Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Окачване грандис


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Наскоро се сдобих с бензинов Грандис.

Визуално се вижда, че предницата стои по-високо от задната част на колата.

Знам, че преди половин година са сменявани предни амартисьори.

Измерих разстоянието от пода до калника (над гумата, по средата) -

отпред 73см, отзад 70см. Прикачам допълнително снимки.

Миналата седмица, когато натоварих колата с багаж за море, задницата клекна още.

Става въпрос за три куфара общо, плюс резервна гума патерица.

Според вас нормално ли да е така или трябва да сменят пружините заедно с амартисьорите?

IMG_20160710_163502_HDR_2.jpg

 

Предварително благодаря за съдействието!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Премери разстоянието от земята до гредите на купето - в предната и задната част на гредите, непосредствено до гумите. Мисля че това е най-показателно. На много модели дизайнът е такъв, че задната вежда е по-ниска и колата стои клекнала, но реално не е така. Не знам дали при Грандис е такъв случая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз от октомври също карам бензинов Грандис с газ, която ми монтираха след покупката. Аз изкарах докарах колата от Германия без газ и положението ми е същото. На 10 години е и има изминати 190 000, поне по километража, но и на мен това не ми хареса че дори на легналите полицаи опира...Преди няколко дни свалях пружините и амортисьорите и правих тестове с нови - почти няма разлика, но така и така са купени...Ще добавя и подложки на пружините от по 3 см, но после филмът продължава с регулиране на задницата, а там почти няма читава сглобка...Ще пиша когато има резултат, но ако нямаш познат автомонтьор и свободно време да му стоиш на главата, по-добре не влизай в тази операция...Да добавя че качих моята кола на 225 55 17, така е по-добре!!!

Здравейте колеги,

 

Наскоро се сдобих с бензинов Грандис.

Визуално се вижда, че предницата стои по-високо от задната част на колата.

Знам, че преди половин година са сменявани предни амартисьори.

Измерих разстоянието от пода до калника (над гумата, по средата) -

отпред 73см, отзад 70см. Прикачам допълнително снимки.

Миналата седмица, когато натоварих колата с багаж за море, задницата клекна още.

Става въпрос за три куфара общо, плюс резервна гума патерица.

Според вас нормално ли да е така или трябва да сменят пружините заедно с амартисьорите?

IMG_20160710_163502_HDR_2.jpg

 

Предварително благодаря за съдействието!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещата стоят така.

 

https://www.drive2.ru/l/9758972/

 

3 см. ми се струва , че ще са много .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещата стоят така.

 

https://www.drive2.ru/l/9758972/

 

3 см. ми се струва , че ще са много .

 

marin8888, има ли някаква разлика откъм устойчивостта в завоите? Дали се люшка повече?

Тропания или нови звуци след тази интервенция?

 

По съвета на vld1 премерих разстоянието в предната и задната част на гредите и се оказа еднакво,

което означава, че колата по дизайн си е такава. Но така или иначе на мен ми харесва решението на marin8888.

Трябва да намеря къде в софия може да се направи подобна подложка.

marin8888, на теб по тампона на пружината ли ти направиха подложката?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега, аз от октомври също карам бензинов Грандис с газ, която ми монтираха след покупката. Аз изкарах докарах колата от Германия без газ и положението ми е същото. На 10 години е и има изминати 190 000, поне по километража, но и на мен това не ми хареса че дори на легналите полицаи опира...Преди няколко дни свалях пружините и амортисьорите и правих тестове с нови - почти няма разлика, но така и така са купени...Ще добавя и подложки на пружините от по 3 см, но после филмът продължава с регулиране на задницата, а там почти няма читава сглобка...Ще пиша когато има резултат, но ако нямаш познат автомонтьор и свободно време да му стоиш на главата, по-добре не влизай в тази операция...Да добавя че качих моята кола на 225 55 17, така е по-добре!!!

 

Здравей, колега!

Аз съм от Бургас, но така или иначе аз смених само амортисьорите с нови. Нямаш вариант и трябва да оставиш и старите тампони отгоре на пружините плюс новите подложки, защото те са основните легла. Аз направих 3 см подложки и както ти казах вдигнах колата на 225 55 17, ефектът е добър и ще пусна снимки допълнително. За съжаление при тази процедура колата наистина остава на стойки за един ден - при мен обаче не е проблем защото имам и сервиз, и стругар на 10 м. Искам да ти кажа че със старите 215 55 17 километражът показва 100, а GPS 93 км - сега и двете машинки показват едно и също!!! Не забравяй че след всичко е задължително да направиш реглаж на преден и заден мост защото геометрията се променя!!! И вече си мисля за вдигане и на предницата....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз също съм от Бургас и искам да попитам къде си карате Грандисите на ремонт? Ходих в един сервиз защото имам едно тропане отпред в дясно,казаха ми че е за смяна тампон на Макферсън и веднага си тръгнах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво трябваше да ти кажат, че е за смяна, та да не си тръгнеш веднага ? :D

Тампоните, лагерите и тарелките на тази кола не са от най изчислените и напълно е възможно да са прави за тампона хората.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих 3 см подложки и както ти казах вдигнах колата на 225 55 17, ефектът е добър и ще пусна снимки допълнително.

 

Венелин, разликата в гумите 215 55 17 и 225 55 17 не ли е само в широчината им?

Иначе, да и при мен има отчита разлика в километража - по gps ми дава с 7-9 км/ч по малко при скорост 100км/ч.

 

Подложките от полиамид ли ги направи? Ако да, колко широк в диаметър парче прът си взе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

А какво трябваше да ти кажат, че е за смяна, та да не си тръгнеш веднага ? :D

Тампоните, лагерите и тарелките на тази кола не са от най изчислените и напълно е възможно да са прави за тампона хората.

Колега днес ходих в сервиз с добро отзиви във форума и ми казаха,че проблеми с окачването нямам ,хлопането било от износени рамена на чистачките. Та би ли ми дал съвет как да проверя сам лагера на Макферсъна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Привет колеги,

 

Един кратък отчет за извършената работа по вдигането на колицата.

След дълго чудене дали да бъдат сложени по високи пружини или подложки,

се спрях на последното. Сложих подложки 2,5см + нови амартисьори KYB 343437,

които се водят за модели Лоши пътища. Тези автомобили са с малко по-високо

окачване от стандартните и амартисьорите са проектиране за по-голям клиренс.

Поне така ми обясниха. Поствам снимка на колата след смяната на амартисьорите и

слагането на подложките.

 

http://s20.postimg.org/e4zyv0f4d/IMG_20160831_104503_1.jpg

Редактирано от EvgeniyT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...