Pr0danoV Публикувано 30 декември 2016 Сподели Публикувано 30 декември 2016 (редакция) Колата е Мицубиши Галант 2.4 ГДИ. Беше останала на лапа и да отида до бензиностаницята и угасна сипах и бензин запали но както и дам газ гасне веднага.Свалих колекторите, дросела, дебитомера, изчистих ги купих нови свещи и пак същото работи на място мени оборотите и гасне понякога ,а дам ли и газ не може да се изреже повече от 3 хиляди оборота. Та мисълта ми е може ли да е помпата за горивото,защото като запали пука тряска и много не равномерна работа а с старт спрей държи обороти и пука ако някой има сходен проблем и знае нещо по въпроса ще бъда много благодарен. Редактирано 4 януари 2017 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 декември 2016 Сподели Публикувано 30 декември 2016 Горивния филтър сменихте ли го... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pr0danoV Публикувано 30 декември 2016 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2016 Да сменен е но когато последно я карах на майстор за дачик на колянов вал и ми каза че ми е ниско налягането на горивото та може помпата да се е предала вече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pr0danoV Публикувано 30 декември 2016 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2016 (редакция) Възможно ли е да е дачик на разпределителен вал и къде точно се намира зашото моя случай е точно такъв. Редактирано 30 декември 2016 от Pr0danoV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 декември 2016 Сподели Публикувано 30 декември 2016 Е нали са ти казали ниско налягане на горивото, защо търсиш другаде?Има майстор в София който ще ти помогне - DJ-я. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pr0danoV Публикувано 2 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2017 Код 56 ниско наягане на гороивото ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 2 януари 2017 Сподели Публикувано 2 януари 2017 Код 56 ниско наягане на гороивото ! Помпата е заминала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 януари 2017 Сподели Публикувано 4 януари 2017 Милен ще я оправи, няма страшно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pr0danoV Публикувано 4 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2017 (редакция) Помпата е заминала. Сигурен ли си че е помпата ,защото помпата работи на 8.8 МПА и като изгасне прави вакум на -1.1 МПА. A и коя от 2те помпи имаш предвид за високото или за ниското ? Редактирано 4 януари 2017 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 януари 2017 Сподели Публикувано 4 януари 2017 (редакция) Няма ГДИ което да работи на 8.8Мпа...... Или са на 5 или на 6Мпа.... Там си търсете проблема. Явно се удавя от многото бензин. Код 56 се записва при налягане под 4Мпа и над 6.5, и означава не ниско налягане, а проблем с налягането..... Предполагам че нещо по системата е сменяно и не е за тази кола.Обикновенно в такъ случай излизат тези 8.8Мпа..... Ама чак пък и вакум после, а може и компютъра за диагностика да не е верния модел и да дава глупости. Редактирано 4 януари 2017 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pr0danoV Публикувано 4 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2017 (редакция) Няма ГДИ което да работи на 8.8Мпа...... Или са на 5 или на 6Мпа.... Там си търсете проблема. Явно се удавя от многото бензин. Код 56 се записва при налягане под 4Мпа и над 6.5, и означава не ниско налягане, а проблем с налягането..... Предполагам че нещо по системата е сменяно и не е за тази кола.Обикновенно в такъ случай излизат тези 8.8Мпа..... Ама чак пък и вакум после, а може и компютъра за диагностика да не е верния модел и да дава глупости. Благодаря Милене, софтуера е малко дървен да делфи но незнам вече какво е по тази горивна с-ма ако имате някакви идей.А и немога да я мръдна работи на ниски обороти а като и дам газ не може да се изфорсира повече то 3000 оборота или вегнага гасне.Като дигне 3000 оборота все 1 е в прекъсвач и пука през аспуха все 1 работи на 3 цилиндъра Редактирано 4 януари 2017 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maskata Публикувано 25 януари 2017 Сподели Публикувано 25 януари 2017 Благодаря Милене, софтуера е малко дървен да делфи но незнам вече какво е по тази горивна с-ма ако имате някакви идей.А и немога да я мръдна работи на ниски обороти а като и дам газ не може да се изфорсира повече то 3000 оборота или вегнага гасне.Като дигне 3000 оборота все 1 е в прекъсвач и пука през аспуха все 1 работи на 3 цилиндъра Да се намеся и аз видяхте ли бубината и комутатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.