Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Немога да запаля и няма мощност


Pr0danoV

Препоръчано мнение

Колата е Мицубиши Галант 2.4 ГДИ. Беше останала на лапа и да отида до бензиностаницята и угасна сипах и бензин запали но както и дам газ гасне веднага.Свалих колекторите, дросела, дебитомера, изчистих ги купих нови свещи и пак същото работи на място мени оборотите и гасне понякога ,а дам ли и газ не може да се изреже повече от 3 хиляди оборота. Та мисълта ми е може ли да е помпата за горивото,защото като запали пука тряска и много не равномерна работа а с старт спрей държи обороти и пука ако някой има сходен проблем и знае нещо по въпроса ще бъда много благодарен.

Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да сменен е но когато последно я карах на майстор за дачик на колянов вал и ми каза че ми е ниско налягането на горивото та може помпата да се е предала вече

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е дачик на разпределителен вал и къде точно се намира зашото моя случай е точно такъв.

Редактирано от Pr0danoV
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е нали са ти казали ниско налягане на горивото, защо търсиш другаде?

Има майстор в София който ще ти помогне - DJ-я.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е заминала.

 

Сигурен ли си че е помпата ,защото помпата работи на 8.8 МПА и като изгасне прави вакум на -1.1 МПА. A и коя от 2те помпи имаш предвид за високото или за ниското ?

Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ГДИ което да работи на 8.8Мпа...... Или са на 5 или на 6Мпа.... Там си търсете проблема. Явно се удавя от многото бензин. Код 56 се записва при налягане под 4Мпа и над 6.5, и означава не ниско налягане, а проблем с налягането..... Предполагам че нещо по системата е сменяно и не е за тази кола.Обикновенно в такъ случай излизат тези 8.8Мпа..... Ама чак пък и вакум после, а може и компютъра за диагностика да не е верния модел и да дава глупости.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ГДИ което да работи на 8.8Мпа...... Или са на 5 или на 6Мпа.... Там си търсете проблема. Явно се удавя от многото бензин. Код 56 се записва при налягане под 4Мпа и над 6.5, и означава не ниско налягане, а проблем с налягането..... Предполагам че нещо по системата е сменяно и не е за тази кола.Обикновенно в такъ случай излизат тези 8.8Мпа..... Ама чак пък и вакум после, а може и компютъра за диагностика да не е верния модел и да дава глупости.

 

Благодаря Милене, софтуера е малко дървен да делфи но незнам вече какво е по тази горивна с-ма ако имате някакви идей.А и немога да я мръдна работи на ниски обороти а като и дам газ не може да се изфорсира повече то 3000 оборота или вегнага гасне.Като дигне 3000 оборота все 1 е в прекъсвач и пука през аспуха все 1 работи на 3 цилиндъра

Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Благодаря Милене, софтуера е малко дървен да делфи но незнам вече какво е по тази горивна с-ма ако имате някакви идей.А и немога да я мръдна работи на ниски обороти а като и дам газ не може да се изфорсира повече то 3000 оборота или вегнага гасне.Като дигне 3000 оборота все 1 е в прекъсвач и пука през аспуха все 1 работи на 3 цилиндъра

 

Да се намеся и аз видяхте ли бубината и комутатора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...