de4i Публикувано 6 август 2016 Сподели Публикувано 6 август 2016 (редакция) Здравейте колеги, Сдобих се с читави предни двубутални спирачни апарати за Галанта. Реших да ги монтирам, като преди това им направя профилактика. От колега от форума купих ремонтен комплект за двубуталните апарати, който комплект освен гумичките, включва и буталата. След като разпарчетосах апарата и сравних чарколяците се оказа, че новите бутала /фи - 42,7 мм/ влизат в цилиндърчетата, но са с 3,3 мм по-високи. Тялото им е по високо, иначе шийката и тази част, която контактува с накладката, са еднакви. http://media.snimka.bg/s1/5517/037277928-thumb.jpg?r=0Когато ги сложа в цилиндъра, с толкова мм излизат навън. иначе старите като потънат в цилиндъра идват на нула с равнината на челюстта. http://media.snimka.bg/s1/5517/037277927-thumb.jpg?r=0Не съм чистил старите бутала, но видимо като че имат свалена циментация в зоната, където контактуват с О-пръстена. Въпросът ми е тези 3,3 мм дали са фатални – т.е. дали ако ги сложа, после ще влезне спирачния диск и накладките. Челюстите са широки 60 мм, по спомени дискът е 24 мм, накладките заедно с ламаринките трябва да са най-много 18 мм, за да се събере всичко. Така излиза, че тези 3,3 мм пречат.Вариантите са подробно да огледам старите и да сложа тях. Или да отнема на струг тези 3,3 мм. – може 1 мм от дъното /челото на буталцето/ и малко 2,3 от пръстена, който контактува и натиска накладката. Вие как мислите ? Снимките излизат малки, затова ето линк към вторатаhttp://de4i1111.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.582549.37277927 Редактирано 6 август 2016 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 август 2016 Сподели Публикувано 6 август 2016 Пробвай да ги свалите отдолу на струг или фреза отдолу и отгоре, дано стане. 3.3 мм. си е много, то толкова дават и износване на дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 август 2016 Сподели Публикувано 6 август 2016 Ти пробва ли да ги монтираш и да видиш дали ти опират? Според мен не се прибират на 0 в задно положение буталата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 6 август 2016 Сподели Публикувано 6 август 2016 Според мен с 24мм дебели дискове няма да имаш проблем с новите по-високи бутала.При мен с фабричните бутала(двубутален апарат - галант 98') влиза и има хлабина 26мм дебел диск(276х26мм).Все пак е най-добре да пробваш как влиза диска+нови накладки и тогава да го мислиш.Ако се наложи престъргване - престържи външния ръб който е към накладката, за да не се нарушаваповърхността която контактува със спирачната течност т.е. хромираното покритие.Иначе най-доброто решение е някой стругар да ги изработи от неръждаема стомана :icon_thumbup: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 10 август 2016 Автор Сподели Публикувано 10 август 2016 (редакция) Челото на буталото има три пъпки, които пречат то да ляга до дъното на цилиндъра.Минах на струг само горната част - която контактува с накладката. http://media.snimka.bg/s1/5525/037293862-thumb.jpg?r=0 Редактирано 10 август 2016 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 август 2016 Сподели Публикувано 10 август 2016 Ти пробва ли да ги монтираш и да видиш дали ти опират? Според мен не се прибират на 0 в задно положение буталата.Прибират се!И сега ще стане работата, нали, дечи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 август 2016 Сподели Публикувано 11 август 2016 Прибират се!И сега ще стане работата, нали, дечи? Моя грешка написал съм го на обратно,могат да се прибират до край. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.