Премини към съдържание

Помощ при покупка на Спейс Стар


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, молбата ми е следната. Предстои ми покупка на поредната кола и се спрях на Спейс Стар. Кажете ми малко повече за модела и на какво да наблегна при огледа на автомобила. Кои са слаби места. Едни страдат от заден мост, други от окачване, трети са със слаба електроника, а всички останали страдат от простотията на собственика си. Днес разни специалисти ме убеждаваха колко много гниели точно тези коли, но нещо не ми се връзва кола след 2000г да гние като мушмула. Ако може дайте и малко цени на части, обслужване и консумативи. Общо взето искам да добия някаква обща информация за това какво да очаквам и какво ще очаква мен след покупката. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, молбата ми е следната. Предстои ми покупка на поредната кола и се спрях на Спейс Стар. Кажете ми малко повече за модела и на какво да наблегна при огледа на автомобила. Кои са слаби места. Едни страдат от заден мост, други от окачване, трети са със слаба електроника, а всички останали страдат от простотията на собственика си. Днес разни специалисти ме убеждаваха колко много гниели точно тези коли, но нещо не ми се връзва кола след 2000г да гние като мушмула. Ако може дайте и малко цени на части, обслужване и консумативи. Общо взето искам да добия някаква обща информация за това какво да очаквам и какво ще очаква мен след покупката. Благодаря предварително.

 

Здравей колега, като цяло трябва първо да отделиш малко време и да се запознаеш с основната тема цък. На много от въпросите ти там ще намериш отговор.

Аз например имам бензинов Space Star 1.3 без турбо. Той е с двигател на Mitsubishi и ръчна скоростна кутия на Renault. Окачването също носи френски акценти. Примерно предните амортисьори бяха на Монро с емблема на Mitsubishi. Двигателя лесно се газифицира и ГИ изби парите си на 10 000км. Върви прилично за кубатурата си, не е състезателн кон, но не е и предвиден да бъде. Усеща се дали си сам в купето при тръгване или си с повече хора (говоря за 1.3). Първоначалното обслужване е нормално към 500 лв. Понеже са 2-ра употреба коли, аз смених съединител към 220 лв, предни амортисьори и макферсони. Всички тези ремонти са към 1000 лв като части и ако не се паднат наведнъж е незабележим разхода. Сега като всяка една кола си иска обслужване. Например предните дискове са ми към 100 лв/бр, накладните предни към 70, задни 50. Сменим съм и преден воден радиатор и то не защото бе свършил, а защото когато е блъскана колата в Италия БГ моргата е сменила фара, но не е завила здраво радиатора на климатика към радиатора на охл.система и така от търкане просълзя. Е тука дадох към 180 лв за нов (реално по-малко, но казвам ревдовна цена). Какво още да кажа като паричен разход? Няма ръжда по купето, съвсем леко е тръгнала вратата, все едно че си отворил вратата и се е тръкнала в стена. Нищо особенно. Смених и преден капак. И то защото някакъв пияница се напил и хвърлил саксия от терасата. Олекнах още 100 лв. Сега шофьорската седалка ми се продъни и ще се ремонтира. По моргите всичко е изкупено. Тези дни ще сменя и почти всички ел.круши по подсветката на таблото, че през годините са поизгорели. Общо взето няма кой знае какви разходи извън първоначалните. Маслото е символично 3литра, скоростите се сменят на 105 000 км, т.е. най-добре при първоначалното обслужване 3,4л, антифриза на всеки 5г 5л, спирачната течност на всеки 2г - 0,5-1л, хидравлика волан 0,8 л веднъж. Общо взето надежден автомобил среден клас. Има си ел.стъкла, климатик, хидравлика волан, перфектно парно баня, големи огледала. Разхода отдавна не го засичам. Към 10 газ градско е. Сега е топло и 20л полезен обем на газовата бутилка минавам без претиснения 210 км, като тук има и малко каране на бензин докато превключи.

И както ще се убедиш колкото и да търсиш из формула, няма нито една, повтарям нито една тема за Space Star от рода на "Остави ме на пътя".

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега

 

Споделям мнението на Светльо.

 

Карам Мицку 1.3 от 5год и 3 месеца.Изминах 210 000 км и продължавам да изминавам.Над 150 000 от който на газ - единствения "проблем" беше смяна 4 изпускателни клапана който се развалиха благодарение на постоянното каране на газ. Ремонта струва 400лв, в което се включва и ревизия на цялата глава. Корозия, аз поне нямам.Всичко което Светльо е изброи е абсолютно вярно.

