galanta1512 Публикувано 1 април 2016 Сподели Публикувано 1 април 2016 Здравейте колеги! Моят галант е 2.0 1998г. 136кс. автоматик. Проблема е следния както си карам и на един завой се усети нещо като ритане предърпване и край колата няма движение все едно е на неутрал. И издава странен звук като жужене. Ако някой знае нещо по темата да пише. Благодаря ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 1 април 2016 Сподели Публикувано 1 април 2016 Най-вероятно торк конвертора. Болното място при автомата при Галанта. Варианта ти е да го рециклираш. Търси Пламен dj tymbi от форума.Аз да попитам имаше ли някакви симптоми преди да се случи? Как превключваше предавките гладко или се усещаше удар? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 1 април 2016 Сподели Публикувано 1 април 2016 Здравейте колеги! Моят галант е 2.0 1998г. 136кс. автоматик. Проблема е следния както си карам и на един завой се усети нещо като ритане предърпване и край колата няма движение все едно е на неутрал. И издава странен звук като жужене. Ако някой знае нещо по темата да пише. Благодаря ви предварително Неприятно! Наистина, вероятно е торка. Аз правих торк при Пламен преди 7-8 месеца. При мен нямаше някаква конкретна причина да се случи, а дали превключваше гладко - усещаше се много слаб удар. Предполагах, че е тампон. Иначе нищо друго не свети и никакви други индикации, че нещо не е наред, освен "малкия" проблем, че не включва на никаква скорост. Колега, наистина ако искаш, чуй се с Пламен /той е в София/ - поне да те ориентира какви са ти вариантите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galanta1512 Публикувано 12 април 2016 Автор Сподели Публикувано 12 април 2016 Извинете за закъснението. Почти всеки път като превключа на D се усещаше удар да кажем сутрин преди да потегля и след това през целия ден няма проблеми. В последните дни по време на движение се усещаше леко придърпване. В момента съм в Англия с колата а тук са много зле нещата нямат такива специалисти като нашите. Ако мога сам да оправя нещата ще е добре. Искам да го върна в България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellrazor Публикувано 12 април 2016 Сподели Публикувано 12 април 2016 Почти всеки път като превключа на D се усещаше удар да кажем сутрин преди да потегля и след това през целия ден няма проблеми.Честно казано това го има при 80% от автоматиците, когато кутията обръща движениетода подритва, особено от Предна на Задна или обратното. Не че трябва да ти е успокоение... Доколкото знам "превъртането" на въпросния торк не зависи от нещо конкретно, а си става без индикация или нещо, по което да се предусети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 17 април 2016 Сподели Публикувано 17 април 2016 Съжалявам колега за случилото се :(Надявам се да я стегнеш по-бързо и по-евтино. В тази връзка искам да попитам компетентните лица и по точно Dj-tymbi, на колко коло до сега е правил ремонт на автомата и колко излиза за рециклиране примерно?Никъде не видях цифри за този тип ремонт. Явно че е скъп но колко?Какви са вариантите и алтернативите?Като собственик на такъв галант почвам да се притеснявам, тъй като не бих искал да закъсам по пътищата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 април 2016 Сподели Публикувано 18 април 2016 Съжалявам колега за случилото се :(Надявам се да я стегнеш по-бързо и по-евтино. В тази връзка искам да попитам компетентните лица и по точно Dj-tymbi, на колко коло до сега е правил ремонт на автомата и колко излиза за рециклиране примерно?Никъде не видях цифри за този тип ремонт. Явно че е скъп но колко?Какви са вариантите и алтернативите?Като собственик на такъв галант почвам да се притеснявам, тъй като не бих искал да закъсам по пътищата...И аз се притеснявах, като теб, навремето, сега вече не ми пука, карам и си свиркам. Твоята е на малко км, не мисли за повреди в кутията, освен, ако не си човека "кикдаун" де. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 18 април 2016 Сподели Публикувано 18 април 2016 И аз се притеснявах, като теб, навремето, сега вече не ми пука, карам и си свиркам. Твоята е на малко км, не мисли за повреди в кутията, освен, ако не си човека "кикдаун" де. :icon_thumbup:Ми не е като да не натискам педала до края Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 април 2016 Сподели Публикувано 18 април 2016 Ми не е като да не натискам педала до края До около 350 000 км. пробег няма да имаш проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 18 април 2016 Сподели Публикувано 18 април 2016 До около 350 000 км. пробег няма да имаш проблеми.И аз си мисля, че трябва яко джелатско каране за да счупиш кутията, само газ спирачка. Или доста на неутрална, но така или иначе е писано доста във форума, имаше една тема на Estilian. Ако някой иска да се спича да я прочете :icon_bye: Пламен си е Мастер-механик наверемето профилактично рециклира моя торк и после сменяше като масло направо не се усещаше. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 18 април 2016 Сподели Публикувано 18 април 2016 ............. имаше една тема на Estilian. Ако някой иска да се спича да я прочете :icon_bye: Той Estelian сам си я счупи кутията, защото за икономия караше на Neutral по инерция, в резултат на което торкът, заедно с икономията се изпариха.Има си няколко основни правила, които ако се спазват, няма проблем с АСК. То и аз, кога станах калайджия, кога ми почерня ..... , но като си купих кола с АСК доста почетох по темата, за да нямам проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 19 април 2016 Сподели Публикувано 19 април 2016 Е ти пък какво има толкова да се чете... вкарваш на D като искаш на пред да върви и не сменяш докато не искаш да спреш или на зад да ходи... лоста се сменя винаги в покой и сменяш редовно маслото с такова което производителя е препоръчал. Ето ти 2 реда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 19 април 2016 Сподели Публикувано 19 април 2016 Е, винаги има какво да се прочете и да се научи , за който има желание, разбира се.Който няма желание- кара по инерция на N и така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galanta1512 Публикувано 19 април 2016 Автор Сподели Публикувано 19 април 2016 Въпроса е от къде да намеря торка може и нов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 19 април 2016 Сподели Публикувано 19 април 2016 Пиши на dj tymbi вярвам че ще ти помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.