Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

wing

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    софия

wing's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Моля за мнения за тази кола на газ, заслужава ли си, има ли проблем с клапаните и след колко км се е появил, цена за реглаж?
  2. Здрави са накрайниците,дисковете истински АТЕ ..
  3. При натискане на спирачката волана започва да вибрира,когато са загрели дисковете повече се усеща.Смених дискове,накладки два пъти-същата работа,смазах водачите на супорта, предницата е регулирана,гумите балансирани,джантите без кривини и чисти отвътре.Чух ,че е често срещан проблем при модела,причини решение ?
  4. Бихте ли обяснили как става това обучение,задържах бутона половин минута в горно и долно положение,но без промяна?
  5. Стъклото на шофьорското място слиза нормално надолу,при качване го прави за 2-3 сек и спира,като натисна пак бутона пак за 2-3 сек се качва и така..Отворих кората на вратата,жилото е нормално,няма затягане(поне не се вижда) или ръжда,още си е със заводската смазка.Може ли някъде да затяга или опира и затова да спира или друга причина?
  6. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=1355A143&_sacat=0
  7. След като почистих клапата без да я свалям със спрей за карбуратори оборотите са стабилни,но стоят малко повече от 1000,как да я обуча ,за да станат нормални,колата е Аутлендър 1 , 2006г,136кс.
  8. Същият щум се оказа при мен от масления обтегач на ангренажния ремък,даже да е сменен рядко го сменят заедно с него,понеже е по скъп.
  9. Благодаря,не намерих инфо за него,само някъде по форумите пишеше,че било GL-5,но ми се видя много рядко.Препоръчайте ми някакво изпробвано,поздрави.
  10. G 060 726 A2,за диференциал и раздатка на Аутлендър 1? Дават го като оргинално за VAG групата,някой слагал ли е такова?
  11. Колата е с 2.0 мотор.Със запалването започва да трака откъм ангренажа подобно на дизел и така докато загрее.Няма вибрация.Според сервизните документи всички ремъци и ролки,обтегачи и водна помпа са сменени преди 40000км .Въпроса,е че не го прави винаги,понякога и в студено време започва да си работи тихо като часовник,но закономерност не съм установил.Според мен е от обтегача на ангренажа.Има сходна тема в руския форум и начин да се впръска нещо смазващо в отвора на обтегача,но как и къде се намира той,може ли да се "раздвижи" ако е запича докато е студен или по добре да се смени,решения? http://out-club.ru/board/showthread.php?t=64881&goto=nextnewest http://out-club.ru/board/showthread.php?t=73243
×
×
  • Създаване...