Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Pr0danoV

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Pr0danoV's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря Милене, софтуера е малко дървен да делфи но незнам вече какво е по тази горивна с-ма ако имате някакви идей.А и немога да я мръдна работи на ниски обороти а като и дам газ не може да се изфорсира повече то 3000 оборота или вегнага гасне.Като дигне 3000 оборота все 1 е в прекъсвач и пука през аспуха все 1 работи на 3 цилиндъра
  2. Сигурен ли си че е помпата ,защото помпата работи на 8.8 МПА и като изгасне прави вакум на -1.1 МПА. A и коя от 2те помпи имаш предвид за високото или за ниското ?
  3. Код 56 ниско наягане на гороивото !
  4. Възможно ли е да е дачик на разпределителен вал и къде точно се намира зашото моя случай е точно такъв.
  5. Да сменен е но когато последно я карах на майстор за дачик на колянов вал и ми каза че ми е ниско налягането на горивото та може помпата да се е предала вече
  6. Колата е Мицубиши Галант 2.4 ГДИ. Беше останала на лапа и да отида до бензиностаницята и угасна сипах и бензин запали но както и дам газ гасне веднага.Свалих колекторите, дросела, дебитомера, изчистих ги купих нови свещи и пак същото работи на място мени оборотите и гасне понякога ,а дам ли и газ не може да се изреже повече от 3 хиляди оборота. Та мисълта ми е може ли да е помпата за горивото,защото като запали пука тряска и много не равномерна работа а с старт спрей държи обороти и пука ако някой има сходен проблем и знае нещо по въпроса ще бъда много благодарен.
×
×
  • Създаване...