При натискане на спирачката волана започва да вибрира,когато са загрели дисковете повече се усеща.Смених дискове,накладки два пъти-същата работа,смазах водачите на супорта, предницата е регулирана,гумите балансирани,джантите без кривини и чисти отвътре.Чух ,че е често срещан проблем при модела,причини решение ?
Стъклото на шофьорското място слиза нормално надолу,при качване го прави за 2-3 сек и спира,като натисна пак бутона пак за 2-3 сек се качва и така..Отворих кората на вратата,жилото е нормално,няма затягане(поне не се вижда) или ръжда,още си е със заводската смазка.Може ли някъде да затяга или опира и затова да спира или друга причина?
След като почистих клапата без да я свалям със спрей за карбуратори оборотите са стабилни,но стоят малко повече от 1000,как да я обуча ,за да станат нормални,колата е Аутлендър 1 , 2006г,136кс.
Колата е с 2.0 мотор.Със запалването започва да трака откъм ангренажа подобно на дизел и така докато загрее.Няма вибрация.Според сервизните документи всички ремъци и ролки,обтегачи и водна помпа са сменени преди 40000км .Въпроса,е че не го прави винаги,понякога и в студено време започва да си работи тихо като часовник,но закономерност не съм установил.Според мен е от обтегача на ангренажа.Има сходна тема в руския форум и начин да се впръска нещо смазващо в отвора на обтегача,но как и къде се намира той,може ли да се "раздвижи" ако е запича докато е студен или по добре да се смени,решения? http://out-club.ru/board/showthread.php?t=64881&goto=nextnewest http://out-club.ru/board/showthread.php?t=73243