DJ Tymbi Публикувано 10 август 2007 Сподели Публикувано 10 август 2007 Здравейте и от мен,мойта Каризма е същата,като е студена така "звънтят" повдигачите,че все едно е шейната на Дядо Мраз :rolleyes:.Та Milen_z вече ти записах номера,така че няма да се измъкнеш,като дойдеш към Варна .Може също да си направим една Каризматична среща и не само,нали rusli :icon_n_gathering: :rulez:Ох........ добре че аз си тръгвам тогава................. :hysterical: Милене , съчуствам ти .............. :D :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 9 юни 2008 Сподели Публикувано 9 юни 2008 Имам въпрос към колегите с двигател GDI и към тези, които разбират от него. Ясно стана, че симптома на щтракащите повдигачи е при почти всички коли над 100 000 км. Бихте ли споделили как се проявява при вас това чудо. Аз забелязвам, че сутрин като я запаля колата и включи авт. смукач, не се чува и помен от тях. Колата работи перфекто, двигателя и тих какъвто трябва да бъде, НО след като я изчкам така 4-5 мин. и включа на скорост, само да мръдне колата и започва дискотеката. :concert: . Естествено след това замлъкват, но двигателя добре трябва да стопли температурата. Тъй като има един майстор тука, дето все ми разправя махни я тая "каменотршачка" не са само повдигачите, но и буталата ти тракат. До колкото си спомням като ходих при Милен и я закачи на копютъра, двигателя си беше в пълна норма, като изключим бензиновата помпа, която той оправи. По конкретно въпроса ми е как и кога ги чувате, сутрин на студено и при вас ли е така? п.п. Объркал съм темата, ако може да преместите поста в темата с хидравлични повдигачи??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юни 2008 Admin Сподели Публикувано 9 юни 2008 Сутрин тракат, докато са студени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 юни 2008 Сподели Публикувано 9 юни 2008 Като купих каризмата/гди/, не се чуваше нищо. Нито на топло - нито на студено. След две седмици смених консумативи - ремъци, филтри, масло. Майстора сложи ЕЛФ 10/40 и оттогава до днес, сутрин, на студено, при палене, 5-10 секунди повдигачите тропат на счупване...После се умълчават за целия ден. На другата сутрин - всичко отначало... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 9 юни 2008 Сподели Публикувано 9 юни 2008 Колеги , явно всички автомобили с този двигател (включително и моя) имат този проблем ,и като изчетох всички мнения до сега,почвам да си мисля ,че не е проблем това И при моята Gdi-ka от скоро се появи това тракане сутрин преди да загрее колата-паля , започва да се чува леко тракане и като загрее колата става много тиха-направо не я чувамТака ,че моето мнение (не искам да го натрапвам) е,че това е нещо характерно и не е голям проблем! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 (редакция) И при мен се появи едно чукане, но не откривам никаква зависимост дали е загрял двигателя или не - кеф му трака нещо, кеф му не. Имам чувството, че е по-скоро свързано със зареждането - например като пусна фаровете и след малко се разтропва, след като ги угася минава 1мин и спира, от повдигачите ли е или от нещо друго (демферната шайба да е влезнала в полуразпад и да вади някакъв такъв звук?); Редактирано 30 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
димитър мицубиши Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 И при мен се появи едно чукане, но не откривам никаква зависимост дали е загрял двигателя или не - кеф му трака нещо, кеф му не. Имам чувството, че е по-скоро свързано със зареждането - например като пусна фаровете и след малко се разтропва, след като ги угася минава 1мин и спира, от повдигачите ли е или от нещо друго (демферната шайба да е влезнала в полуразпад и да вади някакъв такъв звук?); Момчета някой пробвал ли е да си смени маслото с 20w50, аз имах същият проблем със шума на повдигачите, обаче след като смених маслото със 20w50 вече не се чува нищо.Не зная колко е добро за GDI мотора , обаче от тогава не ми гори никакво масло. Какво е мнението на специалистите за това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Момчета някой пробвал ли е да си смени маслото с 20w50, аз имах същият проблем със шума на повдигачите, обаче след като смених маслото със 20w50 вече не се чува нищо.Не зная колко е добро за GDI мотора , обаче от тогава не ми гори никакво масло. Какво е мнението на специалистите за това? 20w 50??? Та това изобщо влиза ли в патрона на повдигача?Колега,не мисля че вискозитета е удачен,освен ако не си близко до екватора :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Момчета някой пробвал ли е да си смени маслото с 20w50, аз имах същият проблем със шума на повдигачите, обаче след като смених маслото със 20w50 вече не се чува нищо.Не зная колко е добро за GDI мотора , обаче от тогава не ми гори никакво масло. Какво е мнението на специалистите за това?Да,и аз ги лекувам така, но само като за продажба..............повдигача не е най тясното място на мотора, нито пък е най критичното.........така че никога не карайте с това масло този ( а и другите мотори на мицу) мотор............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 .така че никога не карайте с това масло този ( а и другите мотори на мицу) мотор............Що бре ? Най много да му задерат буталата, като спрат да пръскат дюзите под тях, ама нали маслото е гъсто, то ще обира после луфта... :lol: :D :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Що бре ? Най много да му задерат буталата, като спрат да пръскат дюзите под тях, ама нали маслото е гъсто, то ще обира после луфта... :lol: :D :lol:Първо ще удари шийките на кол. вал и лагерите му........това ще е най малкото иначе за най многото си прав............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.