 

Прегледай тази тема!

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26238&st=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво колеги. Все съм влизал във форуми, ама толкова изчерпателен и бърз отговор не бях виждал. Забравих да пиша първия път, че твърдо съм решил да е диз. двигател. Наиграх се вече на газови уредби. Само от уважение към по-горе отговорилите няма да споделя какво си мисля многото недостатъци на колите с газ. Въпреки, че аз лично и жена ми караме такива от 15г. Аз лично от 9год. вече карам дизел и напук на това, че в европа ги забраняват, пак дизел търся. Ако може и там малко мнения ще съм много благодарен. Между другото тук във форума мога ли да разчитам на помощ при оглед на колата? Силно се съмнявам, че ще си купя кола от Русе. Тук поради румънският наплив цените са доста завишени, а търговците не са най-коректните и честни хора. Така че най-вероятно ще обикалям родината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си се спрял на дизеловия модел, бъди готов за много изненади защото само емблемата на Мицубиши има общо с Мицубиши. Двигателя е на Рено и мисля че повече няма смисъл да говорим.

 

А защо не ти харесва газта? Аз карам колите си постоянно и изминавам големи разстояния всеки ден, ако караш разумно бензиновите мотори на Мицубиши са изключително здрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вярно ли е че съединителя при диз. двигател на Спейс Стар е 2000лв? То май освен мотора, французите са набутали вътре и великия демпферен съединител, който слагат на Лагуна и Меган Сценик. При бензиновите двигатели колко е цената? Чета че там всичко било японско, без чужди примеси. Все пак неискам един агрегат от колата да струва колкото нея и първия ремонт да ми е последен. Май ще почвам пак да си мисля за газ. Човек неможе да избяга от съдбата си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вярно ли е че съединителя при диз. двигател на Спейс Стар е 2000лв? То май освен мотора, французите са набутали вътре и великия демпферен съединител, който слагат на Лагуна и Меган Сценик. При бензиновите двигатели колко е цената? Чета че там всичко било японско, без чужди примеси. Все пак неискам един агрегат от колата да струва колкото нея и първия ремонт да ми е последен. Май ще почвам пак да си мисля за газ. Човек неможе да избяга от съдбата си.

 

За цената и дали е демпферен съединител не мога да споделя, защото аз съм с бензин. Както казах по-горе аз моя го намерих за 220 лв. Иначе има масови за около 330, а оригиналният в дилър струваше към 500 лв. То там всички части са си скъпи, примерно за радиатора ми (180 лв) се наперих и звъннах първо в дилър, но учитиво им казах че ще си помисля, след като чух сумата от 667 лв. Хубаво при бензинките е (поне за мен), че няма турбо. Защото и там са още около 1000 лв за ремонт. Всичко зависи от това кое търсиш и до къде си склонен за неименуемата поддръжка. Данъка ми в Пловдив е символичните 21 лв ;), а гражданската към 155.

От колеги тук във форума съм чел, че дизела се справя с купето и дърпа яко. При него двигателя е на Renault, събира 5л масло, но скоростите са на Renault/Volvo, но са по-специфични от бензинките, т.е. маслото в ръчната кутията е по-специфично и скъпо, но се намира.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме и дюзите и многобройните филтри на дизела запушващи се от хубавото гориво :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повечето съвременни дизели се с демферен съединител,но не винаги се налага да се сменя целия,може само феродовия диск да смениш.Там имаш турбина,клапани за турбото,дюзи,минава в горната категория за данък,бавно загряване и т.н.Но пък върви доволно.Лично този дизел не ми допада.

Преди време бях фен на дизела,но този модел /аз съм с 1,6 двигатля/на Митсубиши ме очарова откъм разход,обслужване и вървеж.

Единствено като недостатък,че не се намират части втора употреба или пък са прекалено скъпи,малкия багажник/спрямо другите автомобили/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Като говорите за малък разход, колко е малък? На бензин, на газ? Чета пак тук, че 1.3 масовият двигател не е от най-динамичните. Едвали не на баир с пуснат климатик някой трябва да те дърпа. Толкова ли са слаби тези двигатели? Дайте идея какво да гледам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, молбата ми е следната. Предстои ми покупка на поредната кола и се спрях на Спейс Стар. Кажете ми малко повече за модела и на какво да наблегна при огледа на автомобила. Кои са слаби места. Едни страдат от заден мост, други от окачване, трети са със слаба електроника, а всички останали страдат от простотията на собственика си. Днес разни специалисти ме убеждаваха колко много гниели точно тези коли, но нещо не ми се връзва кола след 2000г да гние като мушмула. Ако може дайте и малко цени на части, обслужване и консумативи. Общо взето искам да добия някаква обща информация за това какво да очаквам и какво ще очаква мен след покупката. Благодаря предварително.

