000 колата изгасва. След това не иска да запали. Акумолатора ми е чисто нов. След 10 минутни опити да стартирам двигателя най- накрая запалва и си карам все едно че нищо не се е случвало. Обръщам внимание, че това се случва само в дъждовно и влажно време.

Моля за някакъв отговор.

Брат ми има Suzuki Swift и има същия проблем като тебе. Брата нещо говореше за някакви кабели че били леко извадени нещо такоз и Само при дъждовно време става тоя проблем ще го питам за повече инфо и ще ти кажа с подробности :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Ей колеги, никой не се отзова на проблема ми?

Комутатор или бубина освен кабелите и капачката............ела при мен да ти кажа какво е ........мислех че вече сте отстранили проблема......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го отстранил, защото когато не вали и проблем няма. Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Дистрибутор.Имал съм подобен проблем-леко напукан(личи си отвътре най-вече).Когато е влажно ми играеха оборотите и 30-40% при оставяне на празен ход загасваше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го отстранил, защото когато не вали и проблем няма. Благодаря!
Ами взимаш DJ'а и се запътвате към първата автомивка.Другия вариант е да се молиш да не вали! :drinks:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мене често се случва да ми се менят оборотите.. от 1000 до 2000 и пак сваля някои път от 1500 до 2500 и пак падат и пак се качват.. така в продължение на доста врене.. но ако изгася двигатлея и пак го запаля проблема (ако въобще е проблем) изчезва..

Забелязал съм че става така когато заредя с гориво от петрола... доста негативни отзиви съм слушал за този петрол но когато бързам и нямам бензин зареждам от там защото е точно до нас. В дъждовно време един път ми се случи да немога да запаля от 1-вия път.. когато дадох ход на стартера се чу такъв звук се едно когато е запален мотора и работи на обороти да се опиташ да го запалиш .. стартера много яко изсвирва :) но при повторния опит колата запали.

Другия варянт да разбереш дали имаш проблем в кабелите е да вържеш един усилвател без филтър на захранването и да слишаш говорителя .. при промяна на оборотите на колата ще се чуват в говорителя.. ако няма такъв звук нямаш проблеми в ел-а :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...