Marangata Публикувано 20 юни 2016 Сподели Публикувано 20 юни 2016 (редакция) Здравейте колеги, След много препоръки от приятели и позитивни мнения във форума, от близо месец съм собственик на Outlander 2003та, 2.0 136к.с. Колата я закупих от човек, като състоянието и е доста добро както отвън, така и отвътре. Първите десетина дни всичко беше ок, но от един момент насам започна едно стържене при студен двигател. Основно при подаване на газ и след пускане на педала. При загряване на двигателя след 5-10мин. каране, шумът изчезва и колата става почти безшумна.Също така пътувах извън града този уикенд около 500км. по магистрала и при пристигане отново се чуваше силно. Заснех клип, в който се чува този неприятен звук. Паленето е на студен двигател: https://www.youtube.com/watch?v=l-tLZ0jCO3w&feature=youtu.be Маслото е 5W40 пълна синтетика и го смених преди 1000км. Ангренажния ремък е сменян от предишния собственик преди 5000км.Има газов инжекцион BRC, паля я на бензин и карам основно на газ. Ще се радвам ако някой от вас може да каже, каква е причината или ако е имал подобен проблем, как го е отстранил. Поздрави! Редактирано 20 юни 2016 от Marangata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 21 юни 2016 Сподели Публикувано 21 юни 2016 Здравей колега,Първото ми впечатление след като гледах клипа бе - напълно нормално за дизел! Но очевидно не е дизел и не е нормално. Лично аз немога да определя от къде идва този звук.Съветвам те да отидеш в сервиз за диагностика възможно най-скоро, преди нещо да е казало "МЯУ". п.п.Това че предишния собственик е сменил ангренажа преди 5000км. не го вярвам. Според мен започни от обслужване на автомобила - ролки, ремъци, оптегачи, водна помпа и т.н.успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marangata Публикувано 22 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2016 Здравей колега,Първото ми впечатление след като гледах клипа бе - напълно нормално за дизел! Но очевидно не е дизел и не е нормално. Лично аз немога да определя от къде идва този звук.Съветвам те да отидеш в сервиз за диагностика възможно най-скоро, преди нещо да е казало "МЯУ". п.п.Това че предишния собственик е сменил ангренажа преди 5000км. не го вярвам. Според мен започни от обслужване на автомобила - ролки, ремъци, оптегачи, водна помпа и т.н.успех Благодаря за съвета! Аз също предполагам, че може да е водната помпа. А ремъка и ролките ще ги сменя веднага. И аз не вярвам на казаното от продавача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xpyn Публикувано 29 юни 2016 Сподели Публикувано 29 юни 2016 Колега напиши два реда от какво излезе ,че и аз съм на този хал май :( лятото не ми го е правила но зимата на два три пъти да .Маслото ми е магнетик 3х30 и всички ролки без водната помпа са сменяни ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 29 юни 2016 Сподели Публикувано 29 юни 2016 (редакция) направо си за DJ Tumbi Редактирано 29 юни 2016 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 29 юни 2016 Сподели Публикувано 29 юни 2016 Сменяйте си и хидравличните оптегачи с ремъците. Особенно на новозакупена кола, да не каже "Фъсс" и после нов мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 30 юни 2016 Сподели Публикувано 30 юни 2016 (редакция) А лагер на генератора ? Що не свалите ремъка и да пробвате без генератор , веднага ще си проличи , ако е от него стърганака ще изчезне . А може да излезе и нещо друго задвижвано от тоя ремък , не незнам как е точно при тоя мотор. Редактирано 30 юни 2016 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wing Публикувано 2 юли 2016 Сподели Публикувано 2 юли 2016 Същият щум се оказа при мен от масления обтегач на ангренажния ремък,даже да е сменен рядко го сменят заедно с него,понеже е по скъп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marangata Публикувано 5 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2016 (редакция) Здравейте колеги, днес взех колата от сервиза и двигателя вече работи като нов. Оказа се, че масления обтегач беше умрял, малкия ангренажен ремък не е бил смеян и водната помпа имаше луфт. Казаха ми, че съм бил голям късметлия, че не е станала някоя голяма беля.Смених всички тези неща плюс големия ремък и всички ролки. Сега двигателя работи абсолютно безшумно и колата върви много по-добре.Искам да благодаря на Пламен(DJ Tumbi) и неговите момчета за добре свършената работа!И не вярвайте на казаното от предишните собственици Ще се радвам ако тази информация помогне на колеги с подобен проблем.Поздрави! Редактирано 5 юли 2016 от Marangata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xpyn Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 Ще се радвам ако тази информация помогне на колеги с подобен проблем.Поздрави!Мерси колега явно и мен ме чака същата процедура Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.