Здравей,колега,аз от 6-7 години карам дизелов а звездичка,и досега проблем съм имал само с ЕГР-а,но го оправих.Другият плоблем е в това,че един път в годината решава,че няма да пали и ми скъсва нервите :rolleyes: .Иначе двигателя си е доста добър(моят е 102к)и върви доста прилично.Проблема при звездичките е- лагера,тампона и тарелката на макферсона :icon_rock: .Успех при покупката :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Като говорите за малък разход, колко е малък? На бензин, на газ? Чета пак тук, че 1.3 масовият двигател не е от най-динамичните. Едвали не на баир с пуснат климатик някой трябва да те дърпа. Толкова ли са слаби тези двигатели? Дайте идея какво да гледам.

 

Едно време съм засичал при цял резервоар бензин (55л, или 51л без рзервата) минавах 650 км, това е към 8/100. Сега на газ просто не ми пука. Стигал съм с 20л газ до 230 км с климатик. Интересен е факта една върла зима, разказвал съм го и друг път и даже съм пускам тема "Карам на газ, а бензина свършва". На 31.12 зареждам до горе бензин. Карам 3 месеца и само си дозареждам газ. На 31.Март светка резервата на бензина, зареждам до горе и влезнаха 51л бензин. Следователно средно за месец във върлата зима си гори по 17л/месец сутрин и вечер докато превключи на газ. На баирите си върви доволно. Песнопой и серпентините на Калофер без проблем ги взимам на 3-та. Но пак повтарям, двигателя не е предвиден да бъде състезателен кон, но няма такова нещо дай да изключа климатика за да изпреваря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа за 1.3 , ако усещаш двигателя и знаеш кога се развърта си е абсолютно задоволителен.

 

Препоръчителен вариант 1.6 MPI 100к.с и най-редкия 1.8 MPI - 112к.с , който ако го намериш го взимай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделените мнения. Търсенето продължава. Като (ако) купя, ще пиша пак.

/qu Привет от Русе,по-вече от 6 год.купена от автокъща от Русе.Всичко което е написано по-горе от колегите е вярно.Не забравяй,че ако искаш да си пробваш късмета си купи кола на старо.Успех в избора,пропуснах-карам 1,3 и по-вече от доволен.Още веднъж успех в избора.

Редактирано от bacard1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделените мнения. Търсенето продължава. Като (ако) купя, ще пиша пак.

 

Каквато и кола за в бъдеще закупиш, ще мога да ти окажа техническа помощ за маслата в нея, независимо от марката. На добър час и от мен ;)

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти ! Аз карам 1,9 DID - 115 коня ! Карам я от 5 г и 5 месеца !От Русе съм , но я купих от София ! Просто 2012 в Русе не се предлагаше фейслифта ! Изключително доволен съм от колата ! За тези 5 г съм сменил 2 задни биелетки ! Нищо друго ! Никога не съм имал някакви проблеми с колата ( явно съм имал късмет, може би) ! Гори 7- 7,5 градско и 4,5-5,5 навън - зависи колко ти е тежък крака ! Покрай мен мои колеги са запалиха по дизела и си купиха ! Има много добро ускорение и с тези коне и с турбината климатика не се усеща ! Моят шурей също си купи като моята - купи я от Русе - 3500 - напълно нормална цена според мен, и сега яко я разтрива - много е доволен и той ! Моята я карам само с ЕКТО дизел - не знам - може и това да ми е помогнало да нямам проблеми нито лято, нито зима ! Минусът е данъкът - 145 лв. След 2 години колата ще стане на 14 г и тогава данъкът ще падне доста под 100 лв . Определено ще дочакам този момент ! Поздрави и Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Още не съм купил, но ровя като луд в сайтовете и ми светна една лампа( в главата). Тук някъде четох, че има бензинов мотор на който неможе да се сложи газова уредба. За първи път чувам подобно нещо, но ще го приема. Моля Ви кажете кой е този мотор да внимавам при покупката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте отново. Вече съм на финалната права за закупуване на Спейс Стар и имам следния въпрос. Ако диз. двигател е на Рено, защо се води DID, а не е DCI или DTI? Харесал съм 1,9 DID 115 к.с. Мнения за него?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...